Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-02-04 godz: 20:21Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków W dniu 29.12.2023 r właścicielka sklepu internetowego Benevento otrzymała ode mnie zwrot towaru wraz z formularzem odstąpienia. Od tamtej pory dwa razy wzywałam ją mailowo do zwrotu środków, na co miała 14 dni od otrzymania towaru. Na moje maile nie reaguje. Towar także otrzymałam z opóźnieniem - po korespondencji mailowej - wtedy Pani K F jeszcze zechciała odpisać. Po tym jak nie otrzymałam zwrotu środków próbowałam wystawić dla sprzedawcy opinię - nie da się tego nigdzie zrobić. Dotarłam do forów internetowych, gdzie osoby, które dokonały zakupu w sklepie Benevento opisują dokładnie te same sytuacje w jakiej ja się znalazłam - nie oddawanie środków, zero komunikacji. To obraz uczciwości sprzedawcy. Dla mnie to na pewno nauczka, żeby nie dokonywać zakupów w sklepach internetowych, które uniemożliwiają wystawianie opinii. Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie. Nadal oczekuję zwrotu środków od sklepu. Przede mną rzecznik konsumentów, zgłoszenie oszustwa na policji, a na koniec sprawa sądowa.
2024-02-04 godz: 15:50Publiczna
Rozwiązana
Zamówienie7 grudnia zamówiłam biustonosze za 302 złote. Od tamtego czasu nie otrzymałam ani numeru paczki do śledzenia, ani samej paczki. Oczekuję zwrotu pieniędzy. Zamówienie z listopada było ok.
2024-02-04 godz: 13:28Publiczna
Rozwiązana
Brak przesyłkiKupiłem 28.12.2023r dwa biustonosze za 120.96 zł.Do tej pory nie otrzymałem towaru.Wysłałem emaile do firmy zbywają mnie odpowiedziami o braku towaru i że nad tym pracują. Zażądałem zwrotu pieniędzy,do tej pory nie dostałem odpowiedzi. Proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy.
2024-02-04 godz: 13:22Publiczna
Rozwiązana
Nie zrealizowane zamówienie, brak zwrotu pieniędzyPierwsze zamówienie złożyłam 16.11.2023 i normalnie doszło, jakość produktu super, realizacja trochę ponad tydzień. Poleciłam przyjaciółce bo produkty super, sobie również zamówiłam ponownie kolejne 3 szt na łączną kwotę 149,96 zł dnia 28.11.2023r. W międzyczasie kontaktowałam się z firmą 4 razy, Pani A z zespołu wsparcia glammering za każdym razem mi odpisywała, że zamówienie się przeciąga bo nie spodziewali się takie zainteresowania i czekają na dostawę. Zapewniała mnie również, że moje zamówienie zostanie wysłane w pierwszej kolejności. Dzisiaj moja przyjaciółka powiedziała mi, że firma to oszuści i zamknęli firmę. Gdyby sprawa dotyczyła tylko mnie to jakoś bym to przełknęła, ale najbardziej boli mnie to, że wciągnęłam w to moją przyjaciółkę. Bardzo proszę o pomoc.
2024-02-03 godz: 21:05Publiczna
Rozwiązana
Uszkodzone otrzymałem już używany produkt + uszkodzony tego samego dnia powiadomił sprzedawcę o szkodzie Chce z powrotem moje pieniądze
2024-02-03 godz: 20:05Publiczna
Rozwiązana
rezygnacja z zakupuPrzysłano mi inna sukienke niż zamówiłam. Nie mam informacji jak ja odesłac i odzyskac pieniadze . mogę zgodzic się na zamianę.
2024-02-03 godz: 19:58Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlŁ.J.
