Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-07-21 godz: 20:52Publiczna
Zamknięta
odstąpienie od umowy Dnia 17.07.2024r. w moim domu odbyła się prezentacja urządzenia Roboclean. Zakończyła się ona zakupem urządzenia, sprzedawca pozostawił u nas urządzenie którym przeprowadzał prezentację. Sprzedająca udzielił "rabatu" pod warunkiem zabrania ode mnie starego odkurzacza w pudełku po nowym zakupionym urządzeniu. Dodatkowo w rozmowie oferował zakup na raty mówiąc o niższym oprocentowaniu, zaś w dokumentach otrzymanych potem z banku drogą mailową okazało się iż jest ono prawie dwukrotnie wyższe niż sugerowane przez sprzedawcę. Po przemyśleniu zakupu i sprawdzeniu wszystkich jego warunków postanowiłam odstąpić od umowy zgodnie z prawem konsumenta oraz warunkiem umowy. Poinformowałam o tym telefonicznie Pana z którym zawarłam umowę, on w rozmowie zaznaczył że nie mogę tego zrobić bo nie mam oryginalnego pudełka i sprzęt był używany. Oczekuję od firmy odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. Dnia 22.07.2024r. kieruję do firmy oficjalne pismo dot. oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa.
2024-07-21 godz: 16:12Publiczna
Zamknięta
Brak mozliwosci zwrotu towaruZamowilem ze sklepu internetowego dwie koszule ktore okazalo sie, ze sa na mbie zbyt duze i nie odpowiada mi material z jakiego sa one wykonane. chcialem zrobic zwrot do sklepu i po kilku mailach okazalo sie ze nie mam mozliwosci zrobienia zwrotu poniewaz na stronie internetowej nie ma zadnego adresu wysylki na ktory moglbym odeslac towar i sklep nie chce udzielic zadnej informacji dotyczacej procedury zwrotu towaru tylko proponuja znizki na kolejne towary ktorymi ja nie jestem zainteresowany
2024-07-21 godz: 10:29Publiczna
Zamknięta
Awaria zmywarkiKupiłem zmywarkę Amika która po 1 użytkowania uległa awarii serwisant po naprawie zaproponował dodatkowe ubezpieczenie sprzętu na kolejne 3 lata w firmie WAGAS co zrobiłem po 2 latach zmywarka zaczęła nie domywać więc sprawe zgłosiłem do firmy WAGAS JAKIE BYŁO MOJE ZDZIWIENIEjak usłyszałem przy zgłoszeniu ile trwa awaria więc odpowiedziałem ze usterka jest zauwarzalna od miesiąca co 4 cykl zmywania czyli zaledwie 4 cykle a firma na to ze nie wykonają usługi naprawy ponieważ usterka trwa zbyt długo i wedle ich regulaminu nie musza usunąć usterki taki z tego wniosek ze prawie 200 złotych kosztowało ubezpieczenie które okazało sie fikcją dlatego nikomu nie radze ubezpieczaś w tej firmie ponieważ to zwykłe naciaganie a zawsze znajdą jakiś paragraf aby nie usunąc szkody lepiej było dzieci zabrac na lody Pozdrawiam
2024-07-20 godz: 12:23Publiczna
Rozwiązana
Brak zwróconych środków W związku z dłuższym czasem realizacji niż był podawany, anulowałam moje zamówienie. Zwrot środków został zlecony 27.06. Dziś jest 20.07 i dalej moje pieniądze w kwocie 220,39 zł nie zostały zwrócone ( miało zająć to 14 dni). Żądam zwrotu środków w wysokości 220,39 zł.
2024-07-19 godz: 15:18Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.G.
Brak wysyłki Pomimo zapewnień sprzedającego że wyśle zamówione koszulki do dnia dzisiejszego brak przesyłki
2024-07-19 godz: 11:28Publiczna
Zamknięta
PodvodPřišlo něco jiného,za pár korun.Čekám náhradu.Jinak předávám policii.
2024-07-19 godz: 10:42Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlU.K.
Nieuznana reklamacja uszkodzenia przesyłkiDnia 8.07. wysłałam, ze szpitala rehabilitacyjnego, walizkę z ubraniami poprzez firmę Inpost. Przed wysłaniem rozmawiałam z kimś z firmy telefonicznie jak mam przygotować przesyłkę. Polecono mi owinięcie walizki folią. Dodatkowo zabezpieczyłam koła od walizki taśmą szarą aby nie uległy uszkodzeniu (to była sugestia innej firmy przewozowej, z którą rozmawiałam). Przesyłkę ubezpieczyłam na kwotę 500 zł. Niestety walizka została dostarczona z rozerwaną folią i porysowana z oderwanym całkowicie jednym kołem. Zrobiłam zdjęcia szkody, sporzadziłam reklamację zamieszczając zdjęcia uszkodzenia oraz zdjęcie faktury za walizkę. Dzisiaj otrzymałam wiadomość, że reklamacja IPR12979874 została odrzucona (źle zapakowana przesyłka). Oczekuję od firmy kurierskiej przyznania się do spowodowania uszkodzenia mojej przesyłki, zwrotu kosztu zakupu walizki abym mogła zakupić nową. Zastanawiam się na końcu, po co firma przewozowa pobiera pieniądze za ubezpieczenie przesyłki?
2024-07-19 godz: 09:09Publiczna
Zamknięta
Oszustwo [dane usunięte przez moderatora] która na stronie Perfect Home Design Agnieszka Dyńdo Perfect Home Design meble sprzedaje rzeczy które później nie wysyła klientom, po odstąpieniu od umowy nie oddaje pieniędzy za niedostarczony towar, ma też inne strony na których sprzedaje fikcyjny towameblehandmade.pl [dane usunięte przez moderatora] - UWAGA OSZUSTKA proszę wejść na tą stronę i zobaczyć ile jest tam oszukanych osób.
2024-07-19 godz: 08:48Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.Z.
Opłata pożyczkiDuża opłata prowizji za chwilówki
2024-07-19 godz: 07:44Publiczna
Zamknięta
zwrot towaru, reklamacjaNajpierw zakupiłam niechcący dwie pary butów i na etapie zamówienia chciałam aby zostały wysłane jedne. Niestety nie było takiej możliwości choć wysłałam wiele e-mail. Potem jak je otrzymałam to odsprzedałam jedną parę. Po kilku dniach ta osoba poinformowała mnie, że oderwał się pasek. Napisałam ponownie, że chciałabym zwrócić te buty ponieważ w jednej parze oderwał się pasek a w drugiej-buty są niewygodne ponieważ się ślizgają. Za każdym razem informowano mnie, że mogą mi dać dużą zniżkę na następne zakupy. Napisałam, że nie jestem zainteresowana. Chcę zwrotu pieniędzy ponieważ jestem niezadowolona z towaru i sposobu rozwiązania problemu. Sądziłam, że to polska firma , zgodnie z opisem, który był zamieszczony ale niestety przelew poszedł do Hongkongu. Byłam przekonana, że to produkty krajowe ale niestety tak nie jest.