Brak wysłania zamówienia oraz pieniędzy Dnia 14 czerwca dokonałam zamówienia odzieży medycznej że sklepu internetowego szafa-medyka.pl
Pomimo deklarowanej wysyłki 24h zamówienie nie zostało wysłane do dnia dzisiejszego . Kontakt telefoniczny niemożliwy . Nie odpisują na maile . Działanie to nosi znamiona oszustwa.
Płatność zaksięgowana , a towaru brak
Opóźniony zwrot pieniędzyZamówienie złożone 26.05.2024, z szacowaną datą dostawy do 3.06.2024. Po pierwszym mailu z przypomnieniem dostałem informację o przesunięciu terminu dostawy na 14-17.06. Po kolejnym mailu i informacji, że "dostawa powinna być w tym tygodniu" anulowałem zamówienie w dniu 18.06.2024 i poprosiłem o zwrot środków. Przelew miał nastąpić "do 14 dni".
Pomimo upłynięcia zadeklarowanego (i wymaganego prawnie) terminu, środki za anulowane zamówienie nie zostały zwrócone.
W związku z naruszeniem obowiązków sprzedawcy określonych w art. 32 ustawy o prawach konsumenta, żądam bezzwłocznego zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę liczonymi od dnia 2.07.2024.
Zwrot pieniędzy Moja sprawa z tym sklepem trwa od 09.05.24r. do dnia dzisiejszego czekam na zwrot pieniędzy (03.07.24r.). Towar nie został wysłany przez firmę w terminie jakim określa regulamin sklepu. Dlatego po tym czasie Zrezygnowałam z produktów. Sklep nie informuje o niczym klienta. Do dnia dzisiejszego czekam na zwrot pieniędzy za zakupy których sklep mi nie wysłał.
Proszę o jak najszybszy zwrot pieniędzy.
Brak towaru oraz pieniędzy W dniu 13 kwietnia dokonałam zakupu na kwotę 106,85zł. Do tej pory nie otrzymałam zamówienia. Pisałam e-maile, dzwoniłam ale telefony były wyłączone. Otrzymałam dwa e-maile że już za chwilę ,już za momencik będą wysyłać. Teraz już nawet nie raczą na Emile odpisywać. Otrzymali odemnie przedsadowe wezwanie do zapłaty albo wysłanie zamówionego towaru. Cisza.
AkcesoriaBHP nie zwraca pieniędzy, kontunuacja. 15.11.2023r. Dokonałem zakupu kładki dla pieszych U-28 w sklepie internetowym Akcesoria BHP. Wartość 1989,00zł + koszty przesyłki 199,99złTowar miał być dostępny w przeciągu 3-5 dni roboczych. Po tym okresie nie dostałem żadnej informacji o planowanych opóźnieniach. Dopiero po mojej pierwszej interwencji dowiedziałem się że będzie kilkudniowy "poślizg" w dostawie , a następnie po kolejnych mailach z prośbą o potwierdzenie daty dostawy otrzymałem lakoniczną informację że zamówienie zostało anulowane, dostałem dokumenty (fakturę korygującą). Od tamtego czasu był ze sklepem utrudniony kontakt. (automatyczne odpowiedzi na maile, brak kontaktu telefonicznego). 05.02.20224 roku otrzymałem pismo w którym firma Fra Mauro zdeklarowała się zapłacić zaległość w 4 ratach zgodnie z przesłanym harmonogramem. Całość powinna być spłacona do 31.03.2024r. Wpłynęły 2 raty. Od ostatniej wpłaty nie ma znów możliwości skontaktowania się ze sklepem lub właścicielem.
Brak możliwości zwrotu Towar przyszedł niezgodny z opisem, rozmiary za duże, kontakt z firmą po dostarczeniu zamówienia jest zdrowy, nie odpowiadają na maile
odstąpienie od umowy nieuwzględnioneW dniu 19.06.2023r. zakupiłam filtr piaskowy z pompom basenową. Po niespełna roku (17.06.2024r) pompa zaczęła przebijać prąd do basenu (podłączona na przedłużaczu trójfazowym, wywalało różnicówkę)
Pompa została oddana do firmy z rządaniem zwrotu środków.
Przedstawiciel firmy najpierw skontaktował się twierdząc, że sprzęt jest niekompletny (sprzęt dostarczony osobiście, niesprawdzony przez sprzedawcę przy zwrocie). W trakcie rozmowy telefonicznej próbował wmówić, że brakuje części, najpierw jednaj, a potem zupełnie innej, która nie była częścią wskazanej pompy. W tym samym dniu napisał, że pompę sprawdzi jutro. PW 14 dniu od złożenia roszczenia sprzedawca napisał, że pompa była niewłaściwie użytkowana i nie została podłączona przez elektryka( nie mam pewności, czy włożenie wtyczki do gniazdka wymaga uprawnień elektrycznych). Praktyka Ww firmy polega na nieuzanawaniu żadnych roszczeń, niezwracaniu środków, przedłużaniu realizacji zamówień. Posiadam nagraną rozmowe telefoniczną z przedstawicielem firmy, której nie mogę przesłać z uwagi na wielkość pliku, przesyłam zgłoszenie, potwierdzenie odmowy przyjęcia zgłoszenia przez firmę. Oczekuję od firmy zwrotu środków za wadliwy towar (żadna z poprzednich pomp basenowych nie miała awarii przez długi okres użytkowania)
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarFirma nie oddaje pieniędzy za zwrócony towar. Dostała informację, że zwrot został pozytywnie rozpatrzony w dniu 14.06.2024r, zwrot środków miał nastąpić w ciągu 14 dni. Następnie otrzymałam w mailu informację, że firma ma problemy finansowe i zwrotu pieniędzy nie będzie.
Zwróciłam cały zakup na kwotę 408,40zł, oczekuję zwrotu pieniędzy.
Zwrot pieniędzy Do firmy KARKO, zwróciłam zakupione sukienki, do tej pory nie dostałam zwrotu pieniędzy, gdy wysyłałam e-maila, odpisywali ,że moja sprawa jest już skierowana do biura obsługi klienta i jak najszybciej otrzymam zwrot, trwa tak to od kwietnia. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
Brak zwrotu pieniędzy Zamówiłam 3 komplety. Okazały się za duże i zrobiłam zwrot.
Pieniędzy nadal nie mam. W regulaminie jest ze pieniądze są zwracaane do 14 dni.
Dziś mija 19 dzień . Nie mam pieniędzy a sprzedający już nie odpowiada na wiadomosci