Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-07-01 godz: 19:41Publiczna
Zamknięta
Little Big Shop - bez zabawek, bez kasy!15.11.2022r. kupiłam i opłaciłam zamówienie w sklepie internetowym Little Big Shop - akcesoria i zabawki dla niemowląt na kwotę 178,62 zł. Strona wygląda bardzo profesjonalnie, ceny zabawek kusząco niskie. Powinna zwrócić moją uwagę informacja o sierpniowych przecenach... no ale niestety, skusiłam się niskimi cenami. 17.11.2022r. zapoznałam się z opiniami o sklepie w internecie, wg których opłacone zamówienia nie były wysyłane, a kontakt ze sklepem - bez odzewu. wysłałam więc maila z informacją o wycofaniu zamówienia i żądaniem zwrotu pieniędzy. 12.11.2022 r. dalszy brak kontaktu (także telefonicznego) z firmą. Telefonicznie skontaktowałam się z Miejskim rzecznikiem konsumentów w Radomiu i od tego momentu kolejne maile wysyłałam także do jego wiadomości. Mail z informacją o wycofaniu zamówienia (zgodnie z regulaminem sklepu) i żądaniem zwrotu pieniędzy. 21.12.2022 r. wyglądający na automatycznie wysyłany mail ze sklepu o realizacji mojego zamówienia 22.12.2022 r. kolejny mail z informacją o wycofaniu zamówienia i żądaniem zwrotu środków. Dalszy brak kontaktu ze sklepem. 30.12.2023 r. (!) po roku wyglądający na automatycznie wysyłany mail ze sklepu o anulowaniu zamówienia. Brak zwrotu środków na konto. 30.12.2023 r. kolejny email ze sklepu wysłany automatycznie z informacją o realizacji zwrotu. Brak zwrotu środków na konto. 31.12.2023r. ponownie wysłany przez sklep ten sam mail o anulowaniu zamówienia. Brak zwrotu środków. 5.01.2024 r. mail do sklepu, o dalszym braku środków na moje konto. Zależy mi na odzyskaniu pieniędzy. Uczciwym byłoby zamknięcie strony internetowej tego sklepu, która, o zgrozo!, nadal funkcjonuje i zapewne oszukuje ludzi (ja zamawiałam blisko 2 lata temu!) [treść usunięta przez moderatora] Pozdrawiam, i szczerze liczę, że może Państwu uda się załatwić moją sprawę, która spisałam już na straty.
2024-07-01 godz: 16:43Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.D.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarDzień dobry, W dniu 01.05.2024 r. złożyłam zamówienie sukienek. Na koncie w sklepie haia.pl zamówienie nadal widnieje jako pakowane, mimo iż w dniu 13.05.2024 roku zrealizowałam płatność za pobraniem oraz odebrałam paczkę. Zgodnie z dostępnym na stronie internetowej www.haia.pl Regulaminem, aby zachować 14-dniowy termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Niestety w związku z tym, że zamówienie cały czas jest traktowane jako pakowane do dnia dzisiejszego, nie było możliwości skorzystania z formularza udostępnionego na stronie internetowej Haia.pl, w związku z czym zgłosiłam zwrot w dniu 21.05.2024 r. (8 dni od dnia odbioru przesyłki) poprzez zgłoszenie zwrotu za pomocą strony www.wygodnezwroty.pl. W dniu 25.05.2024 r. została nadana paczka za pomocą "wygodne zwroty" ze zwrotem zamówienia nr 24536. Zwrócona została sukienka z beżowej wiskozy 277 rozmiar L-2XL (koszt: 129,99 zł). Paczka została dostarczona do magazynu Haia.pl w dniu 28.05.2024 r., jednak do tej pory nie zostały zwrócone pieniądze za to zamówienie. W dniu 20.06.2024 r. skierowałam do sklepu Haia.pl maila informującego o sytuacji i prośbą o pilny zwrot pieniędzy, jednak sklep do tej pory nie skontaktował się ze mną i nie zwrócił pieniędzy za zamówioną sukienkę. Oczekuję, aby sklep Haia.pl w ciągu 7 dni zwrócił mi pieniądze za zakupioną sukienkę wraz z należnymi odsetkami od dnia 28.05.2024 roku.
2024-07-01 godz: 13:42Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.F.
