Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-03-07 godz: 17:10Publiczna
Zamknięta
Zwrot towaruSweter kupiłam w sklepie Anny Kraków, bo bardzo spodobał mi się model, wełna z której sweterek został wykonany, a jako bonus okazało się, że sklep "podobno był w likwidacji" więc była zniżka. Nie znalazłam informacji jaki jest termin dostawy na stronie sklepu, ale mając zaufanie do polskich sprzedawców, liczyłam, że mój zakup dotrze w ciągu kilku dni. Po 4 dniach napisałam na e-mail sklepu i zapytałam, kiedy mogę się tego spodziewać - odpowiedź brzmiała 5 -12 dni. Ale minęły aż 4 tygodnie ( bo sweter jak się okazało musiał najpierw dotrzeć z Chin). Wow, przyszedł kurier z długo wyczekiwanym swetrem. Moje emocje po otwarciu🤬🤢🤮 Pierwszy raz zobaczyłam sweter z poliesterowej owcy. Nawet model był inny niż na zdjęciu! Kiedy napisałam do sklepu z prośbą o zwrot towaru, zostałam bardzo miło i przyjemnie odrzucona, zgodnie z polityką sklepu, a także zaproponowano mi rabat na kolejne zakupy w sklepie. Na co odpowiedziałam: Dzień dobry, dziękuję za uprzejmą odpowiedź na moją prośbę o zwrot towaru. Rozumiem, że każdy wybiera własne metody przyciągania i odwrotnie odwracania uwagi klientów i bardzo miło z pani strony, że udzieliła mi zniżki na kolejny okropny i fatalny zakup w Pani sklepie . Moim zdaniem pani sklep to prymitywne oszustwo, jestem pewna, że pani zna różnicę między wełną angorską a wełną syntetyczną. Być może teraz oszukała pani wiele osób i nieźle na nich zarobiła, też pomyślała pani żeby małym druczkiem napisać o swojej polityce nie zwracania towaru , ale chciałabym, żeby pomyślała pani o bumerangu jaki do pani wróci. Nie będę żałować tych kilkuset złotych, żeby włączyć antyreklamy na YouTubie, Tik Toku i Facebooku i opowiadać o tym jak na swój sposób oszukuje pani ludzi i zarabia na tym. Życzę miłego dnia i powodzenia w tym niełaywym oszukańczym biznesie, który niedługo padnie.
2024-03-07 godz: 14:32Publiczna
Zamknięta
Buty o trzy numery za dużeZamówiłem buty które mi się podobały w rozmiarze 37 po otworzeniu paczki dostałem rozmiar 40 W 509-Q170-Blue-40 . nie wiem jak mam zwrócić buty , albo wymienić na mniejszy rozmiar 37 za buty zapłaciłem 119 zł proszę o pomoc w ustaleniu do kogo mam wysłać buty
2024-03-06 godz: 21:25Publiczna
Rozwiązana
Zwrot za niezrealizowane zamówienieW dniu 27 października 2023 roku dokonałem przez stronę meblehandmade.pl zamówienia mebli - narożnika ogrodowego aluminiowego Kameleon w kolorze szarym, za kwotę 2699 zł. Jednocześnie dokonałem rejestracji konta na w/w stronie, korzystając z logowania za pomocą Facebooka. Zamówienie zostało potwierdzone przez stronę w tym samym dniu i nadano mu numer w systemie. Wpłaty dokonałem korzystając z kontraktu karty kredytowej wystawionej na moje imię i nazwisko, za pośrednictwem serwisu Przelewy24, co sklep potwierdził drogą mailową. Oferowany produkt miał przeciętną cenę, a firma zobowiązywała się do wyprodukowania i dostawy produktu w 14 dni. Od dnia 16 listopada 2023 roku, czyli po ponad 14 dniach od zamówienia rozpocząłem próby kontaktu z firmą. Numer telefonu ze strony internetowej, to znaczy 699862994 nie odpowiadał na wiadomości SMS ani nie był odbierany, za to udało mi się w dniu 16 listopada uzyskać kontakt za pośrednictwem Messengera. W