Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-07-11 godz: 22:11Publiczna
Rozwiązana
Brak zamówieniaZłożyłam zamówienie 14 czerwca, z góry opłaciłam razem z dostawą. Mija miesiąc nadal nie dostałam żadnej informacji o śledzeniu, wysłałam 2 meila. Nikt nie odpowiada. To miał być prezent dla syna. Niestety jest nieaktualny. Proszę o zwrot pieniądze 100% razem z kosztem za dostawę.
2024-07-11 godz: 18:51Publiczna
Zamknięta
Fotel wiszący Zamówiony fotel 29 kwietnia z potwierdzeniem przelewu 2 maja, fotel nie dotarł po wielokrotnym pisaniu do firmy, firma wysłała formularz do wysłania zwrotu pieniędzy na konto, po wypełnieniu formularza i wysłaniu go straciłam kontakt z firmą. Nie mam ani pieniędzy ani fotela. Za fotel z wysyłką zapłaciłam 499,00zł. Oczekuje zwrotu pieniędzy
2024-07-11 godz: 17:57Publiczna
Zamknięta
Brak możliwości zwrotu towaru Kupiłam sukienkę, wczoraj otrzymałam i niestety nie mogę zwrócić, ponieważ automat w firmie cały czas proponuje mi zniżki na kolejne zakupy i twierdzi,że nie ma możliwości zwrotu towaru . Proszę o pomoc
2024-07-11 godz: 13:38Publiczna
Zamknięta
klimatyzator btu9000Witam zakupiłam ostatnio klimatyzator, 9000BTU niestety nie działa jak powinien jak w pokoju było 30 tak jest dalej 30, cały sie grzeje, generuje więcej ciepła niż zimna, ale chcąc zwrócić go do sklepu pani ekspedientka powiedziała ze zwrotów nie przejmują jeśli bym używany, spakowany w oryginalne pudełko tak jak był zakupiony, jutro mija 14 dzień i co teraz? znalazłem taki artykuł: Odpakowanie zakupionego towaru w niektórych przypadkach może uniemożliwić jego zwrot. Co jednak zrobić, jeśli po rozpakowaniu wykryjesz, że twój nowo nabyty produkt ma wady? W takich sytuacjach jego rozpakowanie nie będzie mieć znaczenia, ponieważ można wówczas złożyć reklamację oraz skorzystać z tzw. prawa z rękojmi za wady. W takim przypadku sprzedawca nie może odrzucić reklamacji z powodu otwarcia towaru – byłoby to niezgodne z logiką (w jaki inny sposób klient mógłby sprawdzić, czy towar jest bez wad?). 2 artykuł: Jeśli chodzi o zwrot towaru na zasadach rękojmi, to został on unormowany przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740). Przepisy te znajdują się głównie w dziale „Rękojmia za wady” (art. 556 i kolejne). Ich treść wskazuje wyraźnie, iż rękojmia stanowi podstawę do składania przez konsumenta reklamacji w przypadku towaru posiadającego ujawnioną już po zakupie wadę fizyczną (rozumiana jako niezgodność z umową) lub też wadę prawną. I tu należy pamiętać, że podczas składania reklamacji na podstawie rękojmi, podmiotem odpowiedzialnym za powstałe wady jest sprzedawca, przez co to do niego należy skierować pismo reklamacyjne. Sprzedawca lub właściciel sklepu, na ręce którego konsument składa reklamację, w żaden sposób (o ile z przepisów nie wynika inaczej) nie może odmówić jej przyjęcia.
2024-07-11 godz: 08:46Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pieniedzy za zamówienieZwrot z zamówienia dostał dostarczony 22.05.24., dzisiaj mamy 11.07.24r. a ja dalej nie otrzymałam zwrotu pieniędzy na konto, mimo przysługujacych mi praw konsumenckich i informacji na stronie gdzie jest napisane "Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu" co w przypadku tego sprzedawcy jak widać jest nieprawdą. 27.06.24r. napisałam do nich emaila z zapytaniem o to kiedy otrzymam zwrot, w odpowiedzi otrzymałam informację "Przekazujemy informację do działu księgowości, który zweryfikuje Pani zwrot" i dalej cisza. Oczekuję jak najszybszego zwrotu pieniędzy + przysługujacych mi odsetek ustawowych.
