Opłata parkingu Zaparkowałem na parkingu podeszłem do parkomatu żeby pobrać darmowy bilet który jest do godziny postoju auta dla klientów sklepu Rossman. Lecz po paru razach próby wydrukowania biletu parkometr nie wydrukował mi biletu. Więc udałem się do sklepu Rossman na zakupy które nie trwały nawet 30 min miałem już nałożony opłatę karną za brak biletu. Na opłacie parkingowej karnej 550zł był adres mailowy do odwołania nałożonej kary w ciągu 3dni od razu napisałem im odwołanie wyjaśniłem że parkometr nie wydrukował mi biletu po paru próbach pobrania biletu darmowego do godziny postoju auta. Moje auto nie przebywało nawet 30 min postoju. Że mogą to sprawdź na kamerach sklepu. Odpisali mi że nie przyjmują odwołania i że mam zapłacić karę. Uważam to za celowe działanie dorwania klienta i nałożenia mu kary. Wygląda to na polowanie na ofiarę
Zwrot pieniędzy za dwa zamówienia 3 czerwca otrzymałem informację, że w ciągu 14 dni otrzymam zwrot za dwa zamówienia. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem pieniędzy. Na e-maile nie odpowiadaja, dodzwonić także się nie da !
Brak zwrotu pieniędzyZamówienie odesłałam końcem marca, do tej pory(20.06) nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Niejednokrotnie próbowałam sie skontaktować telefonicznie i mailowo - bez rezultatu. Produkty zwróciłam w terminie.
Reklamacja deskorolka elektrycznaZakup prywatny deskorolka elektryczna z dnia 24.11.2023. 18.06.2024 dziecko przybiegło z płaczem że deskorolka mu wybuchła. Pojawił się błysk, huk i swąd spalenizny. Zgłoszona reklamacja do sprzedawcy, opisany problem z prośba od odbiór sprzętu. W odpowiedzi regułka że to kupujący musi dostarczyć towar do nich, a jak odrzucą reklamację to obciążą kupującego kosztem ekspertyzy, przesyłki zwrotnej itd. Sprzedawca poinformowany że zgodni z zapisami dyrektywy omnibus oraz ustawy z 4 listopada 2022 r. o prawach konsumenta musi odebrać towar od konsumenta. W odpowiedzi na to odrzuca reklamację. Jak zmusić przedsiębiorcę do egzekwowania prawa i usunięcia niezgodności z umową lub zwrot pieniędzy bez zakładania sprawy sądowej?
Możliwe oszustwo W związku z zaistniałym opóźnieniem oraz podejrzeniem o handel podróbkami oczekuje anulowania zamówienia i zwrot środków finansowych
Zablokowane kontoSzanowni Państwo,
Chciałabym zgłosić działania sklepu RESERVED. Od dłuższego czasu prawie rok(?) moje konto klienta jest zablokowane a każdy zakup anulowany.
Dzial obsługi klienta mailowo i telefonicznie odpowiada to samo tj. Ze konto zostało zablokowane ze względu na wątpliwą historie zakupów.
Jako kupujący mam prawo zamówić produkty i później je zwrócić - odstąpić od umowy w określonym terminie. Podejrzewam że właśnie o to chodzi, że często produkty były zamawiane i oddawane.
Do tej pory Kontaktowałam się z biurem obsługi klienta prosząc o weryfikację czy konto jest dalej zablokowane i dopytywałam dlaczego.
Oczekuję odblokowania mojego konta abym mogła robić zakupy
oszustwo konsumentaZamówiłem 3 koszule. Niestety rozmiarówka podana na stronie jest niewłaściwa. Wszystkie koszule są za małe. Próbowałem usyskać informację nt zwrotu, gdyż karta zwrotu nie była załączona. Nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej dot. moich pytań. BARDZO NIE POLECAM TEJ "FIRMY" - OSZUŚCI!!!
Brak zwrotu pieniędzy za reklamowany towarCzekałam bardzo długo na realizację zamówienia. Po czym otrzymałam zły przedmiot. Pisałam maile, dzwoniłam... zero odzewu. Odesłałam produkt z formularzem reklamacji.
Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
Minęło już 1.5 m-ca.
Chyba czas poprosić o pomoc wyższe instancje.
Niedostarczone zamówienie01.04.2024 złożyłam zamówienie na koszulkę- nr zamówienia 5296.
Jedynego maila dostałam 15.04 informującego o opóźnieniu i o tym, że następnego dnia towar powinien być w sklepie i zostać wysłany.
Od tej pory cisza. Telefon milczy, na maile nikt nie odpowiada.
Kosz huśtawka ogrodowa 10 06 opłaciłam zamówienie. Nie mam żadnej informacji od firmy. Nie ma kosza i nie ma pieniędzy. Myślę że ta firma mnie oszukała. Zamierzam zgłosić na policję całe zdarzenie bo przy tej kwocie takie oszustwo to już przestępstwo.