Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-07-12 godz: 18:42Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towarW dniu 16.04.24 otrzymałam od firmy e-mail z pozytywnym rozpatrzeniem dokonanego przeze mnie zwrotu i informacją, że zwrot gotówki nastąpi w ciągu 14 dni. Oczywiście nie doszło do tego, monitowałam do firmy o zwrot moich pieniędzy, otrzymałam e-mail z informacją o problemach finansowych firmy i zapewnieniem, że zwrot nastapi w jak najszybszym terminie. W dniu 19.06 wysłałam wezwanie do zapłaty z wyznaczonym 7 dniowym terminem. Informacją została przekazana do działu finansowego i mimo, iż termin minął 26.06 firma nadal nie zwróciła pieniędzy.
2024-07-12 godz: 18:35Publiczna
Rozwiązana
Brak zamówienia Witam, przychodzę ze sprawą odnośnie buto-rolek, które zamówiłam na stronie 20 kwietnia. Dostałam emaila dwa dni później że wysyłka jest wysłana i za kilka dni przyjdzie numer do śledzenia paczki. Upomniałam się o niego tydzień później i napisali mi że przyślą mi numer w następnym emailu, czego nie zrobili! Upomniałam się o paczkę w tym tygodniu bo minął czas w którym powinni ją przysłać. Dostałam wiadomość, że paczka powinna już być odebrana i chcą ode mnie tej paczki kiedy nawet mie dostałam numeru do śledzenia jej. Chciałabym złożyć reklamacje gdyż czuje się oszukana i nadal paczka nie jest moim posiadaniu nawet po takim czasie czekania.
2024-07-12 godz: 16:47Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu gotówki za zwrócony towarNie otrzymałam zwrotu należności za zwrot zamówienia. Zwrot został dostarczony do "PBH" SPÓŁKA AKCYJNA 18.06.2024. Zgodnie z regulaminem czas na zwrot należności to do 14 dni. Ten termin upłynął 02.07.2024.
2024-07-12 godz: 14:35Publiczna
Otwarta
brak towaruzapłacone 84.48 za biustonosze od 17 grudnia 2023 r brak odpowiedzi brak towaru ,nie ma rowniez reakcji na prosbę o zwrot pieniedzy
2024-07-12 godz: 11:50Publiczna
Zamknięta
Oszustwo Zamówienie złożone na koszulkę i zapłacone 22 czerwca 2924 t. Mail wysłany,odpowiedž,że przeprowadzka .Panawiałam i żadnej odpowiedzi,SMS,messenger, telefon wszystko bez odpowiedzi.Żadam zwrotu kwoty 61,90.na moje konto z którego otrzymaliście zapłatę.
2024-07-12 godz: 10:32Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzyDnia 7.01.2024 robiłem zamówienie w sklepie Pupil Expert (prowadzonym jeszcze wtedy przez firmę Papillon Joanna Golik). 12.01.2024 anulowałem zamówienie, gdyż nie dostałem zamówionego towaru. Kilkukrotnie kontaktowałem się ze sklepem w celu uzyskania zwrotu pieniędzy - początkowo uzyskiwałem odpowiedzi w stylu 'zlecam pilną interwencję do osoby, która zajmuje się zwrotami' lub 'najmocniej przepraszamy, proszę o podanie numeru konta' (numer konta był podany w reklamacji). Sprzedawca otrzymał listownie pismo z wezwaniem do zapłaty (otrzymałem potwierdzenie odbioru), jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwróconych pieniędzy. Oczekuję niezwłocznego zwrotu zapłaconych środków (156.58 PLN) wraz z ustawowymi odsetkami.
2024-07-12 godz: 10:20Publiczna
Zamknięta
zwrot przesyłkiDzień dobry.W dniu 28.06.2024 złożyłem zamówienie numer 105345 w sklepie internetowym firmy Trycho Medica.Produktem zamówionym był zestaw do włosów Olaplex Salon Intro 3 części za kwotę 1044,99 plus koszty wysyłki 9.99.Pieniądze za towar wpłaciłem od razu na konto.Przesyłkę otrzymałem 08.07.2024 i tego samego dnia chciałem ją zwrócić.Przesłka pozostała w stanie nienaruszonym nie otwierałem jej.Na stronie internetowej firmy Trycho-Medica jest podany adres mailowy zwroty@trycho-medica.pl na który trzeba napisać aby dokonać zwrotu.Adres ten jest nieaktualny,wiadomości wysyłane nie dochodzą.Numer telefonu 511632401 podany na stronie jako kontakt w sprawie produktów i zamówień nie odpowiada.Dzwoniłem na ten numer kilka razy o różnych porach dnia w różne dni i nikt nie odbiera nagrałem jedynie wiadomość głosową w sprawie zwrotu.Na stronie internetowej jest chat z konsultantami gdy wszedłem na strone pierwszy raz od razu wyskoczył mi komunikat Witaj jak możemy pomóc.Po napisaniu wiadomości że chcę zwrócić towar kontakt się urwał.Jest tam jeszcze opcja kontakt sklep lecz też bez odzewu.Napisałem jeszcze maila na adres biuro@trycho-medica.pl i dostałem odpowiedz; Dnia 09 lipca 2024 