Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-01-17 godz: 13:03Publiczna
Rozwiązana
Zwrot Zamówione buty za 280 zł za pobraniem przyszły niestety nie takie jakieś badziewie z rozmiarem krasnala które z zamówionymi nie mają nic wspólnego mało tego nie dostałam ani faktury ani paragonu nic kompletnie Próba kontaktu na adres mail podany na stronie e-sklepu cs3@7bess.com wysyłam ze 4 maile bez odpowiedzi Nie ma jak zwrócić ani zgłosić zwrotu gotówki Dramat
2024-01-17 godz: 12:08Publiczna
Rozwiązana
długa dostawazamówiłam towar 25 grudnia, do tej pory ani zamówienia ani żadnej wiadomości a do nich pisałam, chcę zrezygnować i otrzymać zwrot pieniędzy 122,88 zł
2024-01-17 godz: 10:44Publiczna
Rozwiązana
paczka z odzieżąDostałam paczkę w której był inny towar niż zamawiałam. jest to bluza męska bardzo niskiej jakości. Nie ma możliwości zwrotu
2024-01-17 godz: 08:06Publiczna
Rozwiązana
Paczka w prezencie, za który trzeba zapłacić.Wczoraj dostałam identycznego smsa: "Paczka nr 523000012082300004877342 od HK jacklun information CO LIMITED w doreczeniu. Termin dostawy 2024-01-17. Kwota pobrania 190.00. Zaplac u kuriera BLIKIEM lub karta. Przy odbiorze podaj kod: 310313. Potrzebujesz skontaktowac sie z kurierem? Zadzwon.". Nie znam tej firmy, nie wiem, co sprzedaje, a ostatnio nawet niczego nie zamawiałam, a już na pewno nie na taką kwotę, bo mam ważniejsze wydatki. A najlepsze w całej sytuacji jest to, że paczka została "zamówiona" na numer karty SIM, która obsługuje wyłącznie dane mobilne, a więc nie jest nigdzie używana, bo dzwonienie na ten numer, wysyłanie i odbieranie SMS jest niemożliwe, za wyjątkiem SMS-ów wysyłanych przez automat, jak tutaj, czy od operatora. Z obawy, jak widać uzasadnionej, nie dzwonię z czynnego numeru do kuriera, bo może i przesyłka jest wysłana przez InPost, lecz równie dobrze może to być nieuczciwa praktyka. Wiele się ostatnio mówi o wyłudzaniu danych. Po wpisaniu numeru przesyłki w serwisie Inpost istotnie jest informacja o paczce. Rzekomo zamówiona została 9 stycznia, lecz brakuje w niej danych zarówno nadawcy, jak i odbiorcy. Sprawa zgłoszona została wczoraj do CERT, jest nawet już nadany numer naprawy. Byłoby miło, gdyby powyższa firma nie wysyłała paczek do losowo wybranych ludzi po szczeniaczkiej zabawie w zgadywanie numeru telefonów bądź przynajmniej lepiej weryfikowała składane "zamówienia".
2024-01-17 godz: 06:56Publiczna
Rozwiązana
Zwrot towaruW dniu wczorajszym otrzymałam przesyłkę. Towar nie jest zgodny z przedstawionym w reklamie. Bardzo niska jakość, nie jest zgodny z moimi oczekiwaniami. Brak informacji o możliwości zwrotu. W inpost zablokowałam zapłacone pieniądze a w dniu dzisiejszym zamierzam zgłosić sprawę na policję. Proszę o informację pod jaki adres zwrócić towar.
2024-01-17 godz: 04:09Publiczna
Rozwiązana
Zły towar nie to co miało byćNie ten towar spakowano.zwrot kasy
2024-01-17 godz: 00:38Publiczna
Zamknięta
Zwrot towaru W dniu 11 stycznia 2024 otrzymałam zakupiony towar, jednakże nie spełniał on moich oczekiwań. Zgodnie z informacją podaną przez firmę i zgodnie z prawem obowiązującym w Polsce mam prawo do zwrotu. Wysłałam wiadomość do firmy z zapytaniem jak można dokonać zwrotu i cisza, żadnej odpowiedzi. Kurier pobrał pieniądze ale nie zostawił żadnego pokwitowania. W środku paczki też nie było żadnego rachunku ani faktury. Brak takiego pokwitowania jest przestępstwem skarbowym. Mam nadzieję że ten kontakt sprawi rozwiązanie mojego problemu. Jeśli nie to chętnie przystąpię do pozwu zbiorowego i złożę zeznanie.
2024-01-16 godz: 23:38Publiczna
Rozwiązana
Odsetki karne za płacone w terminie rachunki Płace regularnie rachunki za energię elektryczną, bez opóźnień - firma nalicza mi karne odsetki do rachunków. Zgłaszałem sprawę mailowo w dniu 7.09.2023, otrzymałem informacje w dniu 6.10.2023 iż zgłoszenie zostało zarejestrowane i do dziś dnia nikt się do mnie nie zgłosił, nie mam żadnej korespondencji na mailu w tej sprawie. Przychodzą kolejne rachunki z odsetkami do zapłaty. Oczekuje pisemnego wyjaśnienia sprawy plus anulowania karnych odsetek które zostały naliczone bezprawnie. Dziękuje
2024-01-16 godz: 17:37Publiczna
Rozwiązana
Nieuczciwa praktykaZawyżenie faktury z 55 zł na 80 zł. Oczekuje powrotu do kwoty 55 zł miesięcznie.
2024-01-16 godz: 16:17Publiczna
Rozwiązana
Oszustwo Zamówiłam buty w kwocie 169 zł a w zamian przyszła mi maska oczekuje zwrotu pieniędzy nie ma adresu zwrotnego i brak jakiego kolwiek kontsktu