rezygnacjapo zakupie 2 szt meskich koszul japonskich , przyszły bardzo małe rozmiary, chce je odesłac i zrezygnowac z wymiany gdyz widzac jak wyglada rozmiar XL , napewno nastepny bedzie tez za mały. Na stronie internetowej brak formularza o zwrocie gdzie i do kogo . dziwna sprawa za pózno poczytaliśmy o tej firmie :(
Anna Kraków Butik Zamówiony towar przyszedł wadliwy , za mały o kilka rozmiarów, w złej jakości, z chin zamiast z polski .
Brak kontaktu w temacie wymiany lub zwrotu, adres z którego przyszła paczka --> użyty w celu zwrotu nieprawidłowy.
Na wiadomość wysłaną przez formularz zwrotu otrzymany tylko schematyczny mail.
Oczekuje wymiany towaru na kilka rozmiarów większy model baź zwrotu środków.
Zgłoszenie oszustwa Przestrzegam przed firmą Zofia Krakow butik modowy - wcześniej działała jako Anna Krakow butik modowy. To oszuści , którzy wysyłają najgorszy sort towaru z Chin a reklamują jako polskie produkty. Najgorsze jest to że sprzedają z wielokrotnym przebiciem cenowym. Zero kontaktu, nie ma możliwości zwrotu, nie respektują niczego firma krzak nastawiona na oszustwo ludzi. NIE KUPUJCIE TAM NIC bo inaczej dalej będą oszukiwać
Odrzucona reklamacjaMąż zakupił buty marki Puma w sklepie Martes Sport w kwietniu. Buty były używane sporadycznie z racji tego, że mąż pracuje na co dzień w domu. Mimo rzadkiego używania na zapiętkach przetarł się materiał i zaczął wystawać plastik powodujący dyskomforty przy chodzeniu w butach. Poza małą dziurą widoczną na załączonym zdjęciu, w całym zapiętku buta mocno czuć plastik co przeszkadza w chodzeniu. Złożyliśmy reklamację w sklepie, Pani która ją przyjmowała sama uznała, że jej zdaniem zapiętki butów i gąbeczka w nich wszyta były zbyt słabo wykonane. Jednak sklep odrzucił naszą reklamację twierdząc, że buty były zbyt słabo sznurowane i wyprane mechanicznie, co nie miało miejsca. Buty nie były prane wcale, gdyż z racji rzadkiego użytkowania przez tak krótki okres czasu nie zdążyły się zabrudzić a jedynie przed oddaniem na reklamację były przetarte wilgotną szmatką, bo oczywistym jest że nie oddamy butów które mają na sobie ślady piasku czy innych delikatnych zabrudzeń. Sposób wiązania butów również był prawidłowy, gdyż w innym przypadku uciążliwe byłoby chodzenie w nich, a sam but nie jest nijak zdeformowany co rzekomo zarzuca sklep. Przyznam, że jesteśmy bardzo mocno rozczarowani całą sytuację, ponieważ uważamy że buty za niecałe 400 zł powinny posłużyć znacznie dłużej, a sklep nie powinien się migać od poniesienia odpowiedzialności za niedociągnięcia jakie wynikły gdzieś w procesie produkcji.
Brak towaruZamówiłem i zapłaciłem za towar 8.07.2024. Do dziś (01.08.2024) nie otrzymałem towaru. Dwukrotnie wysłałem mailowo do "iokucia" potwierdzenie przelewu z mojego banku i potwierdzenie transakcji jakie otrzymałem od "Przelwey24". Do dnia dzisiejszego firma iokucia nie zrobiła nic żeby wyjaśnić sprawę. Oczekuję jak najszybszego otrzymania towaru albo zwrotu kosztów.
Brak zwrotu za niedostarczony towarW dniu 20.06 zostało złożone zamówienie na kwotę 728zł, po 14 roboczych dniach oczekiwania i braku zamówienia, zamówienie zostało anulowane, do dzisiaj brak zwrotu środków mimo, że miały być zwrócone po 14dniach od 12.07. Obsługa niestety prowadzi taką praktykę wobec wszystkich klientów. Jestem bez towaru i bez pieniędzy.
