Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-02-09 godz: 10:27Publiczna
Rozwiązana
Brak otrzymania produktuKilka tygodni temu zamówiłam projektor ze strony projektok.pl. Od momentu zamówienia i otrzymania pierwszego e-maila z potwierdzeniem rezerwacji nie ma żadnego kontaktu. Nikt nie odpisuje ani na e-maile, ani na wiadomości na tiktoku. Uważam, że jest to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyka wobec klienta, która może świadczyć o [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Żądam zwrotu pieniędzy lub jakiejkolwiek informacji w sprawie dostawy projektora.
2024-02-09 godz: 10:23Publiczna
Rozwiązana
Wyjaśnienia opóźnienia reklamacji -Saturator Proszę o wyjaśnienie opóźnienia reklamacji saturatora Philips, Numer zgłoszenia: 7310736724, towar został odebrany 11.01.2024, pierwszy raz zdarza mi się, aby towar był na reklamacji dłużej, niż 3 tygodnie, ze względu iż minęło 14 dni, i nie dostałem żadnych informacji, rozumiem iż reklamacja została uznana, zatem mam pytanie kiedy dostanę naprawiony produkt?
2024-02-09 godz: 10:19Publiczna
Rozwiązana
Odrzucona reklamacja zepsutego ekspressu.Zakupiony ekspres do kawy RAVEN EER001B, po reklamacji Numer zgłoszenia: 7310694046, została naprawiona gałka do spieniania kawy, mimo iż serwis napisał, że nic nie robił, bo ekspres jest sprawny, mimo naprawy tej wady, ekspres dalej nie nagrzewa się do temperatury, pary, a nawet parzenia kawy, przez co nie można spienić mleka, ani zaparzyć kawy, po reklamacji Numer zgłoszenia: 7310748061, serwis podtrzymuje, iż uważa ekspres za sprawny, nagrałem film, który pokazuje, iż ekspres dalej nie jest sprawny, załączyłem go na stronie w formularzu nowej reklamacji, oraz dołączyłem na płycie dołączonej do ekspresu Numer zgłoszenia: 7310820902, serwis odesłał ekspres twierdząc, że jest sprawny, oraz nie mogą odtworzyć płyty DVD, ekspres dalej nie nagrzewa się, przez co nie można zaparzyć kawy, a także serwis według mnie celowo uszkodził ekspres, ponieważ teraz ekspres nie chce się nawet włączyć przyciskiem, ponieważ nie zaskakuje, co jest praktycznie niemożliwe, aby ta wada powstała w transporcie, wskazuje to na nieuczciwe praktyki serwisu RAVEN, a Państwa obojętność na kolejne reklamacje, nie zachęca mnie do polecania sklepu, i dalszych zakupów, mimo już tak długiej współpracy. Proszę o kontakt celem przekazania dokumentacji, iż ekspres nie działa, i najchętniej wymiany na sprawny ekspres, w ostateczności naprawy, czy zwrotu pieniędzy. Podaję jeszcze numer zamówienia: Zamówienie 20877170/2023
2024-02-09 godz: 09:06Publiczna
Zamknięta
Rekompensata za brak usługiOd 02.01.2024 do 26.01.2024 miałem 8% lub brak usługi. Trzykrotnie był umówiony technik-nie pojawił się ani razu. Nie można było pracować. Za takie utrudnienia otrzymałem 19,66 PLN rekompensaty. To jest kpina! Oczekuję pełnej rekompensaty za te okres.
2024-02-09 godz: 09:05Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlO.W.
brak zwrotu pieniędzySukienka kupiona 4.12 2023 r. zwrócona 15.12.2023 r. (odebrana przez sklep), do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. co tydzień dzwonię i słyszę, że już przelew idzie. Do dzisiaj go nie ma.
2024-02-09 godz: 08:59Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlS.P.
Zamówienie KBQCKQQOYNie otrzymałam ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Telefon nie odpowiada. Na e-maile nikt nie odpisuje.
2024-02-09 godz: 08:53Publiczna
Rozwiązana
Reklamacja zamówieniaW dniu 16.01.2024 kupiłam bransoletkę z czterema zawieszkami z grawerem. Na jednej z nich był błąd w dacie. Zgłosiłam ten fakt sprzedającemu w dniu 30.01.2024. Od tego momentu nieustannie jest walka ze sprzedajacym, ktory to obiecywał, że już zaraz towar zostanie wysłany i na tym się skończyło. A teraz widnieje napis w internecie, że firma zamknęła się na stałe... potrzebuję albo nowej zawieszki, albo zwrot całości kwoty za zamówienie, bo bransoletka bez jednej zawieszki jest dla mnie całkowicie niepotrzebna. Mogę ją nawet zwrócić, ale oczywiście na koszt sprzedającego i najpierw muszę otrzymać zwrot całości kwoty za zamówienie.
2024-02-09 godz: 08:22Publiczna
Rozwiązana
ZamowienieZakupiłam u was projektor ze strony projektok.pl , nie otrzymałam go, gdy wchodzę w linka żeby zobaczyć zamowienie, strona nie istnieje, co mam zrobić jeśli usunęliście stronę a ja nie otrzymałam produktu? Proszę o zwrot pięniędzy jeśli strona nie istnieje i nie macie zamiaru wysłać projektora
2024-02-09 godz: 08:08Publiczna
Zamknięta
Odstąpienie od umowy zawartej na odległośćChciałbym odstąpić od umowy zawartej na odległość i odzyskać pieniądze które zapłaciłem za produkt którego nie ma. Wielokrotne próby nawiązania kontaktu mailowo kończą sie niepowodzeniem. Zero kontaktu z właścicielem firmy Projektok.pl Zakładam podobną sprawę do tej która już tutaj wdziałem, mam ten sam przypadek. Zamówiony produkt i opłacony nie dotarł i nie ma kontaktu z właścicielem.
2024-02-09 godz: 07:00Publiczna
Rozwiązana
Opóźnienie zwrotu środków na kontoBrak zwrotu środków za urządzenie prostownica Dayson. Urządzenie zostało zareklamowane, otrzymałam informację, iż nie da jej się naprawić. Nie ma możliwości wymiany na ten sam model. Przyznany został zwrot środków na konto. 2 stycznia 2024r. otrzymałam informacje, iż zwrot w toku, niestety do dnia dzisiejszego pieniążki nie zostały zwrócone. Firma Dayson tłumaczy się problemami technicznymi, tylko dlaczego ja jako konsument mam na tym cierpieć. W przypadku zakupu urządzenia , świadczenie usług Dayson na wysokim poziomie, niestety gorzej jak pojawia się problem. Niestety co trzeci dzień wysyłam informacje ponaglające oraz wykonuję telefony, niestety przepraszają za zwłokę proszą o cierpliwość, operacja w toku. Proszę Państwa o pomoc bo zaczynam wątpić w to, że otrzymam moje pieniądze, a jest to jak dla mnie dość spora kwota.