Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-07-22 godz: 13:45Publiczna
Zamknięta
Odmowa reklamacji z rękojmiWysłałem prośbę o wymianę telefonu XIAOMI REDMI NOTE 13 z powodu iż żadną ładowarką nie mogłem go naładować . Oraz podczas użytkowania wyłączał się bez powodu . Telefon został zakupiony w marcu . To nie jest Mój pierwszy telefon że chcą mi wmówić że nie umiem podłączyć ładowarki do telefonu , o telefon dbałem nie wyjmowałem z etui . Telefon mi sprzedano z wada i żądam zwrotu kosztu lub wymiany na nowy . Obecnie musiałem kupić nowy bo zostałem bez telefonu , a orange chce ode mnie za koszt naprawy 389.23 gdyż uznano uszkodzenie mechaniczne . Jest to dla mnie skandal , kradzież w biały dzień . Mam nadzieję że ponownie rozpatrzą moją sprawę pozytywnie Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]
2024-07-22 godz: 13:13Publiczna
Zamknięta
Niedostarczony towar, brak zwrotu pieniedzy.Pod koniec grudnia odeslam do sklepu bluze meska, ze wzgledu na zly rozmiar. Poprosilam o wymiane na plaszcz z moja doplata 46 zl. Pani [dane usunięte przez moderatora] zgodzila sie na wymiane. Bluze odeslalam 3 stycznia. Brakujaca kwote przelalam. Pani twierdzila, ze plaszcz zostal wyslany, ale nie przeslala nr przesylki. Pozniej stwierdzila, ze jednak nie zostal plaszcz wyslany i wysle go tym razem osobiscie. Po 4 miesiacach zwodzenia, Pani stwierdzila ze zwroci mi pieniadze 180 zl. Powiedziala, ze przelew moze isc do 2 tygodni poprzez blue media. Pozniej stwierdzila, ze nastapil jakis blad i pieniadze zostana przelane. Wielokrotnie twierdzila, ze przelew zostanie zrealizowany badz juz zostal dokonany. Do dnia dzisiejszego nie otrzymalam pieniedzy. Poinformowalam Pania, is zglosze sprawe na policje.
2024-07-22 godz: 12:52Publiczna
Rozwiązana
Zmiana terminu dostawy, brak kontaktuSzanowni Państwo, Piszę do Państwa z reklamacją dotyczącą zamówionych zaproszeń. Zamówienie zostało złożone z terminem dostawy na czwartek, 25.07.2024. Niestety, do tej pory nie otrzymałam informacji o przekazaniu zaproszeń do druku, a chatbot informuje mnie o przesunięciu dostawy na poniedziałek, 29.07.2024, co nie wchodzi w grę. Brak jakiegokolwiek kontaktu z Państwa strony oraz negatywne opinie w internecie budzą moje poważne obawy co do rzetelności i profesjonalizmu Państwa firmy. W związku z powyższym, proszę o natychmiastowe potwierdzenie, że zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z umówionym terminem, tj. 25.07.2024. Oznacza to, że wysyłka powinna nastąpić najpóźniej 24.07.2024. W przeciwnym razie, proszę o zwrot środków. Proszę mieć na uwadze, że zaproszenia po 25.07.2024 nie będą mi już potrzebne. Z poważaniem
2024-07-22 godz: 11:17Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlG.W.
