ProjektorZamówiłem projektor ze strony tik toka i nie ma żadnych informacji na temat tego zamówienia. Nie ma jak się skontaktować z firmą ponieważ podany jest tylko mail a nie ma numeru telefonu. Chciałbym odzyskać pieniądze.
Niezrealizowane zamówienieWitam, moje zamówienie z dnia 01.07 do tej pory nie zostało zrealizowane i widnieje cały czas jako złożone ,brak odzewu ze strony firmy.
brak zwrotu środków za niedostarczony towarPo zakupie towaru w sklepie Inteligentnydom.co sp. z o.o (kamera zewnętrzna) na kwotę ponad 400 zł. okazało się, że sprzedawca sprzedał towar którego nie miał na stanie. Po dwukrotnym powiadomieniu mnie, że przesyłka się przedłuża, zgłosiłem rezygnację z zakupu i prośbę o zwrot pieniędzy. Minęło już 18 dni i wiele obietnic składanych, że dział księgowości został ponaglony, pieniędzy na konie nie mam. Kolejna próba kontaktu telefonicznego ze sprzedawcą nie przynosi rezultatu, ponieważ nie odbiera telefonu. Wysłałem email z wiadomością, iż wyślę wezwanie do zapłaty wraz z odsetkami oraz powiadomię odpowiednie instytucje państwowe.
Oszukany serwis Serwis dlf specjalizuje się w serwisie między innymi iRobot ami. Mój był na serwisie drugi raz, za pierwszym razem została wymieniona stacja dokująca, teraz podobno wszystko jest dobrze. Robot uderza we wszystko co spotka na drodze, ściany, listwy meble. Nie wciąga piasku przez co doprowadził nas do strat, ponieważ porysował płytki w łazience. Uderza z taką siłą, że jest ewidentnie problem, serwis na to oczywiście odpowiada „jest super”. Ciekawe jak to sprawdzili skoro nie ma tam szczotek, które wyjęłam celowo.. koszmar i jeszcze raz koszmar. Oczywiście założę im sprawę cywilną. Mają mnóstwo takich opinii na stronie internetowej!
niewydanie towaru i brak zwrotu środków za towarW dniu 17.02.2024 złożyłam przez Internet zamówienie w firmie Nature Style z siedzibą pod adresem ul. Warszawska 111, 32-087 Bibice, oraz z ekspozycją i punktem odbioru zamówień pod adresem ul. Graniczna 85, 32-087 Bibice, reprezentowanej przez Sprzedawcę, pana Pawła Bombasa. Składając zamówienie zawarłam umowę na zakup 3 mebli: dwóch szafek nocnych i komody. Za meble zapłaciłam przelewem kwotę 5887,50 zł. W dniu 19.02.2024 otrzymałam z firmy Nature Style mail z informacją o tym, że meble zlecono do produkcji oraz że maksymalny czas oczekiwania na realizację zamówienia może wynieść 12 tygodni, co jest również zdefiniowane w regulaminie oraz w mailu otrzymanym z firmy Nature Style.
Po 12 tygodniach, w czasie których Sprzedawca nie skontaktował się ze mną ani razu, a więc nie poinformował mnie, że wystąpiły opóźnienia w realizacji zamówienia, w dniu 14.05.2024 zadzwoniłam na infolinię pod nr +48123510602. Jednak nie uzyskałam żadnych informacji na temat mojego zamówienia, bo infolinia przekazuje dane na temat oferowanej przez firmę Nature Style kolekcji mebli, a nie na temat zamówień. Pani, z którą rozmawiałam zapewniła, że przekaże moją sprawę do działu zamówień i ktoś skontaktuje się ze mną i udzieli mi informacji na temat statusu mojego zamówienia. Nikt się ze mną nie skontaktował, więc 14.05.2024 napisałam mail z pytaniem, kiedy będę mogła odebrać meble. Nikt nie odpowiedział na mój mail, więc 18.05.2024 ponownie zadzwoniłam i napisałam do Nature Style, prosząc o kontakt w sprawie zamówienia. W dniu 20.05.2024 firma przysłała mail z odpowiedzią, z której wynikało, że na początku kolejnego tygodnia powinna być informacja na temat możliwej dostawy mebli. Mail od firmy, pod którym - podobnie jak pod żadnym innym otrzymanym od Nature Style – nikt się nie podpisał z imienia i nazwiska, zawierał też prośbę o wykazanie „jeszcze odrobiny cierpliwości”.
