Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-07-30 godz: 06:37Publiczna
Zamknięta
Nie otrzymałam przesyłkiOd 18 lipca nie mam przesyłki choć widnieje w panelu klienta że 4 dni temu wysłana prisze o nr do śledzenia Pozdrawiam
2024-07-30 godz: 02:12Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlA.G.
Zwrot pieniędzy 28 czerwca złożyłam zamówienie w sklepie internetowym prestigemoda. Po paru dniach dowiedziałam się że zamówionych produktów nie ma w magazynie. Więc poprosiłam o zwrot pieniędzy. Firma pierwsze zwodziła mnie że już zrobili przelew,po czym kontakt się urwał,nie odpowiadają na wiadomości i nie odbierają telefonów. Oczekuję zwrotu moich pieniędzy 246,40 zł.
2024-07-29 godz: 19:58Publiczna
Zamknięta
Zwrot towaryZakupiony towar bardzo niskiej jakości co do ceny. Brak kontaktu . Nie odpowiadają na maile. Strona nie działa. Brak formularz zwrotu w paczce. Chcę oddać produkty i odzyskać pieniądze za towar.
2024-07-29 godz: 19:41Publiczna
Rozwiązana
Realizacja zamówieniaZamówienie zostało złożone 25 czerwca na kwotę 254,97 zł. Zgodnie z informacją miało być wysłane w ciągu 1 dnia roboczego. Regulamin przewiduje dostawę do 20 dni roboczych, które już minęły. Starałam się wcześniej odstąpić od umowy jednak przesłano mi informację o tym, że przesyłka wysłana i podano link do śledzenia, który był nieprawidłowy. Na kolejne wiadomości odpisywano tak samo. Przesyłka wysłana proszę czekać, jednak linku do śledzenia już nie podano. Ja niestety musiałam zamówić zabawkę, która miała być prezentem w innym sklepie, a letniej sukienki z tego sklepu dziecko też nie zdąży założyć. Sklep nie wywiązał się z umowy i dlatego chcę zwrotu pieniędzy w całości. .
2024-07-29 godz: 19:32Publiczna
Zamknięta
Usiłowanie zwrotu towaruOd dłuższego czasu usiłuje zwrócić zakupiony towar, który okazał się fatalny jakościowo. Brak możliwości kontaktu. Maile nie docierają, strona internetowa nie działa. Ta firma to jeden wielki przekręt. Czy istnieje jakaś szansa aby odzyskać pieniądze? Formularz zwrotu miał znajdować się na stronie firmy, ale strona nie działa.
2024-07-29 godz: 15:38Publiczna
Zamknięta
UPC/PlaySzanowni Państwo, od 28 stycznia 2021 roku jestem/byłam klientką UPC. W międzyczasie firma ta połączyła się z PLAY, a później została przez nią całkowicie wchłonięta. Początkowo informowano mnie, że warunki umowy o świadczeniu usług (TV+internet) nie ulegną zmianie i automatycznie stanę się klientką firmy PLAY. Niestety, od pewnego czasu jestem atakowana telefonicznie przez pracowników PLAY i jest wywierana na mnie presja na temat zawarcia nowej umowy z PLAY, co wiąże się z dodatkowymi kosztami wymiany sprzętów i instalacji internetu (TV muszę podłączyć sobie sama, gdyż technicy PLAY tego nie zapewniają). Dziś (29.07.2024.) udałam się do punktu stacjonarnego PLAY we Wrocławiu przy ulicy Horbaczewskiego (DH Astra) i otrzymałam podobną odpowiedź, przy czym postraszono mnie, że jeśli nie dokonam oficjalnego przejścia do PLAY będę mogła zostać pozbawiona przez nieistniejącą firmę UPC dostępu do TV i internetu. Wówczas ewentualne przejście do PLAY bądź jakiegokolwiek innego operatora będzie możliwe najwcześniej po miesięcznym okresie karencji (czyli brak dostępu do TV i internetu przez okres około 30 dni) i może wiązać się z jeszcze większymi kosztami. Oczekuję uszanowania i dalszego akceptowania warunków zawartej wcześniej mojej umowy z UPC.
2024-07-29 godz: 13:41Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarDnia 13.06.2024 zamówiłam sukienkę ze sklepu internetowego. Płatność była blikiem za pomocą Paynow, po przymierzeniu sukienki odesłałam do dostawcy, ponieważ była źle skrojona. W odpowiedzi na mój zwrot, który został zaakceptowany przez sklep, dnia 02.07.2024 dostałam fakturę korygującą na wpłaconą kwotę. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu płatności. Dnia 13.07.2024 wysłałam mailowo wezwanie do zapłaty, sklep nie odpowiedział na maila, w związku z tym 15.07 wysłałam raz jeszcze wezwanie do zapłaty. Ze strony sklepu cisza, nie odpowiadają na maile, ich telefon nie odpowiada. Z tego co sprawdziłam w Internecie, takich tematów jak mój jest pełno. Oczekuję zwrotu wpłaconej kwoty wraz z ustawowymi odsetkami za każdy dzień spóźnienia. Proszę o pomoc w sprawie, ja nie jestem w stanie doprosić się o swoje pieniądze, a zostałam bez sukienki i bez pieniędzy za nią.
2024-07-29 godz: 13:25Publiczna
Zamknięta
Brak mozliwosci odstapienia od umowiW sprawie kursu skontaktowała sie ze mna konsultantka firmy Pani Aneta Lewandowska i zlozyla mi oferte kursu z dostepem on-line , podczas nagrywanej przez firme rozmowy poinformowała mnie , umowa zawarta przez telefon jest wiażąca, ale mam mozliwosc zgodnie z prawem odstapienia od zawartej umowy w ciagu 14 dni od jej zawarcia. Po namysle zwrócilam sie droga mailowa do firmy , ze odstepuje, zgodnie z przyslugujacym mi prawem, ale dowiedziałam sie ze nie moge tego zrobic, poniewaz jest to szkolenie internetowe i w takiej formie nie ma takiej mozliwosci i jezeli tego nie zrobie to i tak firma windykacyjna odbierze te pieniadze. Nigdy nie rozpoczelam kursu, ani nie logowałam sie na profilu, wiec uwazam , ze z niego nie skorzystałam. . Prosze o pomoc w sprawie. [dane usunięte przez moderatora]
2024-07-29 godz: 12:50Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.W.
Brak otrzymania zamowieniaDnia 11 lipca 2024 złożyłam zamówienie na koszulki medyczne oraz od razu oplacilam zamowienie, do dnia dzisiejszego zamówienie nie zostało wysłane. Szafa medyka nie odpowiada na wysłane e-maile, telefony i SMS.
2024-07-29 godz: 11:04Publiczna
Zamknięta
WłosyWysłany do mnie egzemplarz włosów został przez kogoś obcięty (i to krzywo). Włosy są niezdatne do użytku. Włosy zwróciłam - sklep odmawia zwrotu pieniędzy pod pretekstem ściągnięcia z włosów gumek i rzekomego noszenia.