Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-07-05 godz: 09:17Publiczna
Rozwiązana
nie przyjęto zgłoszenia reklamacjiW dniu 04.07.2024 roku o godz. 15.32 telefonicznie (tel. 224390595) zgłosiłem reklamację pralki. Konsultant nie chciał przyjąć reklamacji dotyczącej uszkodzonej pralki, podczas rozmowy był arogancki i chamski, a gdy poprosiłem o przedstawienie podał że nazywa się [dane usunięte przez moderatora]314. Kolejny raz próbowałem zgłosić wadliwy towar 05.07.2024 roku o godz. 10.30, zrobiłem to również telefonicznie, rozmawiałem z osobą którą prosiłem dwa razy o przedstawienie, podała że nazywa się [dane usunięte przez moderatora]. Po podaniu danych, osoba ta przerwała rozmowę i się wyłączyła. Proszę o pilne rozpatrzenie zgłoszonej reklamacji gdyż zakupiony towar nie nadaje się do użytkowania. [dane usunięte przez moderatora]
2024-07-04 godz: 19:26Publiczna
Zamknięta
Brak możliwości zwrotuOtrzymany towar jest niezgodny z opisem, materiał bardzo słabej jakości, poza tym koszule są za małe. Brak formularzu zwrotu w przesyłce, mimo, że na taki formularz firma powołuje się na swojej stronie. Na stronie zapewniają również o 30-dniowym prawie do zwrotu, jednak na mejle z prośbą o podanie adresu do wysyłki, proponują tylko rabat na następne zakupy jako rekompensatę za niezadowolenie. chciałabym odesłać towar i otrzymać zwrot pieniędzy, zgodnie z polskim prawem.
2024-07-04 godz: 17:52Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.T.
Zwrot pieniędzyOczekuję zwrotu środków za dwa zwrócone produkty o łącznej wartości 634,30pln. W dniach 13.05 został pozytywnie rozpatrzony zwrot do zamówienia 660071774 natomiast środki nie zostały zwrócone do dnia dzisiejszego. Podobnie z drugim zwrotem do zk 664965442, który był zaakceptowany przez sprzedawcę 21.05.2024. Wysyłałam kilkakrotnie prośby o informację ad terminu dokonania zwrotu moich pieniędzy. Następnie wysłałam mailowo wezwanie do zapłaty. Firma na maile odpisuje, że postara się jak najszybciej uregulować należność, albo informuje, że kieruje sprawę do działu finansowego. Czuję się oszukana i zbywana. W Internecie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii przestrzegających przed zakupami w tej firmie ze względu na nie zwracanie pieniędzy za odesłane towary.
2024-07-04 godz: 11:59Publiczna
Zamknięta
Przedłużająca się naprawa/wymiana gwarancyjnaSprzęt zakupiłem na 29.05.2024 r w sprzedaży ratalnej w sieci sklepów Media Expert. W dniu 06.06.2024 r, 2h po otrzymaniu przesyłki z urządzeniem przestało ono działać. Tego samego dnia zgłosiłem problem do infolinii Dyson Polska. Reklamacja została przyjęta warunkowo - należało uzupełnić dokumentację techniczną usterki. Po dwóch próbach ustalenia co jest przyczyną niemożności odbioru przez infolinię wysłanego przeze mnie filmu i ustaleniu, że tak duże pliki nie są obsługiwane przez system pocztowy Dyson, dokumentacja została skutecznie uzupełniona. Otrzymałem etykietę zwrotną i wysłałem zapakowany wadliwy towar 14.06.2024 r. Dyson odnotował zwrot 21.06.2024 r. Od tej pory nikt z obsługi nie odpisuje na moje pytania, a infolinia każe czekać na dalsze informacje. Nie są w stanie wskazać co jest powodem opóźnienia lub kiedy jest przypuszczalna data realizacji gwarancji. W efekcie - jestem pozbawiony od 28 dni sprawnego urządzenia PH04 tej firmy. Oczekuję bezzwłocznej wymiany sprzętu.
2024-07-04 godz: 10:49Publiczna
Zamknięta
Zwrot zamówienia Chcę zwrócić zamówiony towar i nie wiem gdzie odesłać. Firma nie odpowiada na e-mail.
2024-07-04 godz: 10:13Publiczna
Zamknięta
Zamówienie Witam W dniu 22.06.2024 złożyłam zamówienie na kwotę z przesyłką 1349zl do dnia dzisiejszego jest cisza żadnej informacji , nikt nie odbiera telefonów ani nie odpisuje na maila także chciałabym zwrot pieniędzy które wpłaciłam.
2024-07-04 godz: 05:38Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.D.
Brak towaruProszę o zwrot towaru lub pieniędzy jak najszybciej, jeśli pieniędzy lub koszulek nie będzie do 11.07.2024 zgłaszam sprawę na policję i do Rzecznika Praw Konsumenta!!! Nie odpuszczę sprawy bo jeśli się coś zamawia to się oczekuje towaru zgodnie z ustaleniem lub ewentualnie zwrotu pieniędzy.
2024-07-04 godz: 04:36Publiczna
Rozwiązana
Zwrot cła oraz rekompensaty Dostałam zamówienie niekompletne oraz zły kolor produktu, dodatkowo została naliczona opłata cła z czego to nie powinno być po mojej stronie opłacone. Po wypisaniu 3 maili została podjęta decyzja o rekompensacie w wysokości 45% od zakupionego towaru oraz zwrot cła. Minął miesiąc, pieniędzy brak i kontaktu również. Chcę tylko zwrotu pieniędzy, jeśli nie domagam się zwrotu towaru, gdyż płacąc 250 zł chciałam, aby dziecko w tym roku mogło z tego skorzystać, niestety tak się nie stanie..
2024-07-03 godz: 17:52Publiczna
Zamknięta
Brak zamówionego towaru upłynął termin realizacjiWitam, 14 czerwca złożyłam zamówienie na komplet ogrodowy Sztokholm. Przelew został wysłany odrazu po złożeniu zamówienia . Kwota 2549,00. Potwierdzenie złożenia zamówienia przyszło odrazu na maila. Niestety termin realizacji 10 dni minął , brak kontaktu ze sprzedającym, nie odpowiada telefon ani mail. Rezygnuje z wysłanego zamówienia po przeczytaniu opinii na temat tej firmy. Mam ogromne obawy że mam do czynienia z oszustwem! Żądam natychmiast zwrotu wpłaconej kwoty, bo zgłaszam sprawę na policję, do rzecznika spraw konsumenta! I
2024-07-03 godz: 17:25Publiczna
Zamknięta
koszmarna obsługa klienta, brak towaru po zamówienJakiś czas temu zamawiałam tego sklepu ciuchy, z marnym skutkiem. po 3 tygodniach oczekiwania na paczkę zrezygnowałam. Po długim czasie postanowiłam dać im szansę i znowu zamówiłam przedmioty. Niestety znowu to samo. 2 tygodnie i cisza. Zero reakcji na telefon. Zero reakcji na maile. oczekuję odpowiedzi czy zamierzają szanować swoich klientów i zwracać uwagę na zamówienia, czy olewają to i zwracają kasę!!!