dniu 24 listopada otrzymałem mailową informację o opóźnieniu w dostawie mebli, zaś w dniu 4 grudnia otrzymałem mailem informację o zmianie statusu zamówienia na „gotowe” i przekazaniu do pakowania. Po tej informacji kontakt w sprawie zamówienia się urwał. W związku z niemalże nieistniejącym kontaktem, w dniu 16 grudnia wysłałem mailem, w aplikacji Messenger oraz w komunikatorze Instagram rezygnację z zamówienia. Od tamtej chwili jedyną informacją od firmy było żądanie zaprzestania wystawiania negatywnych komentarzy wysłane za pośrednictwem Messengera. Z powodu braku zwrotu pieniędzy w dniu 4 stycznia sprawa została zgłoszona na komendzie powiatowej w Starych Babicach. Zeznania i dokumentację przyjął asp. szt. B. N. Z Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego. Następnie, 22 stycznia odpowiednia dokumentacja została przesłana do prokuratury w Bytomiu, właściwej dla ówczesnej siedziby firmy. Jednocześnie, mniej więcej od początku listopada 2023 śledzę w Internecie doniesienia o firmie SUO – Agnieszka Dyńdo, aktualnie Perfect Home Design Agnieszka Dyńdo. Oszustwa tej firmy opisywała już Gazeta Wyborcza, portal Business Insider, ale też program „Interwencja” w Polsacie. Kwotę próbowałem odzyskać za pośrednictwem serwisu Przelewy24, jednakże zostałem poinformowany, że mam dochodzić roszczeń od firmy. Z kolei firma Perfect Home Design otrzymała w dniu 27 lutego przedsądowe wezwanie do zapłaty, termin z którego całkowicie zignorowała. Oczekuję - zgodnie z przepisami - zwrotu kwoty 2699 złotych wraz z odsetkami ustawowymi liczonymi od dnia 31 grudnia 2023 roku.
2024-03-06 godz: 21:19Publiczna
Zamknięta
hk jacklun information co limitedZamówiłam glukometr za 191 złotych a otrzymałam zwykły pulsometr za 10 złotych.Zwróciłam towar wraz z odstąpieniem od umowy a przesyłka wróciła do mnie. Nie ma możliwości kontaktu z firmą. Nie odpuszczę oszustom. Firma hk jacklun information co limited to oszuści, Nie kupujcie tam nic.
2024-03-06 godz: 15:13Publiczna
Zamknięta
Niezrealizowane zamówienie 26.02.24. dokonałam zakupu swetra kaszmirowego wpłacając podana w podsumowaniu zamówienia kwotę(160,65pln). Do dziś nie otrzymałam zamówionego towaru. Wielokrotnie wysyłałam emaile z zapytaniem o status przesyłki, na które otrzymałam w odpowiedzi dwa emaile( wygenerowane automatycznie i nie odnoszące się w żaden sposób do mojego zapytania. Dowiedziałam się z tych maili,że jeśli chcę zwrócić towar, poniosę koszty wysyłki, jednocześnie kolejny raz propozycję zakupu kolejnego produktu z 20 procentową zniżką jako rekompensatą za niedogodności wynikające z sytuacji. W kolejnym wpisie poprosiłam o dostarczenie zamówionego towaru lub zwrot pieniędzy . W odpowiedzi- milczenie Czuję się oszukana i przestrzegam inne osoby przed nieuczciwym sprzedawcą Oczekuję od firmy zwrotu pieniędzy
2024-03-06 godz: 13:40Publiczna
Rozwiązana
brak wysyłki / brak zwrotu środkówdokonałam zakupu na stronie https://stoneskirts.pl/ 01.02.2024, czekałam na dostarczenie zamówienia 14 dni, po kilku dniach brak informacji o wysyłce zaniepokoiło mnie, skontaktowałam się ze sklepem internetowym żeby anulować zamówienie, poinformowano mnie, że zwrot środków następuje również po 14 dniach, 2 tygodnie minęły a środki dalej nie zostały zwrócone. Nie polecam tego sklepu.
