Uszkodzenie sprzętuPosiadalam laktator tej firmy - model Neno Camino
. Sprzet zepsul sie dwukrotnie w krotkim odstepie czasu. Po odlaczeniu od ladowania sprzet byl gorący/przegrzany, i przestawal dzialać. Za pierwszym razem sprzet naprawiono w ciagu kilku dni i odeslano dzialajacy. Dowiedzialam sie na infolini, ze to typowa, czesto zglaszana usterka. Za drugim razem, identyczna sytuacja. W informacji reklamacyjnej napisalam, ze nie jestem zadowolona z jakosci, i z powtorki sytuacji w tak krotkim czasie. Moja wypowiedz wywolana zdenerwowanie serwisanta, mimo to czekalam na ponowna naprawe. Po kilku dniach kurier zabral uszkodzony laktator i zostawil w zamian urzadzenie zastepcze - rowzniez popuste (wogole sie nie wlaczalo). Jeszcze wtedy myslalm, ze to przypadek i nie interweniowalam. Po 1, 5 tygodnia braku odpwiedzi reklamcyjnej, po moich telefonach, bardzo nieuprzejma, zirytowana pani poinformowala mnie, ze nie naprawia mojego urzadzenia bo jest "zalane", a na moja odpwiedz, ze jest to niemozliwe, bo sprzet nie mial zadnego kontaktu z woda, odpowoedziala, ze "jak nie wierze to moze przyslac mi zdjecie mokrego laktatora". Reklamacji nie uwzgledniono. Jest oczywiaste ze zarowno przyslanie mi zepsutego urzadzenia zastepczego, jak i odmowa naprawy są dzialanami zlosliwymi ze strony firmy, spowodowanymi moja negatywna opinia. Sytuacja jest żenująca i karygodna. Nie polecam nikomu zakupow tego wybitnie awaryjnego sprzetu, w razie potrzeby zostaniecie bez laktatora i mozliwosci naprawy. A to, ze sie zepsuje jest pewne, bo urzadzenia sa zlej jakosci.
Jak najszybszy zwrot pieniędzy Witam zamówiony towar tj karma dla zwierząt z dn 08.02.24 przyjechał do mnie spleśniały poprosiłam o wymianę produktu, kolejny również był spleśniały. Zażądałam zwrotu pieniędzy w mailu wraz z załączonymi filmami i zdjęciami 17.02.24 do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy Zamówienie dotyczyło karmy dla psa i kotów na łączną kwotę 328,85zł. Karma dla kotów nie nadawała się do spożycia koszt do zwrotu= 152.88zł. Bardzo niemiła obsługa
wymiana na zamówiony towar,reklamacja523000015008110060130956 numer przesyłki którą już dostałem poprzednio.Chyba zamówienie się zdublowało,bo nie to
zamawiałem. [dane usunięte przez moderatora]
Brak wypłaty pieniędzy za zwrot towaru Zamówiłam sukienkę, która niestety nie pasowała. Dnia 23 grudnia 2023 nadałam zwrot do firmy. Dnia 28. 12.2023r. paczka została doręczona, firma otrzymała mój zwrot. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy za dany zwrot. Pisałam kilkanaście wiadomości, firma za każdym razem wysyła wiadomość z automatu, że mają problemy i postarają się jak najszybciej wypłacić pieniądze. 27 lutego wysłałam do firmy wezwanie do zapłaty, do dnia dzisiejszego bez odpowiedzi.
nie chciane butyDnia 04,03,2024 otrzymalem od kuriera przesylke ktora musialem oplacic po otworzeniu okazalo sie ze otrzymalem kozaki damskie numer 38 gdzie nie zamawialem wogule takiego towaru a numer buta jaki nosze to 45
Anna Krakow - Nieuczciwe praktykiZamówiłam kaszmirowy sweter, a otrzymałam nieodpowiadający opisowi chiński bubel. Zgodnie z informacją na stronie poprosiłam o zwrot środków. Nigdy nie otrzymałam formularza zwrotu. W jednym z maili otrzymałam potwierdzenie zwrotu 50% wartości, które nigdy nie zostały zwrócone. Po ponagleniach dostałam informację, iż firma nie jest upoważniona do zwrotu pieniędzy gdyż nie są dokonywane zwroty przecenionych przedmiotów. Natomiast, sklep nie oferuje żadnych innych przedmiotów niż przecenione lub w promocji, zatem nie ma nigdy możliwości zwotu.
