Zwrot należności za anulowanie zamówienia na dietęDnia 24 04 2024 zgłosiłam rezygnację z diety i poprosiłam o zwrot kosztów (ok 1000 z l). Otrzymałam wiadomość potwierdzająca przyjęcie rezygnacji i deklaracje zwrotu kosztów w ciągu 14 dni.
Do dnia 15 maja nie otrzymałam zwrotu, więc ponowilam kontakt telefoniczny i mailowy. Otrzymałam informację telefoniczna o wystawieniu ponaglenia. Do końca tygodnia pieniądze nadal nie wpłynęły, otrzymałam informację o powiadomieniu kierownictwa o należnym zwrocie.
Środki nie wpłynęły do tej pory, firma nie odpowiada na telefony.
Oczekuję niezwłocznego zwrotu kosztów
Oczekiwanie na zwrot pieniędzy Zamówiłem buty które okazały się za małe i 2 kwietnia odesłałem produkt z powrotem. Do dnia dzisiejszego nie dostałem zwrotu pieniędzy. Zamówienie nr 42131, kwota 319 zł. Wysłałem kilka e-maila z zapytaniem jak długo będę czekał na zwrot i firma są każdym razem mnie zbywała wymyślając historię że już pieniądze zaksięgowane, że czekają bo wszyscy pracownicy są na urlopie itp. Po kilkunastu próbach dodzwonienia się pracownik kazał napisać wiadomość do kierownika na email [dane usunięte przez moderatora]@ambersport.pl Tydzień temu napisałem dwie wiadomości i zero odzewu.
Nie otrzymała zamówienia Data złożenia zamówienia: 05.02.2024
Transformers Megatron - g
barva: g
1 119,00 zł
Ubezpieczenie przesyłki 7,90 zl
Opakowanie 2.90 zl
Całkowita kwota 129,80 zl
Typ płatności: Przelew bankowy i BLIK
Niestety nie otrzymała od tego sklepu internetowego zamówienia. Pisałam na maila do sklepu, ale to nic nie dało. Prosiłam zwrócić pieniądze, ale otrzymała odmowę.
zwrot po 2 dniach zakupionego towaruKupilem grila gazowego i butle do niego (stala taka 11 kg obok niego z informacja ze mozna kupic ja na dziale hydraulicznym) nowa butle musialem zamienic na pelna i zardzewiala w placowce sklepu (na zenatrz ze wzgledu na bezpieczenstwo).
Po zmontowaniu grila (po dwoch dniach) okazalo sie ze butla nie miesci sie w skrzyni dla niej skonstruowanej w grilu.
Chcialem zwrocic (po 2 dniach od zakupu!)
sklep odmowil bo mozna w taczce wozic butle po ogrodzie za grilem i najpierw powienem przeczytac instrukce jaka butla sie miesci a potem kupowacja ja.
Dodatkowo folie na butli zerwalem by przekonac sie czy moge ja w ogole podlaczyc do grila i to jest argument za odmowa przyjecia. Oswiadczenie moje ze nie odkrecalem zaworu nie ma zadnego znaczenia bo klient to oszust ktory zuzyl gaz i teraz chce oddac pusta butle. Argumentu o pelnej butli zwiazanej z jej waga jeszcze nie uzywalem.
By skorzystac z majowego dlugiego weekendu musialem dokupic druga mniejsza (5kg) butle a ta wieksza stoi w garazu i czekana zmiane decyzji dzialu reklamacji oddzialu w Swadzimiu krory na moja reklamacje odpowiedzial (bez podpisu i bez informacji o ew. odwolaniu) ze nie moze uznac zwrotu z powodow jak wyzej:
najpierw czytac instrukcje potem kupowac komponenty
mozna butle targac za grilem
bez folii na butli „nie nada”
Dawno dawno temu bylo „klient nasz pan” teraz zostalo z tego „plac i placz”
Ciekawe czy sad zaakceptuje taka zmiane?
Brak zwrotu pieniedzyZwrot wykonany,otrzynałam potwierdzenie otrzymania zwrotu dnia 17 kwietnia 2024, do dzis brak zwrotu pieniedzy. Sprzedawca nie odpisuje, nie oddzwania, zero kontaktu.
