- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

eCommerce & IT Consulting Piotr Sznajder

Przyczyną sprawy jest brak kontaktu ze strony sprzedawcy i brak podania informacji, jak zwrócić produkt. Sklep nie odzywa się na ten temat, mimo wysłaniu kilku maili i zapytań przez Messenger. Oczekuję przyjęcia zwrotu butów, gdyż okazały się za duże i wątpię w ich oryginalność oraz stan (powinny być nowe, wyglądają jak noszone przez inną osobę). Od grudnia nie mam informacji zwrotnej, jak zwrócić produkt. Nie otrzymałam również żadnego paragonu potwierdzającego zakup! Nie jest to mała kwota, po ponad 500 zł. (czytaj więcej)
30.12.23 zakupiłem wieżę ze sklepu internetowego I-Hurtownia. Za towar zapłaciłem 1150 zł blik. 08.01.24 Przysłano mi ja ponoć od dystrybutora z Hiszpanii. Karton był z wierzchu lekko uszkodzony ale wewnętrzny karton bez uszkodzeń. Wszystko zapakowane z styropianem. W środku okazało się ze pomiędzy dwoma nieuszkodzonymi głośnikami znajduje sie dosłownie zgnieciony sprzęt stereo. By takie uszkodzenia miały miejsce, musiałby ktoś wyjąć sprzęt i nadepnąć na niego. W środku opakowania takie wgniecenie nie byłoby możliwe gdyż w tej części uszkodzenia znajdowały się głośniki. Wygląda na to jak już byl tam taki wsadzony bo bez uszkodzeń zewnętrznych nie udałoby sie go tak uszkodzić. Z artykułu 43e ust 5 prosiłem o zwrot. 09.01.2024. Po 7 dniach kazali nadać paczkę na ich koszt powrotem do Hiszpani. Po kolejnych 10 dniach 25.01.24 śledzenie przesyłek towar ponoć dotarł do celu. Minęło już ponad 18 dni środków nadal nie widzę. Sam sklep odpowiada ze nic nie mogą zrobić bo sami nie dostali odszkodowania. (czytaj więcej)