LODÓWKA HISENSE RB440N4AFA24.06.2024r. dostarczono mi chłodziarko-zamrażarkę HISENSE RB440N4AFA za cenę 3.599,99zł kupioną w sklepie internetowym. Po podłączeniu lodówki w dniu 7.07.2024r. okazało się,że jest niezgodna z opisem - jest wadliwa i nie posiada termostatu z elektronicznym sterowaniem w pełnym zakresie, czyli od -22"C , a jedynie od +2"C do 8"C. Do tego nie działa alarm otwartych drzwi. Dnia 8.07.2024r. zareklamowałam lodówkę przez inforinię - nr reklamacji: RMA101671124. Sklep milczał, tak więc ponaglałam i otrzymałam 18 lipca taką odpowiedź: "Dzień dobry, dziękuję za kontakt i jednocześnie przepraszam za zaistniałe niedogodności. Z wniesionych informacji wystąpił błąd w opisie na stronie co zostało już przekazane do skorygowania w ofercie. Jako rozwiązanie pragnę zaproponować kod rabatowy o wartości 400zł do wykorzystania w naszym sklepie internetowym i pozostawienie towaru w bieżącym stanie technicznym. Zapewniam, że powstałe uszkodzenia nie powodują utraty gwarancji i nie mają wpływu na dalsze użytkowanie sprzętu. Kod rabatowy jest jednorazowy, ważny przez 12 miesięcy. Należy użyć go podczas finalizacji zamówienia, wpisując w dedykowane pole. Użycie kodu możliwe jest zarówno w przypadku zamówień internetowych jak i zamówień z odbiorem w sklepie stacjonarnym. Kod nie łączy się z promocjami wymagającymi użycia innego kodu, subskrypcją Konto + oraz w przypadku zamówień zestawów promocyjnych.Uprzejmie proszę o potwierdzenie, czy moja propozycja została przyjęta." Chciałam zaznaczyć, że do chwili obecnej ta lodówka z takim samym opisem, jak ją nabywałam NADAL FIGURUJE NA STRONACH SKLEPU MEDIAEXPERT! Napisałam do Pani odpowiedź tej treści: "Szanowni Państwo... Piszecie, że w celu wymiany produktu na inny w pierwszej kolejności zrealizowujecie odbiór produktu, a jak produkt trafi do magazynu zlecacie przeksięgowanie na nowo wybrane urządzenia. Proszę mi powiedzieć, a co mam zrobić z zawartością zamrażalnika na przykład...? Oczekując na nowy model mam wyrzucić produkty do kosza? To jedna sprawa. Druga sprawa to mam pytanie: czy ten model w wersji prawidłowej posiada pełen zakres rermostatu od -22"c...., czy jaki, bo ja już nie rozumiem... Czy zamrażarka jest ustawiona na stałe na określoną temperaturę??? I kolejna sprawa, Szanowna Pani. Lodówka została zakupiona pod meble na wymiar..., co w związku z tym mam zrobić!!! Żenującym jest to, że za cenę 3599,99 zł. otrzymujemy kota w worku." Po czym opiekun reklamacji odpowiedział: "Dzień dobry, uprzejmie informuję,że model otrzymała Pani prawidłowy. W naszym opisie wystąpił błąd dlatego nie ma możliwości wymiany na ten samo model z dostępnymi funkcjami. Ten model wygląda tak jak Państwo go otrzymali dlatego proponowaliśmy rekompensatę. Proszę o decyzję. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]." Moja odpowiedź była tego typu: "Szanowna Pani... Żeby podjąć właściwą decyzję, muszę posiadać konkretne informacje, a ja nadal nie otrzymałam odpowiedzi na zadane wcześniej pytania. A mianowicie: 1. - czy ten model lodówki HISENSE RB440N4AFA w wersji prawidłowej posiada pełen zakres rermostatu, tj. od -22"c....? Czy posiada termostat jedynie dopiero od 2"C...? 2. - czy zamrażarka jest ustawiona na stałe na określoną temperaturę? A jeśli tak - to na jaką temperaturę? 3. - czy model HISENSE RB440N4AFA za cenę 3599,99 zł. posiada alarm tzw. otwartych drzwi? Podczas zakupu lodówki opierałam się na Państwa informacjach, zdjęciach i filmikach, które zjandowały się w opisie konkretnego produktu, a mianowicie lodówki HISENSE RB440N4AFA i w takiej wierze ją nabyłam. Niestety STRASZNIE SIĘ ZAWIODŁAM! Tak więc, raz jeszcze proszę o rzetelne, zgodne ze stanem faktycznym informacje techniczne dotyczące nabytej lodówki. Czy to tak wiele...(?) Zwyczajnie, jako nabywca mam prawo wiedzieć, co kupiłam, jaki jest stan techniczny i jak ma działać lodówka? z góry dziękuję na niezwłaczną odpowiedź od Państwa." Drodzy Państwo, do dziś mimo iż mija termin 14 dni od zgłoszenia, nikt nie raczyło odpowiedzieć na moje pytania - mało tego przypuszczam, że nikt tej lodówki nie widział na oczy i dlatego nie odpowiedają na proste pytania. MOIM PRAGNIENIEM JEST OTRZYMAĆ SPRAWNY MODEL I ZAPEŁNIĆ NIM MEBLE KUCHENNE, KTÓRE ZOSTAŁY WYKONANE WŁAŚNIE POD WYMIAR. Niemożliwym jest, aby chłodziarko-zamrażarka nie posiadała termostatu na zamrażarkę. Bardzo proszę o interwencję w mojej sprawie. Z góry dziękuję [dane usunięte przez moderatora]
2024-07-22 godz: 09:26Publiczna
Rozwiązana
Zwrot środkówW związku z wysłanym mailem o ANULOWANIU ZAMÓWIENIA, licznymi negatywnymi opiniami, brakiem kontaku ze strony sprzedajacego, nieaktywnym numerem telefonu komórkowego, który podany jest w Regulaminie STONE SKIRTS proszę o PILNY zwrot moich środków w kwocie 642,00 zł
2024-07-22 godz: 08:41Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlZ.K.