11:23 trycho-medica.pl napisał(a): Produktami wyłączonymi od możliwości zwrotu są Kosmetyki: szminki, tusze, kremy, balsamy i kosmetyki podobne, względów na ochronę zdrowia przez utratę właściwości produktu lub ze względów higienicznych. Do grupy produktów wyłączonych od możliwości zwrotu należą również otwarte i użyte perfumy, których utrata wartości uniemożliwia dalszą odsprzedaż. Odpisałem że zgodnie z prawem mam 14 dni na zwrot towaru i że paczka pozostała w stanie nienaruszonym i nie została nawet otwarta.Nie dostałem już żadnej odpowiedzi.Napisałem jeszcze jednego maila o treści; Ponownie proszę o adres na który mam zwrócić zamówienie nr 105345 z dnia 28.06.2024.Przesylka została dostarczona 08.07.2024.Zgodnie z obowiązującymi przepisami mam prawo zwrócić zakup w ciągu 14 dni.Nadmieniam że przesyłka jest nienaruszona a nawet nie została otwarta gdyż przyszła za późno.Jezeli nadal będą Państwo unikać przyjęcia zwrotu to będę zmuszony zgłosić sprawę Rzecznika Praw Konsumenta i wysłałem go na wszystkie mailowe adresy firmy trycho-medica i na czat ze strony internetowej.ten ostatni mail został wysłany 10.07.2024
2024-07-12 godz: 05:11Publiczna
Zamknięta
Brak możliwości zwrotu. Sklep na stronie reklamuje się jako krajowy producent odzieży. Czas realizacji zamówienia do 3 dni potwierdzony w mailu po złożeniu zamówienia. Okazało się, iż zamówienie tak naprawdę realizowane jest nie wiadomo z jakiej lokalizacji - prawdopodobnie z Chin. Czas oczekiwania to kilka tygodni a jakość produktów zupełnie nie zgodna z opisem. Dodatkowo produkty nie posiadają żadnych metek producenta. Od razu po otrzymaniu przesyłki zgłosiłem chęć zwrotu zakupionych produktów. W odpowiedzi otrzymałem kolejne maile z propozycją rabatu na kolejne zakupy. Po odmowie otrzymałem kolejnego maila, że nie ma możliwości zwrotu i kontakt się urwał. Żadnych więcej odpowiedzi ani informacji nie uzyskałem. Oczekuję możliwości zwrotu produktów oraz zwrotu pieniędzy.
2024-07-12 godz: 05:08Publiczna
Zamknięta
Zamówienie towaru minął t opłacenie brak kontaktuDzień dobry dnia 23 czerwca zamówiłam dla dzieci łóżko przelew poszedł natychmiast. Dostałam maila ze od zaksięgowania wpłaty 14 dni dostanę przesyłkę czas upłynął przesyłki brak napisałam mail o termin wysyłki brak kontaktu próbowałam skontaktować się telefonicznie również bez efektu numer nie odpowiada więc ponownie napisałam mail beż efektu po czym zaczęłam wpisywać w internet i natknęłam się na to czego nie chciałam widzieć okazała się oszustką nie śpię na pieniądzach to łóżko było wymarzonym łóżkiem synów a teraz dzieci nie mają łóżka ani ja pieniędzy. Proszę o szybkie rozwiązanie sprawy. Zwrot pieniędzy bo towaru raczej nie otrzymam 😞
2024-07-12 godz: 04:52Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlA.D.
Wykroczenie parkingowe Dzień Dobry, Kontaktuję się ponieważ otrzymałem wezwanie do zapłaty z tytułu wykroczenia parkingowego od firmy Parkdepot. Dokument został do mnie wysłany pocztą z zagranicznego adresu, zwykłym listem bez potwierdzenia odbioru. Firma żąda ode mnie zapłaty 120 zł do 7 lipca 2024 r. Jako argument przesyła zaciemnione zdjęcia, na których widać tylko tablice rejestracyjne i informacją o wjechaniu i wyjeździe z parkingu na ul. Wielickiej 85 w Krakowie ( prawdopodobnie chodzi o parking firmy MC Donald ale w dokumencie nie zostało to wskazane). Informują że dozwolony czas parkowania w tej strefie to 1,5 h, a mi zarzucają przekroczenie tego okresu o 41 min. Dodam że przy wjeździe na parking nie zarejestrowałem takowej informacji (max możliwość korzystania z parkingu przez 90 min. ) , a sam parking uległ od lutego ( wtedy też tam zaparkowałem) modernizacji. Ponadto byłem tego dnia klientem MC Donalda, ponieważ byłem tego dnia umówiony w tym lokalu możliwe że będę widoczny na ich nagraniach w lokalu ale nie posiadam już paragonu z zakupu posiłku. To był luty wieczór było ciemno, nie było parkomentrów, nie spotkałem się do tej pory z taką praktyką jeśli chodzi o czasowy okres parkowania. Reasumując po kilku miesiącach otrzymałem wezwanie bez możliwości obrony i straszenie odsetkami jeśli nie zapłacę w terminie. Proszę o pomoc w tym temacie i oczekuję anulowania kary. W razie czego mogę przesłać skan dokumentu czy też rozwinąć opis.