brak zwrotu pieniędzyPo uprzednim kontakcie mailowym ze sklepem nightsales.pl 30 listopada 2023 zwróciłem zakupiony towar. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem przelewu za zwrócony towar.
Wysłałem wezwanie do zapłaty, wcześniej prosiłem o kontakt w sprawie.
Na koncie założonym w sklepie jest potwierdzenie zwrotu przeze mnie ale przelewu nie otrzymałem. Nie ma żadnego kontaktu ze sprzedającym od momentu wysłania zwrotu.
Proszę o zwrot pieniędzy!
Brak towaru oraz środków gotowkowychZamówienie złożone 25.02 po tygodniu sklep odezwał się że mają brak towaru i chcą wysłać zwrot środków. Minął kolejny tydzień a ze sklepem żadnego kontaktu oraz brak zwrotu. Płatność Twisto zostało to już zgłoszone do serwisu
brak zwrotu pieniędzyZakupiony golf z kaszmiru. Niestety za późno się zorientowałam, że to firma oszukująca klientów, która siedzibę ma w Chinach i sprzedawane produkty nie są tymi, które są opisywane i sfotografowane na stronie internetowej. Towar został zwrócony, a ja nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Wysłałam wiele maili z informacją, że zwracam towar i oczekuję zwrotu wpłaty. Na każdego maila odpowiada automat wiadomością o identycznej treści. Od firmy oczekuję zwrotu pieniędzy za odesłany towar- 189 zł
Brak zwrotu za zwrócony towarZakupiłam buty w sklepie internetowym Kazadii 10.02.24. r. Paczka do mnie dotarła 13.02.3024. 20.02 wysłałam paczkę do zwrotu. Paczka zwrotna została odebrana przez firmę dnia 22.02. 2024. Pomimo wysyłania e-maili i wykonywania telefonów ( których nie odbierali ) do dnia dzisiejszego nie ma zwrotu. W piątek 08.03.2024 napisałam wiadomość na messengerze i osoba mi odpisała że w systemie nie ma zwrotu. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
Nieuczciwa reklamaDzień dobry.
czuję się przez firmę Anna Kraków oszukany.
Zgodnie z opisem na stronie internetowej: kupiłem produkty od polskiej firmy, która swoją produkcję prowadzi w Polsce i zatrudnia polskich pracowników.
Data dostawy od 5 do 12 dni roboczych sugeruje (celowo wprowadza w błąd) że produkt jest wykonywany na zamówienie.
Po wejściu na Tracking Paczki okazuje się, że wszystko co wyżej napisane na stronie Anna Kraków jest nieprawdą, produkcja jest w Chinach, a pani Anna z Krakowa nie istnieje.
Oczekuję anulowania zamówienia, zwrotu pieniędzy. Nie interesuje mnie zamówiony produkt nawet gdyby był ze złota, gdyż strona wprowadza w błąd.
zly towarzamówione zostaly pokrowce samochodowe za 240 zl a otrzymalem przykrycie na wersalke na oko warte okolo 50 zl jak mam to zwrocic i otrzymac zwrot gotowki
Brak dostawy brak zwrotu pieniędzy 20.12
2023 roku kupiłam i opłaciłam bieliznę. Do dnia dzisiejszego towaru nie otrzymałam. Firma nie zareagowała również na moje dwukrotne żądanie zwrotu pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy ponieważ już dawno straciłam zaufanie do tej firmy.
AK4207Dnia 9 lutego zamówiłam golfik płacąc za niego od razu 159 zł do dziś nie otrzymałam ani tego co zamówiłam ani pieniędzy. Oczywiście wysyłałam wiadomości emeil co się dzieje. Dnia 26 lutego dostałam odpowiedź, że zamówienie jest nadal w drodze czas dostawy wynosi od 5 do 12 dni. Następnym razem odpowiedźi już nie było żadnej reakcji. Oczekuję od tej firmy jak każdy konsument uczciwości, czyli towaru bądź zwrotu pieniędzy.
numer sprawy;2024/01/23/SP646. Odesłałam zamówione buty, ponieważ otrzymałam o rozmiar mniejszy. Zamawiałam rozmiar 40, a otrzymałam 39 , prosiłam o zwrot należności za przesyłkę w kwocie 129 zł. Bardzo się zdziwiłam, kiedy przesyłka do mnie wróciła (a nie dotarła do nadawcy) i miałam zapłacić za doręczenie , nie odebrałam . 29 lutego 2024r otrzymałam list z Działu Obsługi Posprzedażowej Regionu Dystrybucji w Łodzi PPS.A. z informacją o nadejściu do nich i zaleganiu nadanej przeze mnie przesyłki pocztowej :00359007733486093700 ; na przesyłce ciąży należność 14 zł za zwrot . Nie mam zielonego pojęcia dlaczego przesyłka zwrócona przeze mnie nie dotarła do firmy:
hk jacklun information co limited.
Reasumując nie jest załatwiony mój problem, firma od której kupiłam buty nie reaguje.
Niewłaściwy towarZamówiłam buty że zdjęcia ktoŕe mi wysłano aby potwierdzić. Przyszły zupełnie inne nie warte pieniędzy które zapłaciłam. Sprzedający nie odzywa się kiedy piszę zę dostałam zły towar. Chcę zwrócić buty których nie zamawiałam i odzyskać pieniądze