OszustwoSprzedawca nie chce wymienić towaru pomimo zapisów Warunków Zwrotów: "Przedmioty zakupione podczas wyprzedaży można zwrócić lub wymienić jedynie na inny produkt lub voucher".
Od kilkunastu dni proszę o podanie danych do wysyłki. Rozumiem, że nie ma zwrotów, ale dlaczego nie można doprosić się wymiany skoro sam sprzedawca to dopuszcza.
Dostałem taką oto odpowiedź: (cytuję)
"Stąd.
Przypominam tylko, że można otrzymać dodatkowy kod rabatowy 20% (na całe zamówienie).
Kod wygasa za mniej niż 24 godziny! Pospiesz się i zamów coś super zabawnego!"
Brak adresu, NIPu, telefonu potwierdza tylko, że to oszustwo. W "kontakcie" jest tylko e-mail!!!
Nie ma na stronie innych rzeczy jak tylko "w promocji". Odpisuje prawdopodobnie automat. Nikt się nie podpisuje. Sprawa dla organów ścigania. Już zgłoszone.
Odrzucona reklamacjaDzień dobry,
Bardzo proszę o pomoc w sprawie.
Zakupiłem buty zimowe 02.01.2023 r w sklepie deichmann. Reklamowałem buty 24.04.2024 z powodu odklejenia materiału wierzchniego jednak reklamacja została odrzucona ze względu (jak stwierdzono) uszkodzenia mechanicznego oraz zwykłych zmian polegających na zużywaniu się materiałów. Po odbiorze z powrotem obuwia chciałem ponownie zareklamować produkt ze względu na odklejenie się gumy podeszwy jednak pracownik poinformował mnie że przy rozpatrzeniu reklamacji był brany cały but nie tylko wskazany za pierwszym razem i że mogę się zwrócić do rzecznika praw konsumenta lub na drodze prawnej dociekać swoich praw.
Moje zadanie to zwrot pieniędzy.
Zdjęcia paragonu, protokołu i buta w załączniku.
Uprzejmie proszę o pomoc.
Brak potwierdzenia zakupuDnia 14.05.2024 r. złożyłam zamówienie na stronie „z miłości” na sumę 201 zł. Potwierdzenie płatności z platformy pośredniczej T-pay otrzymałam od razu, natomiast ze sklepu nic. Po dwóch godzinach ciszy napisałam do sklepu maila, po czym dział obsługi podał mi nr zamówienia. Poprosiłam o fakturę, minęła doba i faktury takowej nie dostałam. Nie mogę śledzić losu swojego zamówienia, ponieważ nie mam potwierdzenia zakupu, a wpisując numer zamówienia, który podał sklep w mailu, do bota, który sprawdza na jakim etapie jest realizacja zamówienia, pojawia się wiadomość, że zamówienie nie jest znalezione. Czyli nie istnieje, tak samo jak faktura.
Sklep nie zwraca pieniędzyZwróciłam do sklepu zamówiony towar, niestety sklep nie oddał pieniędzy, prawie 1000zł.
Pisałam wszędzie, gdzie się da do nich, ale zbywają mnie tymi samymi tekstami (prawdopodobnie pisze to robot), nie odbierają tel. Wysłałam też oficjalne pismo pocztą.
Minęło już ponad miesiąc.
Sprawa nr 1402 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówienie na projektor złożyłam 30.11.2023 i do dzisiaj nie otrzymałam zamówienia, ani zwrotu pieniędzy, dodatkowo nie ma żadnego odzewu od tej firmy, nie mówiąc już o tym, że poprzednia strona "ProjectPRO", z której kupowałam projektor już nie istnieje - w jej miejsce powstała nowa "ProjectOK". Nie chodzi tutaj o 200 zł, tylko o fakt, że ludziom w tym kraju uchodzą takie praktyki płazem, nie pozwolę na to, choćbym miała się sądzić o te 200 zł. Do 30.05.2024 oczekuję zwrotu moich pieniędzy na konto, jeśli nie, to będę podejmowała dalsze kroki prawne. Nie polecam!!