Czekałam cierpliwie do 13.06.2024, kiedy ponownie zadzwoniłam i napisałam mail do Nature Style, prosząc o kontakt w sprawie zamówienia. Firma nie nawiązała ze mną kontaktu telefonicznego, jednak 14.06.2024 odpowiedziała na mój mail z informacją, że „zamówienie jest właśnie wykańczane na produkcji”. Jeszcze tego samego dnia ponownie napisałam do Nature Style prosząc o jednoznaczną deklarację, kiedy konkretnie zamówienie zostanie zrealizowane. Prośbę z dnia 13.06.2024 o informację, kiedy mogę odebrać meble, wysłałam też na adres działu reklamacji, który 27.06.2024 skierował mnie z pytaniami do biura obsługi, do którego już pisałam, ale nie uzyskałam żadnej konkretnej informacji.
Ponieważ moje prośby o wydanie zakupionych mebli były bezskuteczne, zwróciłam się po pomoc do Powiatowego Rzecznika Konsumentów, za radą którego 21.06.2024 wysłałam do Sprzedawcy ‘Wezwanie do wykonania umowy sprzedaży’, w którym wezwałam Sprzedawcę do wykonania umowy, czyli do wydania zakupionych mebli, w dodatkowym terminie do dnia 01.07.2024. Uzyskawszy na infolinii firmy informację o tym, że korespondencję mogę nadać na adres firmy przy ul. Granicznej 85 w Bibicach (ekspozycja, magazyn), wysłałam Wezwanie listem poleconym, które zostało skutecznie dostarczone w dniu 24.06.2024.
Sprzedawca nie wywiązał się z umowy – tj. nie wydał mebli – w dodatkowym terminie określonym w Wezwaniu, więc działając według wskazówek Powiatowego Rzecznika Konsumentów, w dniu 02.07.2024 wysłałam do Sprzedawcy ‘Odstąpienie od umowy wraz z wezwaniem do zwrotu świadczenia pieniężnego’, czyli kwoty którą zapłaciłam za meble, w terminie do dnia 10.07.2024. Odstąpienie od umowy wysłałam listem poleconym; zostało ono skutecznie dostarczone w dniu 03.07.2024.
W dniu, gdy zgłaszam sprawę (tj. 15.07.2024), status mojego zamówienia w firmie Nature Style nadal brzmi „zlecono do produkcji”, a telefoniczne i mailowe próby uzyskania informacji na temat mojego zamówienia są bezskuteczne.
Oczekuję, że firma Nature Style zwróci mi kwotę, którą jej powierzyłam za zakup mebli i zrekompensuje mi w ten sposób rażące złamanie moich praw konsumenckich.
Brak realizacji zamówieniaDnia 11.06.2024 r. dokonałam zakupu w sklepie internetowym Quiosque. Do dnia dzisiejszego czyli 14.07.2024r. nie otrzymałam zamówienia ( status :kompletujemy zamówienie ) ani zwrotu pieniędzy ( jeżeli nie mogą zrealizować czy też nie ma już asortymentu ). Brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą. Nie odpowiadają na żadne maile, telefon podany na stronie do kontaktu 691780280 , nie odpowiada. Od razu po połączeniu jest poczta. Strona internetowa sklepu cały czas działa i dokonują sprzedaży towaru, a w internecie pojawia się coraz to więcej negatywnych komentarzy odnośnie firmy tj. brak realizacji zamówień, brak zwrotu środków, brak kontaktu z firmą. Jak monitować o zwrot pieniędzy, czy odzyskanie zamówionego towaru jak z firmą nie ma żadnego kontaktu. Mają klienta za nic a bezczelnie nadal sprzedają towar poprzez stronę internetową. Nie polecam zakupu w tym sklepie. Po opisach w internecie, sklep ma problemy. Aby nie być oszukanym i nie stracić własnych pieniędzy to najlepiej nie kupować u nich.
