Brak zwrotu środków za oddany towarW dniu 15.07.2024r. wysłałem zwracany towar na adres SANITLINE, ul. św. Wojciecha 6, 26-300 Opoczno. Towar został dostarczony do sprzedającego w dniu 16.07. 2024
Z związku z brakiem odpowiedzi od sprzedającego oraz odrzucaniem połączeń telefonicznych w dniu 29.07.2024r. wysłałem do sprzedającego na adres mailowy biuro@sanitlinesklep.pl prośbę o informację o statusie zwrotu.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem od sprzedającego żadnej odpowiedzi. Mimo kilku prób dodzwonienia się do na nr tel. 735 772 135 zawsze połączenia z mojego nr są odrzucane. Sklep SANITLINE nie chce zwrócić pieniędzy oraz unika kontaktu.
Oczekuje zwrotu środków w kwocie 379zł za zwrócony towar.
Brak zwrotu pieniędzy 08.07 zwróciłam do państwa produkt, za który do tej pory nie dostałam pieniędzy. Na moim koncie zamówienie te ma status zwrócone.
Nie odpowiadacie państwo też na wiadomości e-mail co uważam za kpiny i brak szacunku.
Żądam zwrotu w terminie natychmiastowym.
Zwrot towaru Dostałam sukienkę, która nijak odpowiada temu co było na zdjęciu. Dodatkowo nie otrzymałam żadnego formularza zwrotu , sukienka jest bez metki bez żadnego dowodu zakupu. Nie wiem jak i gdzie mogę zwrócić towar. Napisałam maila do tej firmy z tą sytuacją i żadnego odzewu. Chciałabym dokonać zwrotu sukienki i odzyskać pieniądze.
Opłata pożyczkiDuże oprocentowanie pożyczki
Brak środków po odstąpieniu od umowyOdstąpienie od umowy przesłane dnia 16.06.2024, do dnia dzisiejszego brak zwrotu środków. Na maile odpisują, że mają na to 14 dni, co jest jawnym łamaniem przepisów ustawy o prawach konsumenta. Sprzedawca powinien zwrócić środki niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Widać wyraźną opieszałość sprzedawcy i brak zwrotu środków mimo odstąpienia od umowy przed wejściem w posiadanie towaru.
Opłata bankowaBank wziął mi opłatę 100zl za przelew bankowy przychodzący przelew na telefon do dnia dzisiejszego nie dostałem zwrotu
Brak towaru i brak zwrotu pieniędzy Zapłacono za towar 139 zł i chciałam anulować zamówienie. Niestety pomimo wysłania informacji o odstąpieniu od zawartej umowy na odległość otrzymuję informację że "nie są upoważnieni do zwrotu pieniędzy
co wynika z ich polityki".
Brak towaru i zwrotu pieniędzy.Dnia 27.06. zamówiłem fotel ogrodowy wiszący, ale do dnia dzisiejszego nie otrzymałem towaru ani też nie zwrócono mi pieniędzy za niwykonaną uslugę.
Pisałem do firmy, próbowałem dzwonić, lecz nie otrzymałem żadnej odpowiedzi a telefonu nikt nie odbiera.
Widzę że nie jestem sam z tym problem.
Mam nadzieję że albo otrzymam zamówiony towar albo zostanie zwrócona gotówka.
Niepełna dostawaZamawiałem dwie sztuki samochodzików dla dzieci. Po miesiącu w końcu dotarło ale tylko jedna sztuka. Proszę to uzupełnić i czekam na odpowiedź. Jak mam znowu czekać tyle czasu to wolę żebyście mi zwrócili pieniądze za tą jedną sztukę. Proszę o rozwiązanie problemu.
Zwrot towaruZakupiona przezemnie półka na buty jest całkiem inna niż przedstawiła to firma. Nie można odesłać ponieważ nie ma podanego adresu ani numeru telefonu. Jest tylko adres e-mail ale nikt nie odpisuje na niego. Półka kosztowała 285 zł. Ale taki badziew że szok ona pusta nie może ustać a co dopiero z butami. Proszę o pomoc wsprawie zwrotu tego towaru.