OszustwoDnia 13.04.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym SzafaMedyka na kwotę 191,94 zł. Po regulaminowym czasie na otrzymanie wysyłki, wyznaczyłam ostateczny termin na jej wysłanie - towaru nadal nie otrzymałam. Nie otrzymałam nawet faktury. Następnie (13 czerwca) wysłałam e-mailem i listem poleconym pismo z odstąpieniem od umowy i żądaniem zwrotu pieniędzy - sklep nie zareagował. Nie odpisali na ostatnie e-maile, nie odebrali listu poleconego, nie odbierają też telefonu. Nie zwrócili mi pieniędzy.
Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Towar nie zgodny z opisem8.05.24 zakupiłam w firmie StarMYHair włosy naturalne na taśmie 25 kanapek.
Zabieg założenia włosów wykonałam w profesjonalnym zakładzie.
Włosy są niestety syntetyczne ( zrobiły sie po pierwszym myciu jak dredy nie da sie ich rozczesać )
Napisałam do firmy wysłałam zdjęcia jak wygladają włosy. od 2 tygodni nie mam żadnej odpowiedzi, dzwoniłam na infolinie firmy miał w ten sam dzien odpisać do mnie menager niestety jestem olewana.
NIe poczuwają sie do niczego. Towar jest abosolutnie niezgodny z tym co jest w opisie.
Nadmienia ze włosy mozna farbować i boddawac zabiegom pielegnacyjnym
Natomiast tego sie nie da nawet rozczesać.
Firma działa nieuczciwie w stosunku do klientów.
za towar zapałciłam 647,50 zł.
Brak jakich kolwiek odpowiedzi od firmy.
Nie zrealizowane zamowienieZłożyłem zamówienie na projektor u pana [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]zapłaciłem i nie otrzymałem produktu. Pan [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]nie odpisuje na maile i niema z nim żadnego kontaktu [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]sobie piniazki i cisza
Zwrot pieniędzy Dokonałam zwrotu produktu, tak jak podane na stronie https://www.tattooland.pl/pl/i/Przyjazne-zwroty/44,
paczka nie zostala odebrana (czeka na poczcie od 15.06) , numer przesyłki: 00559007734353667233. Proszę o pomoc, oczekuje zwrotu pieniędzy za odesłane produkty.
brak przesyłki towaru, brak zwrotu pieniędzyW dniu 8.05.24 zamówiłam koszulki od firmy Szafa Medyka za które zapłaciłam 167,94zł.
Mimo pisania do nich kilkakrotnie maila uzyskałam 1 x informację że do końca tygodnia prześlą towar. Zakupionych rzeczy nie otrzymałam mimo zapewnień z ich strony. Nie odbierają połączeń telefonicznych. Sprawę zgłosiłam na komisariacie policji. Firma ta oszukuje ludzi ,na Facebooku jest utworzona grupa Oszukani przez Szafę Medyka. Mimo iż nie wywiązują się z zamówieniami dalej się reklamują i oszukują ludzi. Chciałabym zwrot pieniędzy za towar którego nie otrzymałam.
Brak wysyłki zamówionego towaru W dniu 7 czerwca tego roku, zamówiłam 2 koszulki w sklepie Szafa Medyka. Niestety do dzisiaj (21 czerwiec) nie ma wysyłki, nie mam zwrotu pieniędzy nie ma kontaktu ze sklepem, nie odpisuje na maile, nie odbierają telefony ( wiecznie wyłączony), pomimo obiecane 24 godzinnej wysyłki towaru. Po wielokrotnych mailach chce w końcu wywalczyć albo koszulki albo zwrot gotówki.
brak zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zaówieniewitam
poniżej szczegóły tego zamówienia obiecano mi zwrot piszę od miesięcy i nic
proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
Numer paczki: 1351945294
Informacja o złożonym zamówieniu
Data złożenia zamówienia: 17.11.2023 17:12
Numer zamówienia: 89902/2023
Wartość zamówienia: 148.46 zł
Forma płatności: Szybkie płatności internetowe zł
Koszt płatności: 0.00 zł
Forma dostawy: InPost Paczkomaty 24/7 dostawa
Koszty dostawy: 0.00 zł
Razem do zapłaty: 148.46 zł brutto
ZWROT PIENIEDZY05.05.2024 zakupilam online spodnie adidas. Dzien pozniej odeslalam towar ze wzgledu na to ze spodnie okazaly sie za duze. Firma DPD dostarczyla paczke do firmy adidas,na co mam potwierdzenie dnia 09.05 przesylka numer 13160025613649. Otrzymalam rowniez od potwierdzenie emailowe od firmy,ze paczka dotarla na magazyn. Oczekiwalam na regulaminowy zwrot 14 dni. Po tych 14 dniach zaczelam odzywac sie do firmy telefonicznie kilkukrotnie oraz emailowo. Trafilam takze na strone https://pl.trustpilot.com/review/www.adidas.com, skad dowiedzialam sie ze firma oszukuje setki klientow i nie jestem jedyna. I ze istnieje duze prawdopodobienstwo ze zwrotu pieniedzy nie otrzymam. Jedyne informacje jakie do mnie docieraja to to ze trwa "dochodzenie" z magazynem. Poza tym jestem zbywana. Oczekuje zwrotu pieniedzy i naglosnienia sprawy,ze firma o tak duzym zasiegu oszukuje klientow.
KoszulkiZamówiłem w firmie Szafamedyka koszulki na kwotę 313 zł i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem ani zwrotu pieniędzy ani koszulek. Wielokrotnie pisałem do firmy ale mają to gdzieś
Proszę o pomoc
Zaginiona paczkaDnia 04.06 firma Sizeer nadała paczkę, do tej pory przesyłka do mnie nie dotarła. W paczce znajdują się: buty Nike Air Max Pulse w kolorze fioletowym o wartości 645,99 zł, okulary przeciwsłoneczne Vans o wartości 67,99 zł oraz skarpetki o wartości 39,99 zł, łączna wartość paczki to 753,97 zł. Kontaktowałam się z obiema firmami, od Sizeera otrzymałam informację, że paczka została wysłana i jeśli sytuacja się nie wyjaśni, zgłoszą reklamację kurierską. Ze strony DHL otrzymałam tylko dwa maile, pierwszy z zapytaniem jak wyglądała paczka (o czym nie mam pojęcia, skoro paczki nie mam), drugi z prośbą o podanie szczegółów zawartości. Wysłałam screenshota zamówionych produktów i niestety od dnia 12.06 zero kontaktu z firmą. Oczekuję rzetelnego sprawdzenia, co wydarzyło się z tą paczką, wyjaśnień dlaczego sprawdzenie tego tak długo trwa i wyciągnięcie odpowiednich konsekwencji. Buty miały być prezentem, a ja w tej chwili nie mam ani butów ani pieniędzy.