Brak zwrotu środków, brak odpowiedzi na maile13 lutego potwierdzenie przyjęcia zwrotu oryginalnie zapakowanego urządzenia, 17 lutego informacja mailową o skierowaniu sprawy do księgowości, później - totalne planie moich maili, przez dwa tygodnie zlewanie ich, nie odpowiadanie, dziś na infolinii usłyszałam "potwierdziłam, że zakupiła pani telefon", mimo, że minęły trzy tygodnie od zwrotu urządzenia i wciąż pieniądze nie zostały zwrócone. Konsultantka odmówiła przełączenia mnie do przełożonego, odmówiła udzielenia informacji dlaczego pieniądze nie zostały zwrócone. Przestrzegam przed tą firmą. Jeżeli dziś nie odnotowana zostanie wpłata na konto, sprawa trafi do sądu.
Dopłąta do przesyłki30 pażdziernika za pośrednictwem serwisu https://www.polkurier.pl/ nadałem przesyłkę w firmie ups.
Wysyłałem przedmiot o wymiarach 40x50x65cm waga 16kg.
Po zapakowaniu do wyceny podałem wymiary łącznie z opakowaniem(zaokrąglone i tak w górę) 50x60x75cm waga 18kg.
Zgodnie z wycena za w/w paczke zapłąciłem ok 58zł.
Firma ups przesyłke odebrała, dostarczyła lecz w dniu 1 stycznia 2024 dostałem fakture z dopłata za w/w przesyłkę .w kwocie 741zł,45gr.
Faktura i zestawienie w załączeniu.
02.01.2024 złozyłem reklamację którą firma ups rozpatrzyła dopiero po ok 2 miesiącach, i rozpatrzyła negatywnie.
Moja reklamacja i odpowiedz ups w załączeniu. Nie zgadzam się z dopłąta gdyż podałem realne wymiary przesyłki i zgodnie z tymi wymiarami dokonałem opłaty. Wymiary podane przez firme ups sa o ok 15cm większe z każdej strony co jest absurdalne gdyz przedmiotem wysyłki była szafka zapakowana w dwie warstwy tektury i folie strecz więc paczka nie mogła byc az o 15 cm z każdej strony większa od wysyłanego przedmiotu
próba wyłudzeniaDnia 17.02.2024 dokonałam zakupu na stronie www.pupilexpert.pl. Dnia 21.02.2024 otrzymałam mailową wiadomość, że sklep nie posiada zamówionego towaru. W związku z tym poprosiłam o zwrot pieniędzy za nieotrzymany towar na co otrzymałam wiadomość, że zostało to przekazane do księgowości. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, nie mam również żadnego kontaktu od firmy kiedy taki zwrot ma nastąpić. Oczekuję niezwłocznego zwrotu pięniędzy, w przeciwnym razie podejmę wszelkie możliwe kroki prawne.
Brak zwrotu środkówDnia 25.12.2023 złożyłem w firmie Neidio zamówienie na golf, który po odebraniu okazał się zbyt mały, więc postanowiłem go zwrócić. Zwrotu dokonałem 11.01.2024,miał on polegać na możliwości wyboru towaru w cenie golfu, sklep podobno próbował się kontaktować ze mną telefonicznie, lecz tego nie widziałem, więc postanowiłem do nich napisać 22.01.2024 otrzymałem odpowiedź z w/w propozycją. Odpisałem im 04.02.2024 czego bym oczekiwał w odpowiedzi dostałem wiadomość z informacją, że termin na zwrot biegł ku końcowi, więc podobno skierowali przelew zwrotny do realizacji. Od tamtej pory nie otrzymałem przelewu, próbowałem pisać do nich z powrotem, ale dziwnym trafem żadna wiadomość nie wysyła się na ich mail.
Postanowiłem jeszcze napisać na chacie ich strony właściwej, dnia 24.02, 26.02 otrzymałem wiadomość zwrotną, że zostanie sprawdzony status zwrotu.
Teraz jest marzec, a ja nie mam ani zamówionego towaru, ani zwrotu środków.
Teraz oczekuje tylko i wyłącznie zwrotu pieniędzy.