Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-08-19 godz: 10:58Publiczna
Zamknięta
Oszustwo/wyłudzenie Dnia 5 sierpnia została zamówiona huśtawka 18834_20240612165102 | FOTEL WISZACY KOSZ KOKON BUJANY HUSTAWKA BUJAK BRAZOWY | 499,00 zt - 1 szt. Catkowita wartos zamówienia: 559,00 zi Zamówienie zostanie prekazane do realizacji po otrzymaniu ptatnosci Twojego zamówienia. Produktu niestety nie otrzymała do dnia dzisiejszego, pieniędzy również. Próbowałam dodzwonić się na numer telefonu bardzo dużo razy, niestety na nic. Sygnał jest natomiast nikt nie odbiera telefonu. Będziemy wraz z mężem zgłaszać sprawę na policję. Proszę serdecznie o pomoc. Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]
2024-08-18 godz: 19:52Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlJ.K.
Brak wysyłki towaruW dniu 3 sierpnia w Sklepie Szafa Medyka zamówiłem Koszulke na prezent opiekunka medyczna,nr zamówienia ;8849 ,zapłaciłem Blikiem,do dnia 18 sierpnia 2024 ,nie otrzymałem zamówionego towaru,dzwoniłem na numer podany na stronie,abonent niedostępny stale komunikat,pisałem kilka maili z zapytanie o wysyłkę zamówienia,za każdym razem odpowiedż ,mamy opóżnienie,towar wyślemy za dwa ,trzy dni robocze i tak od ponad dwóch tygodni.
2024-08-18 godz: 17:25Publiczna
Zamknięta
Projektor 5 sierpnia zakupiłam projektor(139,99zl) który wyświetlił mi się na portalu społecznościowym Tik Tok kiedy to pisze jest 18 sierpnia brak jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedającym i informacji na temat projektora. Czuję się oszukana i domyślam się,że zostałam okradziona z tych 140zl. Pisałam na maila jaki był podany do kontaktu lecz tam też brak wiadomości zwrotnej. Mam nadzieję że pieniądze zostaną mi zwrócone.
2024-08-18 godz: 15:22Publiczna
Zamknięta
Sklep odmawia przyjęcia zwróconego produktu30.06.2024 roku zgłosiłem zwrot butów zakupionych w sklepie Footlocker 04.06.2024. Po odesłaniu produktu i dostarczeniu go, otrzymałem od sklepu maila o takiej treści: "Niestety, nasz zespół magazynowy poinformował nas, że zwrot nie spełnił niezbędnych warunków do akceptacji. Dział Jakości podał jako powód: "Klient odesłał buty, które były noszone, nie zgłoszono żadnej reklamacji w Dziale Obsługi Klienta z powodu wady produkcyjnej, buty nie nadają się już do sprzedaży. Podeszwy są brudne i mają ślady użytkowania."". Problem polega na tym, że buty nie były przeze mnie używane przed zwróceniem, nie powstały na nich żadne ślady użytkowania oraz nie były brudne kiedy je odesłałem. Buty z całą pewnością odesłałem w stanie takim samym, w jakim je otrzymałem od sklepu po zakupie. Kiedy poinformowałem o tym sklep za pośrednictwem e-maila, zostało to w gruncie rzeczy zignorowane i opatrzone jedynie odpowiedzią, że decyzja jest ostateczna. W związku z tym napisałem, że chcę złożyć reklamację produktu, ponieważ wychodzi na to, że otrzymałem po zakupie produkt już uszkodzony (uszkodzony w takim sensie, w jakim interpretuje to sklep, z czym jednak nie zgadzam się, ponieważ nie widzę na bucie zabrudzeń ani śladów użytkowania). Kierując się zatem