Brak zwrotu pieniędzy Sklep totalnie ignoruje wiadomości e-mail lub jakiekolwiek próby kontaktu. Po odesłaniu towaru i 14 dniach nie otrzymałam do tej pory zwrotu pieniędzy za sukienkę, którą zamówiłam i zwróciłam. Okłamują że będą realizować przelew po czym go nie robią . Końcem tygodnia zakładam sprawę cywilna .. na oszustwa są paragrafy !!!!!
2024-07-01 godz: 13:38Publiczna
Zamknięta
zamówienie 12651428.05.2024 odesłałam do sklepu produkt, który nie spełniał moich oczekiwań - kolor był inny niż ten na zdjęciu. Produkt został zwrócony w stanie nienaruszony , z kompletem metek w oryginalnym opakowaniu. Sklep otrzymał paczkę wraz z formularzem zwrotu i paragonem dnia 31.05.2024. Na co mam stosowne potwierdzenia w formie zdjęć i print screenów ze statusu przesyłki. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Pomimo wielkokrotnego kontktu z mojej strony , firma mnie olewa. Oczekuje zwrotu pieniędzy za przedmiot wraz z odsetkami.
2024-07-01 godz: 12:29Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy Czekam na zwrot pieniędzy po anulowaniu zamówienia ponad 14 mimo że w regulaminie jest 14 dni na zwrot. Dostałam taką informację od sprzedawcy. Dodatkowo ciężki kontakt ze sprzedawcą . Piszą sprzeczne informacje .
2024-07-01 godz: 11:31Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlW.J.
Zwrot R/Mod/2024/06/0Firma nie uregulowała zwrotu w terminie ,mimo wszczesniejszego kontaktu .Podany numer jest nieaktualny.
2024-07-01 godz: 10:42Publiczna
Zamknięta
przedłużenie ważności voucheraOtrzymałam voucher na 40 urodziny w 03.2021. w związku z sytuacją z covid, realizacja vouchera nie odbyła się. pisałam maila w grudniu 2023 do firmy "wyjatkowy prezent", o możliwość przedłużenia vouchera. kazano mi skontaktować się bliżej zakończenia terminu ważności. niestety po drugim kontakcie okazało się, że już nie mogę przedłużyć vouchera, gdyż jest za późno. dlaczego. nie załatwiono tej sprawy jak pisałam w grudniu? czuję się oszukana i w niemocy, bo przeszłam w kwietniu 2023 załamanie nerwowe i nie byłam w pełni mocy umysłowych. pieniądze na cel prezentu wzięli, to niech oddadzą, skoro nie mogą przedłużyć vouchera. Zwracam się do Państwa o pomoc w załatwieniu tej sprawy. przedłużenie vouchera lub zwrot pieniędzy uważam za uczciwe rozwiązanie tej sprawy. dziękuje za odpowiedź. [dane usunięte przez moderatora]
2024-07-01 godz: 10:28Publiczna
Zamknięta
Koszulka poloNatychmiast po dokonaniu dostałem smsa spam próbującego wyłudzić pieniądze. To dało mi do myślenia. Po sprawdzeniu i napisaniu maila, telefonu do GLS okazało się , że firma jest chińska. Towar idzie z Chin. Koszulka miała być z krótkim rękawem a jest z długim, miał być lodowy jedwab a to zwykły poliestrowy materiał za kilka zł. Rozmiar L raczej dla kobiet lub dzieci. Nie była tania -130zl. Chciałem kupić polski produkt i wspierać tym polskie firmy. Niech się nie podszywają pod polskie produkty. Brak jakiejkolwiek metki na koszulce.
2024-07-01 godz: 10:21Publiczna
Zamknięta
Realizacja zamówieniaW dniu 23.06.2024 dokonałam zamówienia, czas realizacji z dostawą to 2-7 dni. Sklep nie odbiera telefonów, nie odpisuje na wiadomości. Czy otrzymam zamówienie??
2024-07-01 godz: 10:13Publiczna
Zamknięta
Nieuczciwe praktyki, brak kontaktu z firmąMarianna | Elegancka Ręcznie Robiona Bluzka Quantity: 1.0 Total: 119.0 Vellana™ | Bawełniane Szorty Vellana™ | Bawełniane Szorty Quantity: 1.0 Total: 119.0 Amanda - Lniana Sukienka Amanda - Lniana Sukienka Quantity: 1.0 Total: 149.0 Subtotal: 348.30 Shipping: 0.00 Amara® | Sukienka Boho z Długimi Rękawami - Niebieski / S Quantity: 1 — Total: $149.00 Anna | Elegancki, Wygodny Garnitur - Beżowy / S Quantity: 1 — Total: $159.zamówionego towaru i kontaktu