2024-03-06 godz: 10:51Publiczna
Zamknięta
zwrotButik reklamował się na Facebooku jako rodzinna firma anna krakow. Ogłoszenie sugerowało, że jest to upadająca firma rodzinna. Na stronie można znaleźć informację, że ubrania projektowane są w Polsce, przy pomocy pracowników z Niemiec. Przesyłka natomiast jest kierowana z Chin. Produkty prezentowane na stronie okazują się być produktami z serwisu alliexpress. Na facebookowym profilu systematycznie kasowane są komentarze przestrzegające przed zakupem z powodu oszustwa. Według regulaminu zamieszczonego na stronie zwrot środków jest praktycznie niemożliwy. Chciałabym zwrotu pieniędzy ponieważ z pewnością produkty, o ile w ogóle do mnie dotrą, nie będą z kaszmiru jak obiecała prezentacja swetrów na stronie. Załączam link z alliexpress do dokładnie takich samych produktów ( z identycznymi zdjęciami) jak te prezentowane na stronie annakrakow jako swetry z kaszmiru. https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fpl.aliexpress.com%2Fitem%2F1005005995072731.html%3Fspm%3Da2g0n.detail.1000014.12.10926e50u3L2LU%26gps-id%3DplatformRecommendH5%26scm%3D1007.14452.363016.0%26scm_id%3D1007.14452.363016.0%26scm-url%3D1007.14452.363016.0%26pvid%3D1818ef49-4318-4945-b610-57f8ffdf4ad8%26_t%3Dgps-id%253AplatformRecommendH5%252Cscm-url%253A1007.14452.363016.0%252Cpvid%253A1818ef49-4318-4945-b610-57f8ffdf4ad8%252Ctpp_buckets%253A668%25232846%25238107%25231934%26isseo%3Dy%26pdp_npi%3D4%2540dis!PLN!209.40!204.05!!!52.12!!%2540211b815c17039706549378197e7c80!12000035224747723!rec!PL!!AB%26search_p4p_id%3D202312301310549667402719466513535327_1%26fbclid%3DIwAR3OJbM_uvQAb92JEFxzB_gnuiF6cmtRxqOCyBNqbDxMEf4QrAOpFYpED7Y%26mibextid%3DxfxF2i&h=AT20hQoc_TJR9wDFHWVJAdMOQExSrB2FkJXYbkLXqodunnUuNujF7MGsMKlUdtjes5TG0zHip-1kGX9jy7EMJI4J-IqpO7vop3AZWI_lp4cjo5rNDZb4MH7kqfwXYe1sHTqNyA
2024-03-06 godz: 10:26Publiczna
Rozwiązana
BRAK ZWROTU PIENIĘDZYZamówiłem towar i opłaciłem go z góry. W zawiązku z opóźnianiem realizacji zamówienia postanowiłem odstąpić od umowy. Sklep muzyczny nie reaguję na moje prośby i wezwania do zapłaty/zwrotu moich wpłaconych pieniędzy. Kontakt z firmą jak i ich wiarygodność jest bardzo wątpliwa. Przestrzegam przed jakimikolwiek transakcjami z tym sklepem. Mimo wszystko liczę na szybki zwrot moich pieniędzy. Sklep internetowy: Violamuzyczny.pl Zadłużenie: 896,99 zł
2024-03-05 godz: 18:50Publiczna
Zamknięta
Anna Krakow butik oszustwoWitam. Firma jest absolutnym scamem. Żałuję ze nie wpisałem tej firmy do google. Mój zakup nie został zrealizowany. Firma która rzekomo realizuje przesyłkę to też jedno wielkie oszustwo. 17.track .net Zastrzegłem kartę i robię wpis dla mądrzejszych którzy przed zakupem sprawdza opinie w sieci.
2024-03-05 godz: 13:19Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.B.
ZWROTPROSZE O ZWROT PIENIĘDZY GDYŻ NIE ZAMAWIAŁAM ŻADNEGO SWETRA MAŁO TEGO NAWET NIE TEN ROZMIAR KWOTA 200ZŁ ODEBRAŁA TO NIE sWIADOMA OSOBA