- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Lorens Trade Sp. z o.o.

W dniu 6.10.2023 w salonie mody męskiej Lorens & Wiktor (Al. KEN 36/U29) kupiona została kurtka firmy Geox. Ponieważ w ciągu niecałych trzech tygodni noszenia kurtki popękały wszystkie! wykonane z „ekoskórki” obszycia (stójki, mankietów, kieszeni), w dniu 23.10.2023 r. złożyłem reklamację z żądaniem zwrotu pieniędzy. W dniu 3.11.2023 r. przekazano mi odpowiedź sklepu na reklamację o następującej treści: „Każdy klient kupujący towar ma obowiązek zapoznać się z jakością odebranego towaru (zakupionego) i dokonując transakcji akceptuje jakość. Tym bardziej towar który został przeceniony PA836/BN/2023 o 30% nie podlega zwrotowi i reklamacji. Klient kupił towar bez marży i zysku firmy o czym świadczy zapłacona kwota z 959 zł brutto na 671,30 zł. Absolutna odmowa. 3.11.2023 r. nieczytelny podpis, pieczęć firmy” Trudno zgodzić się z powyższą argumentacją, że z przeceny (która została przeze mnie potraktowana jako sezonowa obniżka i okazja, w sklepie stał wówczas wieszak z innymi przecenionymi kurtkami) ma bezpośrednio wynikać wadliwość sprzedawanego towaru. Kurtka przed zakupem została nie tylko obejrzana ale także zmierzona. Nie nosiła wówczas znamion żadnych wad widocznych ani wskazań, że mogą być ukryte. Nie zostałem też powiadomiony przez sprzedawcę o możliwości ich wystąpienia i powodach obniżenia ceny. Kupując, nie wiedziałem także, jaki procent ceny towaru stanowi marżę i zysk firmy (jestem pewien, że nie muszę tego wiedzieć) oraz nie wiedziałem, że obniżka ceny pełnowartościowej, w moim przekonaniu kurtki, uniemożliwia zwrot czy reklamację. Wobec powyższego podtrzymuję żądanie uwzględnienia reklamacji kurtki i zwrotu zapłaconej za nią kwoty. (czytaj więcej)