Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-02-17 godz: 12:24Publiczna
Rozwiązana
Oszuści07.12.2023 dokonałam zakupu na stronie Glammering. Paczka miała dojść w przeciągu tygodnia, gdy tak się nie stało napisałam maila. W odpowiedzi Pani Alicja odpisała, że paczka pojawi się przed świętami, co oczywiście się nie stało. Po moich kolejnych mailach dostałam zapewnienie że paczka dojdzie przed nowym rokiem, a na prośbę o anulacje zamówienia zostałam poproszona o wyrozumiałość, ponieważ mają dużo zamówień. Po nowym roku zaczęłam znowu pisać maile z dwóch kont mailowych, prosząc o zwrot pieniędzy. Po okolo dwoch tygodniach codziennego pisania maili dostałam odpowiedź, że anulacja została przyjęta. Czekałam około tygodnia na zwrot pieniędzy, a kiedy to się nie stało zaczęłam znowu pisać maile. Po jakimś czasie strona przestała istnieć, na maile nikt nie odpowiadał i pieniędzy nigdy nie odzyskałam.
2024-02-17 godz: 12:16Publiczna
Rozwiązana
Reklamacja lampy stołowejzamówiłem przez sklep internetowy lampę stołową i zapłaciłem blikiem. Zamówiona lampa dotarła uszkodzona w transporcie co zostało udokumentowane zdjęciami w obecności kuriera. Zgłoszona reklamacja u sprzedawcy została uznana. Miała być dostarczona nowa lampa lecz jak oświadczył sprzedawca "model został wycofany z produkcji" Umówiony przez sprzedawcę kurier odebrał uszkodzoną lampę. Mimo wykonanych telefonów oraz maili sprzedawca do chwili obecnej nie dokonał zwrotu wpłaconej kwzwrotu wpłaty.
2024-02-16 godz: 21:29Publiczna
Rozwiązana
Zamówienie projektora Zamówienie zostało złożone 18.01.2024, 20.01.2024 dostałam potwierdzenie że moje zamówienie jest zarezerwowane i żadnych innych informacji nie uzyskałam do tej pory. Pomimo wysłaniu kilku maili z zapytaniem kiedy mogę się spodziewać wysłania zamówienia bądź jakiejkolwiek innej informacji na jego temat nie dostałam żadnej odpowiedzi dzisiaj próbując wejść w swoje zamówienie na stronie okazuje się że nie ma czegoś takiego i ze strony nie odnaleziono. Jest to zwykle [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]nie polecam. Oczekuję jakiejkolwiek reakcji oraz wysłania zamówienia.
2024-02-16 godz: 17:05Publiczna
Rozwiązana
brak możliwości zwrotu bądź wymiany zakupionych r Po zakupie dwóch rzeczy chciałam dokonać zwrotu jednej a drugą wymienić na większy rozmiar. W tej sprawie wysłałam 4 maile; opisałam którą rzecz chcę zwrócić a którą wymienić na większy rozmiar, prosiłam o podanie adresu na jakie mam odesłać zakupione rzeczy. Mam wrażenie że odpowiedzi to jakieś szablonowe pisma wysyłane z automatu. Pierwszy mail zawierał m in info, że dokonując zwrotu muszę odesłać produkty na własny koszt oraz propozycję 20% rabatu na kolejne zakupy - adresu jaki mam odesłać rzeczy nie podano. Drugi mail zawierał info, że nie akceptują zwrotu artykułów zakupionych podczas promocji lub wyprzedaży (a tak było w moim przypadku). Ponadto wytłuszczonym drukiem napisano: "Przedmioty zakupione podczas wyprzedaży można wymienić na inny produkt lub voucher" i zaproponowano 30% zniżki na kolejne zakupy. Odpowiadając na tego maila zgodziłam się na wymianę i opisałam szczegółowo na jakie rzeczy chcę wymienić te wcześniej zakupione. PO raz kolejny poprosiłam o adres na jaki mam dokonać zwrotu. Trzeci ich mail w ogóle nie odnosił się już ani do zwrotu ani do wymiany zakupionych rzecz a jedyni zawierał propozycję 59% zniżki na kolejne zakupy. Odpisałam m in, że nie jestem zainteresowana żadnymi rabatami jakie mi proponują i że żądam podania adresu na jaki mam zwrócić zakupione rzeczy celem ich wymiany. Czwarty ich mail zawiera jednie info, że rozumieją moją frustrację ale nie są upoważnieni do zwrotu pieniędzy lub zwrotu przedmioty (?), do wymiany w ogóle się nie odnieśli. Oczekuję zwrotu pieniędzy bądź wymiany na rzeczy opisane w moich mailach.