logiką sklepu, który rzekome uszkodzenia zauważył i odrzucił zwrot, jak już wspomniałem chciałem dokonać reklamacji produktu, ponieważ sklep wysłał do mnie produkt, którego sam w niezmienionym przeze mnie stanie nie chce przyjąć w terminowym czasie zwrotu. W pierwszym e-mailu sklep sam napisał, że "nie zgłoszono żadnej reklamacji w Dziale Obsługi Klienta z powodu wady produkcyjnej”. Nie zgłosiłem reklamacji, tylko zwrot, ponieważ nie byłem świadom rzekomych wad (których ja nie widzę na produkcie). Po poinformowaniu sklepu, że w takiej sytuacji chcę zgłosić reklamację, odmówiono mi wspominając jedynie, że nie przyjmą reklamacji, jeżeli odrzucili już zwrot. Jest to wręcz absurdalna sytuacja. Wobec tego, zostałem ewidentnie oszukany bez możliwości wyjaśnienia sytuacji i domagania się swoich praw jako konsument. Jeżeli otrzymałem uszkodzony towar, czego nie byłem świadom i zwróciłem go, to przecież sklep nie może zignorować mnie i odmówić reklamacji, jest to wyjątkowo nieuczciwie zachowanie. Przedstawiciele sklepu, z którymi miałem kontakt mailowy, byli zupełnie niepomocni w całej sprawie. Oczekuję od sklepu przyjęcia reklamacji produktu i zwrócenia mi pieniędzy. Nie wpłynąłem w żaden sposób na uszkodzenie produktu, jeżeli sklep uważa, że buty są uszkodzone, to takie otrzymałem po zakupie i powinni przyjąć moją reklamację.
2024-08-18 godz: 12:01Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu środków w związku ze zwrotem towaru16.07.2024 minął ustawowy termin zwrotu za odesłany towar. Firma przyjęła zwrot i wystawiła fakturę korygującą i na tym koniec. Pisałam kilkanaście maili z wezwaniem do zwrotu środków, kilka razy sklep odpisał że przekaże pilną prośbę do księgowości i tyle. Teraz już nie odpisują na maile, dodzwonić też się nie można. Po ostatnich komentarzach widzę, że nie tylko ja mam taki problem.
2024-08-18 godz: 11:18Publiczna
Rozwiązana
Zamówienie vision-xPrzepraszam bardzo ile można czekać na zwrot kosztów bez przesady. W tym momencie czuje się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]paczki nie ma pieniędzy nie ma. Nie interesuje mnie jakaś przedsprzedaż bo wciskacie mi kit.Proszę jak najszybciej zwrócić pieniądze.
2024-08-17 godz: 13:59Publiczna
Zamknięta
Zwrot za anulowane zamówienie Zamówienie zostało anulowane w dniu 29.07. Zgodnie z mailem miałam otrzymać zwrot środków do 14 dni a nadal nie zostały zwrocone
2024-08-16 godz: 23:38Publiczna
Rozwiązana
Zwrot pieniędzy Zamawialam paczkę 3 lipca 2024r i do teraz jej nie otrzymalam pomimo zapłacenia za nią z góry. Pisałam meile do tej firmy, ale nadal nic. Nie wiem co mam zrobić, chciałabym odzyskać pieniądze dokładną kwotę 169,98 zł. Bardzo proszę o pomoc.
2024-08-16 godz: 21:11Publiczna
Zamknięta
Nie wysłana paczka3 sierpnia złożone zostało zamówienie i do dnia 16 sierpnia jeszcze nie wysłane choć 9 sierpnia dostałam wiadomość na maila że wysłali co oczywiście jest kłamstwem bo nie było żadnego potwierdzenia od przewoźnika firma nie odbiera telefonu albo jest wyłączony cały dzień na maile też nie odpisuje także nie ma żadnego kontaktu .