Brak zakupionego towaru.W czerwcu tego roku, a dokładnie 25.06.24 dokonałam zakupu w internecie w firmie meblowej Perfect Home Design Agnieszka Dyńdo. Zakupiłam fotel wiszący kosz kokon bujany huśtawka bujak brązowy. Ów mebel był w cenie promocyjnej. Opłaciłam towar przelewem. Nadano mi numer zamówienia, więc czekałam na zamówiony towar, który miał być wyprodukowany w 10 dni. I tu zaczynają się schody. Pod koniec upływu 10 dni chciałam się dowiedzieć co się dzieje z moim zamówieniem, na jakim jest etapie więc zadzwoniłam do firmy. Niestety nie mogłam się dodzwonić, gdyż nikt nie odbierał telefonu( sygnał był ). Wysłałam więc e-maila z prośbą o informacje na temat zamówionego towaru. I znowu nikt nie odpowiedział, cisza w eterze. W odstępie dwóch dni napisałam kolejnego e-maila z tą samą prośbą i znowu nikt nie odpowiedział. Dzwoniłam też po kilkanaście razy w ciągu kolejnych dni na podany numer i cisza, zero kontaktu. Do dzisiejszego dnia tj. 31.07 nie otrzymałam zamówionego towaru i nie ma z firmą żadnego kontaktu. Zamówionego towaru nie chce, chce zwrotu pieniędzy na konto z którego został zrobiony przelew.
Brak odpowiedzi na reklamacjęProszę o interwencję i wsparcie w sporze z firmą
BREWA https://www.brewa.pl/kontakt.html
NIP 618-214-79-52
REGON 360681248
w lipcu 2023 zakupiliśmy od tej firmy panele fotowoltaiczne o mocy 9,66 kW oraz pompę ciepła VGE ECO Air, która miała zużywać wg danych technicznych 3,6 kW.
Pompa ciepła została dobra przez firmę Brewa na podstawie audytu, który sami przeprowadzili.
Niestety w styczniu, w czasie ogromnych mrozów, pompa nie dała rady ogrzać domu. Okazało się że nie była zamontowana dodatkowa grzałka - wbrew zaleceniom producenta pompy. Firma przyjechała i ją zamontowała.
Otrzymaliśmy roczne rozliczenie energii. Na tym punkcie PPE jest zamontowana tylko pompa ciepła, wiec licznik pokazuje realne zużycie energii przez wskazaną pompę ciepła. Zużycie za 12 miesięcy to aż 14 kW, a wg deklaracji to powinno być 3,6 kW. W efekcie dostaliśmy rachunek za prad na 15 000 pln.
Takie zużycie wskazuje, że pompa ciepła została źle dobrana do nieruchomości.
W dniu 03.06.2024 zgłosiliśmy reklamację, na którą do tej pory nie otrzymaliśmy żadnej informacji zwrotnej od firmy. Proszę o pomoc. Oczekujemy wymiany pompy ciepła na dopasowaną do nieruchomości oraz rekompensatę za rachunek za prąd.
Brak zwrotu środków Stone Skirts W dniu 14 maja złożyłam i opłaciłam na stronie sklepu zamówienie na kwotę 1280,40zł. Sklep deklaruje dostawe w 14 dni roboczych.
Po kilku upomnieniach 24 czerwca otrzymałam przesyłkę(po 1,5 miesiaca = 30 dniach roboczych !).
Dokonałam zwrotu zamówienia. Sklep deklaruje zwrot środków do 14 dni. Minęło 21 i pomimo napomnień środków dalej nie odzyskałam.
W dniu 26 lipca otrzymalam taka wiadomosc:
Dzień dobry!
Dziękuję za wiadomość. Po weryfikacji okazało się, że zwrot środków nie został zrealizowany, za co najmocniej przepraszam.
Przekazuję zlecenie weryfikacji zwrotu środków do Księgowości.
Zwrot zostanie zlecony na konto i poprzez platformę, z której została dokonana płatność.
W przypadku dalszych pytań służę pomocą.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
[dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts
Oczywiście bez obiecanego efektu. Środków jak nie było tak nie ma. Proszę o interwencję
Sklep Sizeer niezrealizowane zamówienieKupił towar przez sklep internetowy Sizeer 12.12.2023, do dnia dzisiejszego 31.07.2024 nie otrzymałem towaru ani zwrotu poniesionej kwoty. Do Sizzer na adres sklep@sizeer.com (adres podany w regulaminie sklepu) pisałem wiadomości o zwrot kosztów 3-krotnie: 18.01.2024, 13.03.2024, 31.07.2024. Nigdy nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Oczekuję zwrotu poniesionych kosztów wg załączonej faktury. Załączam dokumenty: faktura za zamówienie i potwierdzenie przelewu.