Niezgodność usługi z umową. Brak wykonania usługi.Sprawa zarejestrowana w inpost pod numerem : IPR12719145. Przesyłka wysłana przez nadawcę nie dociera do paczkomatu. Następnego dnia po nadaniu informacja że paczka znajduje się w skrytce jednak po otwarciu okazuje się że jej tam nie ma. Telefon do inpost, gdzie dowiaduje się, że kurier omyłkowo nie włożył paczki, po czym ta wróciła na sortownie i zostanie dostarczona następnego dnia. Następnego dnia status w aplikacji inpost "wydana do doręczenia", czyli teoretyczne wszystko jest ok. Jednak po południu status zmienia się na "przyjęta w sortownii". Telefon do inpost, gdzie dowiaduje się, ze paczka wraca do nadawcy. Nikt nie potrafi wyjaśnić mi dlaczego paczka nie dotarła do mnie, tylko jest odsyłana. Nikt nie jest w stanie odwrócić tego procesu.. otrzymuje informację, że takie są procedury. Nikt nie poczuwa się do jakiejkolwiek winy. Próba uzyskania numeru do oddziału w którym znajduje się paczka niestety kończy się niepowodzeniem. Konsultantka nie chce tego numeru podać. Paczka następnego dnia trafia do nadawcy, ale to nie koniec przygód.. Trafia, ale do punktu oddalonego kilkanaście kilometrów od miejsca zamieszkania nadawcy. Nadawca jako osoba nie mobilna musi wziąć taksówkę by dojechać do punktu na drugim końcu miasta. Po dojechaniu na miejsce ( sklep spożywczy) dowiaduje się, że jego paczki nie ma... Telefon do inpost gdzie konsultantka przekonuje że paczka na pewno trafiła do tego punktu. Oburzona ekspedientka sprawdza paczki po czym twierdzi że takiej paczki nie ma.. po krótkiej wymianie zdań idzie na zaplecze po czym przychodzi z informacją, że paczka się znalazła, ale trzeba przyjechać po nią w poniedziałek gdyż nie została jeszcze wprowadzona do systemu i jej nie wyda.. Emocje sięgają zenitu.. wywiązuje się dyskusja po której szczęśliwie ekspedientka wydaje paczkę. Firma inpost zachowała się karygodnie traktując moją osobę w taki sposób.. z winy kuriera naraziła mnie i osobę nadającą na dodatkowe koszty ( taxi, ponowna wysyłka ), jak i czas ( przesyłka nie na czas, wędrówki do paczkomatu moje jak i osoby nadającej, przejazd przez pół miasta po paczkę ). Inpost jako monopolista na rynku paczkomatów nie przejmuje się klientami na których zarabia. Sytuacja, jak i zachowanie ( poniekąd bardzo uprzejme ) konsultantek które tak na prawdę nic nie mogą pokazuje stosunek firmy do konsumenta. Karygodne jest również zakończenie ( odesłanie paczki ) gdzie nadawca musi pokonywać kilkanaście kilometrów by odzyskać przesyłkę. Wszystko z powodu kuriera firmy, który zapewne nie poniesie z tego tytułu żadnych konsekwencji. Tak samo jak osoba która zadecydowała o odesłaniu paczki do nadawcy. Do tej pory w sprawie nie zostało zrobione nic. Od firmy oczekuje przeprosin, ukarania osób odpowiedzialnych, by do głowy im nie przychodziło na przyszłość takie traktowanie klienta. Zwrot poniesionych kosztów ( przesyłka, taxi ) w kwocie 17zł ( paczka ) + 32zł ( taxi ). Zgodnie z prawem dodatkową karę wynoszącą równowartość za wysłanie paczki ( 17zł ). Razem 66zł.
2024-02-03 godz: 13:11Publiczna
Rozwiązana
niedozwolone prakryki olx kierując się rabunkowym regulamin ,wiążącym z góry użytkowników ,dopuszcza się usuwania ogłoszeń w wykupionego pakietu ogłoszeń bez zwrotu zapłaty lub zwrotu jednostki dodanej do pakietu . Według tego samego regulaminu każde ogłoszenia z wykupionego pakietu w moim przypadku (Motoryzacja >> Opony i Felgi, Części motocyklowe) ma być aktywne przez 30 dni . Oczekuję ,że olx w przypadku wstrzymania ogłoszenia ( zapłaconego na 30dni ) umożliwi - albo zwrot jednostki do pakietu , albo możliwość zmianę jego treści , bowiem to ja jestem autorem tej treści i mam prawo do jej zmiany itd , Kupując pakiet z ogłoszeniami jestem tylko związany tematyką /kategorią ogłoszeń i nie treścią ,bo ta jest moją własnością . na dziś mam wstrzymane/usunięte 26 ogłoszeń ,które w pakiecie zakupiłem w cenie 1,20 pln /szt - razem 31,20 pln
2024-02-03 godz: 06:19Publiczna
Rozwiązana
Rezygnacja z zakupu / zwrot pieniędzy Zamówienie nie zostało zrealizowane, choć opłacone przy zakupie. Otrzymałam 2 wiadomości z informacja@glammering.se zapewniające, że towar zostanie wysłany co nigdy nie nastąpiło. Moje prośby o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy pozostają bez odpowiedzi. Strona już nie istnieje. Proszę o potwierdzenie anulowania zamówienia i zwrot zapłaconych pieniędzy.
2024-02-02 godz: 15:16Publiczna
Rozwiązana
Sprawa nr 759 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zwykłe [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Brak jakiejkolwiek kontaktu ze sklepem, brak informacji o zamówieniu. Człowiek czeka i nie wie na co. Wysłałam już 4 maila i na żadnego nie dostałam odpowiedzi. Żądam zwrotu środków albo zgłoszę sprawę do odpowiednich władz.