Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-07-26 godz: 10:35Publiczna
Zamknięta
zwrot towaruw dniu 24.07/24 odebralam przesylke zakupiona w sieci ze sklepu o nazwie :ZOFIAMODA .Zamowiony produkt byl rozny od oferowanego w reklamie sklepu.W tym samym dniu napisalam maila odnosnie zwrotu towaru.Otrzymalam maila zwrotnego w ktorym nie udostepnia sie adresu do zwrotu towaru i pomimo prob ponawiania mojej decyzji w dalszym ciagu nie mam informacji co do zwrotu zarowno gotowki jak i towaru....Reklamuja sie bardzo aktywnie na facebooku i w sieci. Domniemam, ze jestem jedna z wielu klientow , ktorzy sa oszukiwani przez zarowno sklep jak i wlasciciela strony i firmy.Prosze o interwencje i dziekuje ...Pozdrawiam B.[dane usunięte przez moderatora]
2024-07-26 godz: 08:16Publiczna
Otwarta
brak zwrotu pieniędzy za odesłany towar Zwracam się z prośbą o pomoc w sprawie zakupu oraz zwrotu towaru W butiku Fashion Style zakupiłam sukienkę za kwotę 179 zł , którą chciałam odesłać następnego dnia. Niestety, właścicielka nie zgodziła się na tak szybką wysyłkę i poprosiła, abym odesłała towar dopiero za tydzień. Postąpiłam zgodnie z jej instrukcjami i wysłałam sukienkę tydzień później. Niestety, mimo upływu 14 dni, nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócony towar. Codziennie staram się interweniować, jednak jestem zbywana i nie otrzymuję żadnej reakcji. Obawiam się, że jestem jedną z wielu osób, które zostały oszukane w ten sposób. Bardzo proszę o Państwa pomoc w tej sprawie. Liczę na reakcję i wsparcie, aby móc odzyskać swoje pieniądze. Dziękuję z góry za poświęconą uwagę.
2024-07-25 godz: 19:07Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlT.K.
Zwrot towaru Proszę o pomoc w zwrocie towaru którego kupiłem w dniu 21.07.2024 towar zakupiłem za kwotę 168zl natomiast wartość towaru to max 50zl chciałbym zwrócić paczkę ale niestety nie ma instrukcji jak ją zwrócić oraz dokładnego adresu na który zwrot wykonać.
2024-07-25 godz: 17:47Publiczna
Rozwiązana
Zwrot pieniędzy od Stone SkirtsWitam. Dnia 18.06.24 r. złożyłam zamówienie nr #1500023686 w sklepie STONE SKIRTS na kwotę 658,40 zł lecz ze względu na zbyt długi okres oczekiwania na przesyłkę anulowałam zamówienie w dniu 09.07.24 r. Obiecano mi, że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni natomiast do dnia dzisiejszego niestety nie otrzymałam zwrotu. Napisałam kolejnego znowu maila lecz nie odpisano mi. Bardzo proszę o interwencję. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]
2024-07-25 godz: 17:23Publiczna
Zamknięta
Uszkodzone buty na obcasie Zamówiłam buty na obcasie. Koszt to 159 PLN + wysyłka. Na stronie nie było informacji, że wysyłka jest z Chin. Buty nie przyszły nawet w kartonie. Tylko w paczce. Powyginane, wkładka się odklejają, podeszwa również, materiał jest poprzecierany i uszkodzony. Zareklamowałam produkt przez adres mailowy podany na stronie. Odpowiedzieli, że produkt był z wyprzedaży a ich polityka mówi, że taki produkt nie może zostać zwrócony. Oferują mi rabat na inne zakupy. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy. Nie ma paragonu ani faktury. Jest tylko potwierdzenie złożenia zamówienia i brakuje tam informacji o jakiejkolwiek obniżce ceny.
2024-07-25 godz: 17:21Publiczna
Zamknięta
Niezgodność towaru z zamówieniem.Zamówiłem korzystając ze smartfonu klucz udarowy MAKITA z dwoma akumulatorami. Adres strony internetowej: https://www.fridkd.shop/index/goods/goods?goods_sn=ECHNJ4HQ&lang=zt Płatność przy odbiorze w kwocie 400zł. Nie mogłem odebrać osobiście toteż przesyłka została odebrana grzecznościowo przez inną osobę i po moim powrocie okazało się, że przesyłka zawiera gabarytowo znacznie mniejszą wiertarkę z jednym akumulatorem nie firmy MAKITA. Nie przesłono żadnych dokumentów związanych z zakupem. Brak danych do kontaktu z firmą wysyłającą towar.
2024-07-25 godz: 14:09Publiczna
Zamknięta
Zwrot gotówki za nie dostarczony towar3 lipca kupiłam i zapłaciłam towar do tej pory nie oczymałam go na stronie widnieje informacja że w czasie 14 dni zamówię będzie gotowe i wysłane zero kontaktu z firmą ani tel ani meilowo .Żądam odstąpienia od umowy i zwrotu gotówki.
2024-07-25 godz: 14:02Publiczna
Zamknięta
Brak dostawy oraz kontaktu Dnia 31.05.2024 roku zamówiliśmy fotel ogrodowy. Płatność przelewem. Do dziś (tj. 25.07.2024) nie otrzymaliśmy ani towaru ani zwrotu płatności. Wielokrotne próby kontaktu telefonicznie, sms, mailowo nic nie dały. Strona internetowa sklepu została zablokowana. Firma już założyła nowa stronę internetową na której ponownie oszukuje i już pod innym nr telefonu oraz innym nr konta. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
2024-07-25 godz: 13:27Publiczna
Zamknięta
OszustwoPani po wpłaceniu na konto firmy pieniędzy nie wysyła towaru, a po odstąpieniu od umowy nie zwraca pieniędzy za niedostarczony towar.
2024-07-25 godz: 11:22Publiczna
Zamknięta
BRAK DOSTAWY FOTELA OSZUSCIZamówiłam Fotel Ogrodowy dnia 03.06.2024 roku.Zaplaciłam przelewem tradycyjnym tego samego dnia.Dzis jest już 25.07.2024 rok i nadal nie otrzymałam ani towaru ani informacji od firmy ani zwroty gotówki.Firma ma wyłączony telefon a strona Perfekt Home Designe na której zamawiałam jest zablokowana....Z tego co widziałam firma już założyła nowa stronę internetową na której ponownie oszukuje i już pod innym nr telefonu oraz innym nr konta.Ja mam porobione wszystkie screeny zamówienia i starej strony która już nie istnieje.Prosze o pomoc w odzyskanie pieniędzy.