2024-07-10 godz: 19:43Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.K.
Oszukano mnie wysyłając zle butyOtrzymalam zle buty. Sprzedawca ChuangHao-Pol nie napisal mi żadnej wiadomości na email .200zl za zle buty . Co mam zrobić. Szglosic sprawę na policję?
2024-07-10 godz: 19:42Publiczna
Zamknięta
Produkt opłacony, brak wysyłki i kontaktuZakupiłem fotel ogrodowy, po wykonanym przelewie brak kontaktu ze sklepem. Brak wysyłki produktu. Zgłosiłem sprawe do banku o zwrot przelewu, jednak po uplywie 30 dni, zwrotu nie otrzymałem. Oczekuje zwrotu pieniędzy.
2024-07-10 godz: 17:53Publiczna
Zamknięta
Brak możliwości zwrotu towaru i odzyskania pieniędNie chcą podać adresu do zwrotu towaru pomimo zapisu że mogę wymienić lub zwrócić towar w ciągu 30 dni od otrzymania towaru. Nie było żadnego formularza do zwrotu pomimo takiego zapisu na stronie internetowej firmy. W chwili obecnej napisali że nie ma możliwości zwrotu. Jest to typowe chińskie oszustwo. Nie chcę kupionej bluzki bo nie odpowiada mi i jest mniejsza niż podane wymiary. Chcę zwrotu pieniędzy
2024-07-10 godz: 17:34Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu środków Dzień dobry, Zgłaszam się z problemem niestety nieuczciwego sklepu. Zamówiłam produkt czekałam na jego dostarczenie blisko 2 miesiące. Na stronie widnieje informacje że czas oczekiwania to 14 dni. Czekałam, po odczekaniu 14 dni napisałam do sklepu wiadomość, otrzymałam odpowiedz, że muszę dalej czekać kolejne 8 dni. Czekałam dalej minęły kolejne dni i dopiero po kolejnym mailu i po mojej informacji że zgłoszę sprawę do UOKiK produkt został wysłany. Niestety sukienka okazała się nie do końca czym czego oczekiwałam i postanowiłam ją oddać. Wysłałam zwrot zgodnie z informacją na stronie. Kolejny czas oczekiwania. Minęło 14 dni a zwrotu środków nadal nie ma. Dziś po mojej mailowej prośbie dostałam zapewnienie że środki zostaną zwrócone. Niestety jednak nadal brak przelewu i zwrotu. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Osoby w sklepie są nierzetelne, mówią jedno i nie robią nic w tym kierunku. Gdyby nie moja interwencja nawet nie wiem czy bym się doczekała zwrotu. Uprzedziłam sklep że jeśli nie otrzymam zwrotu zgłoszę sprawę do UOKiK, niestety bez rezultatu. Sukienka kosztowała ponad 200 zł, a nie są to dla mnie małe pieniądze.
2024-07-10 godz: 13:36Publiczna
Zamknięta
Lodówka turystycznaKupiłem przenośną lodówkę turystyczną samochodową RAVANSON CS 28S przez internet. Po otrzymaniu sprawdziłem, jak działa. Okazało się, że lodówka nie nadaje się do samochodu, ponieważ włączona robi hałas przewyższający hałas silnika samochodowego. Zwróciłem ją z powrotem, ale sklep oświadczył, że została wystawiona faktura na firmę i nie ma możliwości jej zwrócenia. Zamawiając ten towar podałem adres firmy i przez moją nieuwagę zostały wpisane "auto-uzupełnieniem" dane NIP firmy, co spowodowało, że sklep wystawił fakturę. Wyjaśniałem, że była to pomyłka i prosiłem o anulowanie lub korektę tej faktury. Na nic się to dało. Towar według mnie jest z GŁOŚNY i nie nadaje się do korzystania w czasie jazdy samochodem. Dlatego go reklamuję stawiając mu negatywną ocenę i żądam zwrotu pieniędzy.