Zwrot pobrania za przesyłkę Proszę o rozwiązanie sprawy z zaleganiem zwrotu pobrania za przesyłkę i wywiązanie się ostateczne z usługi COD na kwotę 740 PLN. Pieniądze z pobrania zostały przywłaszczone i są bez mojej zgody przetrzymywane od 31.01.2024 . Pomimo kilku już składanych reklamacji za pomocą formularza dostępnego na stronie wybierzkuriera.pl sprawa nie drgnęła. Nie otrzymałem ani rzeczowych konkretnych odpowiedzi ani przelewu na podane w zamówieniu konto. Liczę na polubowne bez specjalnego rozgłosu szybkie załatwienie sprawy. Załączam screen-y dokumentów do weryfikacji.
2024-07-22 godz: 06:27Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowyodesłałam urządzenie aeroprostownica tzn odstąpiłam od umowy zakupu zgodnie z regulaminem firmy. Do chwili obecnej nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Towar odesłany 26.06.2024. Liczne maile i telefony do firmy nie przynoszą rezultatu, ciągle otrzymuję informację iż "sprawdzają". wartość towaru to 2199 PLN
2024-07-21 godz: 23:48Publiczna
Zamknięta
Oszustwo[dane usunięte przez moderatora] która na stronie Perfect Home Design Agnieszka Dyńdo Perfect Home Design meble sprzedaje rzeczy które później nie wysyła klientom, po odstąpieniu od umowy nie oddaje pieniędzy za niedostarczony towar, ma też inne strony na których sprzedaje fikcyjny towameblehandmade.pl [dane usunięte przez moderatora] - UWAGA OSZUSTKA proszę wejść na tą stronę i zobaczyć ile jest tam oszukanych osób.
2024-07-21 godz: 20:52Publiczna
Zamknięta
odstąpienie od umowy Dnia 17.07.2024r. w moim domu odbyła się prezentacja urządzenia Roboclean. Zakończyła się ona zakupem urządzenia, sprzedawca pozostawił u nas urządzenie którym przeprowadzał prezentację. Sprzedająca udzielił "rabatu" pod warunkiem zabrania ode mnie starego odkurzacza w pudełku po nowym zakupionym urządzeniu. Dodatkowo w rozmowie oferował zakup na raty mówiąc o niższym oprocentowaniu, zaś w dokumentach otrzymanych potem z banku drogą mailową okazało się iż jest ono prawie dwukrotnie wyższe niż sugerowane przez sprzedawcę. Po przemyśleniu zakupu i sprawdzeniu wszystkich jego warunków postanowiłam odstąpić od umowy zgodnie z prawem konsumenta oraz warunkiem umowy. Poinformowałam o tym telefonicznie Pana z którym zawarłam umowę, on w rozmowie zaznaczył że nie mogę tego zrobić bo nie mam oryginalnego pudełka i sprzęt był używany. Oczekuję od firmy odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. Dnia 22.07.2024r. kieruję do firmy oficjalne pismo dot. oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa.
2024-07-21 godz: 16:12Publiczna
Zamknięta
Brak mozliwosci zwrotu towaruZamowilem ze sklepu internetowego dwie koszule ktore okazalo sie, ze sa na mbie zbyt duze i nie odpowiada mi material z jakiego sa one wykonane. chcialem zrobic zwrot do sklepu i po kilku mailach okazalo sie ze nie mam mozliwosci zrobienia zwrotu poniewaz na stronie internetowej nie ma zadnego adresu wysylki na ktory moglbym odeslac towar i sklep nie chce udzielic zadnej informacji dotyczacej procedury zwrotu towaru tylko proponuja znizki na kolejne towary ktorymi ja nie jestem zainteresowany