2024-02-16 godz: 10:40Publiczna
Rozwiązana
Fruugo pl9 lutego 2024 otrzymałam zamówiony czajnik. Czajnik przyszedł bez polskiej przełączniki z instrukcją tylko po chińsku alikacja której można zmienić język jest dostępna tylko na język chiński a czajnik ma wiele opcji ale napisy są po chińsku więc nawet nie umiem zagotować wody w nim. Kontaktowałam się ze sklepem pytałam o instrukcje chocia po Pl lub eng ale nie dostałam jej kolejne 3 wiadomości proszę o adres do zwrotu bo nie przyjmują paczek na siedzibę również dostaję odpowiedzi nie związane z tematem typu mam nadzieję że twoja paczka się znajdzie czy dziękujemy jesteś firmą godna zaufania …
2024-02-16 godz: 10:14Publiczna
Rozwiązana
Zły towar dzień dobry. W dniu 14.02.2024 dostałam paczkę w której znajdowały się 3biustonosze. Tylko zamawiałam inne rozmiary a przyszły inne bardzo bym chciała o zwrot. Pieniędzy lub o odesłanie mi innych rozmiarów
2024-02-15 godz: 17:48Publiczna
Rozwiązana
Zwrot pieniędzyZamówienie w oficjalnym sklepie internetowym eokapy.pl które zostało opłacone 04 lutego b.r. nie zostało zrealizowane przez sklep. Wysyłka zakupionego towaru miała nastąpić w następnym dniu po zakupie. Pomimo wielu podjętych prób brak możliwości skontaktowania się zarówno poprzez e-mail jak i telefon (również w formie SMS). Kontakt niemożliwy. Towar nie został dostarczony. Z uwagi na brak realizacji zamówienia i utratę zaufania odstępuję od umowy i oczekuję na zwrot środków.
2024-02-15 godz: 13:30Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pieniędzy za odwołany koncert.W dniu 08.01.2024r., zakupiłam bilet na koncert Beata i Bajm w Krakowie. W dniu 18.01.2024r otrzymałam informację, że koncert został odwołany i zwrot środków zostanie wykonany do 14 dni roboczych. Dzisiaj jest 15.02.2024r., od tego wydarzenia minął już miesiąc i nadal nie otrzymuje pieniędzy za odwołany koncert. Brak kontaktu od organizatora, nie odpisują na e-maile, nie odpisują na wiadomości, sms, nie odbierają połączeń.
2024-02-15 godz: 13:26Publiczna
Rozwiązana
Problem z reklamacją Dostarczono mi uszkodzony bojler (wgnioty na froncie) karton był zamoknięty i śmierdział stęchlizną co wskazuje na złe magazynowanie, niestety nie byłem przy odbiorze a kierowca z tej firmy który przywiózł towar powiedział żonie że musi najpierw podpisać aby odebrać , żona nieświadoma posłuchała , jak się potem okazało to był podpis pod oświadczeniem że stan przesyłki był sprawdzony przez odbiorcę i nie ma zastrzeżeń , dwukrotnie składałem reklamacje ale oni powołując się na ten podpis odrzucali , przysłali zdjęcie z magazynu jak przygotowują moją przesyłkę i tak już widać ślady wilgoci na kartonie , odesłałem z zaznaczonym tym miejscu i do dziś nie ma reakcji (drugi miesiąc) Nie polecam , oszuści , mają towar 2 gatunku dlatego niskie ceny i robią wszystko aby podstępnie wcisnąć go klientowi
2024-02-15 godz: 13:15Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.P.
Brak zwrotu środków za towar Nie otrzymałam zwrotu środków za zwrócony towar. Firma brak zwrotu tłumaczy swoimi problemami finansowymi: Czytając opinie na temat tej firmy widać że osób poszkodowanych w ten sam sposób są dziesiątki...