Firma Karko nie zwraca pieniędzy za oddany towar.Na początku maja zamówiłam dwa kombinezony eleganckie na komunię syna. Jeden z nich okazał się za duży i odesłałam go do firmy Karko. Niestety do dziś nie otrzymałam zwrotu należnych pieniędzy, a dostaje jedynie automatyczne maile że zwrot został wysłany do windykacji, że firma ma problemy finansowe itp. Oczekuje zwrotu należnej mi kwoty.
Fotel wiszący ogrodowyDzień dobry. Zamówiłam u państwa fotel wiszący ogrodowy,którego jeszcze nie otrzymałam. Teraz proszę o zwrot pieniędzy albo zgłaszam sprawę na policję . Przesyłam potwierdzenie wpłaty.
Brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowy.22.06.2024. Za pośrednictwem strony violamuzyczny.pl złożyłem zamówienie na gitarę Harley Benton TE-20HH SBK Standard Series o wartości 479,00 zł, plus wysyłka kurierem DPD 21,99 zł - razem 500,99 zł. Gitara w danym momencie miała na stronie status „na wyczerpaniu” - wysyłka w ciągu 4 dni.
25.06.2024. Zauważyłem, że moje zamówienie ma status świadczący o tym, że gitary nie ma na magazynie i oczekuje na dostawę o czym sprzedający mnie nie poinformował ale stwierdziłem, że mogę poczekać kilka dni i zobaczyć jak będzie się sprawa rozwijała.
28.06.2024. Ze względu na brak zmian w statusie zamówienia oraz brak kontaktu ze strony sprzedającego uznałem, że nie będę więcej czekał i wysłałem maila z informacją o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
01.07.2024. Otrzymałem odpowiedź od sprzedającego o treści: Witaj, rozumiemy. Przekazujemy do księgowości. N.STRADA”
10.07.2024. Ze względu na brak zwrotu do tej pory wysłałem maila przypominającego sprzedawcy o zbliżającym się końcu terminu na zwrot pieniędzy.
11.07.2024. Otrzymałem odpowiedź od sprzedającego o treści: „Witaj, przelew zwrotny w realizacji. Zamówienie anulowane. N.STRADA”
13.07.2024. Minął ustawowy termin zwrotu pieniędzy, przelewu oczywiście nie otrzymałem.
Oczekuję jak najszybszego zwrotu moich pieniędzy.
nieuczciwa firma Dnia 26.06.2024 zakupiłam fotel wiszący nr zamówienia 75217 w firmie Perfect Home Agnieszka Dyńdo poprzez stronę internetową www.meblehandmade.pl. Za zakup zapłaciłam od razu kwotę 409,00zł na wskazane konto. Na zakupiony fotel miałam oczekiwać 10 dni. Kiedy czas minął,a fotel do mnie nie dotarł 8.07 2024 napisałam e-maila do Perfect Home Agnieszka Dyńdo z zapytaniem kiedy otrzymam zakupiony fotel. Niestety nie otrzymałam żadnej odpowiedzi co mnie zaniepokoiło i zaczęłam telefonować na wskazany na stronie firmy numer telefonu. Niestety telefon był wyłączony,po dwóch dniach telefon był aktywny,ale niestety nikt nie odbierał .To mnie utwierdziło w przekonaniu,że padłam ofiarą nieuczciwej firmy .W związku z tym dnia 10.07 2024 ponownie wysłałam e-mail do Perfect Home Agnieszka Dyńdo z prośbą o zwrot pieniędzy ,gdyż nie otrzymałam fotela za który zapłaciłam ,w przeciwnym razie zgłoszę sprawę na Policję.Niestety i na tą próbę nawiązania kontaktu nie doczekałam się odpowiedzi.
Od firmy Perfect Home Agnieszka Dyńdo oczekuję zwrotu moich pieniędzy(409.00zł),gdyż nie wywiązała się z umowy sprzedaży.Tą drogą chciałabym ostrzec potencjalnych kupujących,NIE KUPUJCIE W FIRMIE PERFECT HOME AGNIESZKA DYŃDO TO NIEUCZCIWA FIRMA!!