2024-08-16 godz: 15:29Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pieniędzy 3 lipca 2024 roku opłaciłam zamówienie w Stone Skirts na kwotę 639 zł. 10 lipca 2024 roku wysłałam maila z zapytaniem o wysyłkę kiedy ona nastąpi: „ Dzień dobry, Tydzień temu złożyłam zamówienie, kiedy mogę się spodziewać wysyłki? Macie piękne produkty, super, że firma szyje w Polsce dlatego kupiłam u Was, ale zaniepokoiły mnie komentarze w internecie odnośnie długiego czasu oczekiwania na paczkę, czy opóźnione zwroty środków w przypadku zwrotu produktów. Już czekam tydzień co jest nietypowo długim czasem oczekiwania na samo nadanie, dlatego zaczęłam czytać komentarze. Czy zamówione przeze mnie produkty są na stanie czy dopiero są w trakcie szycia? Jeżeli dopiero powstają dobrze jest o tym poinformować na stronie wcześniej. Proszę uprzejmie o szybką wysyłkę, jeżeli będę pozytywnie zaskoczona to możliwe, że zostawię pozytywny komentarz, żeby zbalansować niesłuszne negatywne opinie.” 11 lipca 2024 roku dostałam odpowiedź: „Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. W internecie łatwo można się posiłkować randomowymi opiniami w internecie. Z ogromnym zaangażowaniem podchodzimy do każdej klientki, a tym samym do każdego zamówienia. Działamy na rynku od 12 lat. Cieszymy się ogromnym zainteresowaniem ale też, co najważniejsze rzeszą zadowolonych, stałych klientek doceniających nasze produkty. Zgodnie z informacją podaną na stronie termin realizacji Pani zamówienia to do 14 dni roboczych tj 23.07. Jesteśmy producentem naszych ubrań, dlatego termin odszycia jest indywidualny dla każdego modelu. Będę wdzięczna za wyrozumiałość i cierpliwość- my ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować zamówienie. Gdy przesyłka zostanie nadana - otrzyma Pani automatyczne powiadomienie mailowe. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę udanego dnia. [dane usunięte przez moderatora] -Stone Skirts„ 24 lipca 2024 roku napisałam: „ Dzień dobry, dziękuję za odpowiedź. Widzę, że minęło maksymalne 14 dni roboczych, o których Pani wspomniała, a jednak zamówienie dalej nie zostało wysłane, kiedy to nastąpi? Czy jest z Wami kontakt telefoniczny? ” 25 lipca 2024 roku ponownie napisałam: „ Dzień dobry, Ponawiam zapytanie. Dostałam wczoraj automatyczną informację, że odpowiecie w przeciągu 24h. Jestem zaniepokojona, bo nie dostałam zamówienia w terminie, po długim okresie oczekiwania i nie ma z Wami kontaktu. Proszę o pilną odpowiedź i wysłanie zamówienia, a jeśli ich nie dostanę będę musiała zgłosić kradzież środków i brak wysłania należnego towaru.” 25 lipca 2024 roku dostałam odpowiedź: „Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. Niestety, nie wyrobiliśmy się z realizacją zamówienia w podanym przez nas terminie z powodu dużej ilości zamówień, co przekłada się na wydłużony czas linii produkcyjnej w naszej szwalni, za co najmocniej przepraszamy. Paczka zostanie do Pani wysłana maksymalnie do 8 dni roboczych, za co najmocniej przepraszamy! Nie jest wykluczone, że paczka wyjdzie dużo wcześniej to wszystko zależy od procesu szycia danego modelu. Zrozumiemy jeśli jednak, nie zdecyduje się Pani na dalsze oczekiwanie i anuluje zamówienie. Proszę wówczas o potwierdzenie. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts” 25 lipca 2024 roku odpisałam: „Dzień dobry, dziękuję za szybką odpowiedź. Jeżeli dostanę zwrot środków to potwierdzę anulowanie zamówienia.” 25 lipca 2024 roku dostałam wiadomość: „Czy chciałaby Pani anulować zamówienie, wówczas środki zostaną zwrócone na Pani konto? Czy oczekuje Pani dalszej realizacji?” 25 lipca 2024 odpisałam: „ Chciałabym anulować zamówienie.” 26 lipca 2024 dostałam odpowiedź: „ Dzień dobry Pani, Dziękuję za wiadomość. Bardzo Nam przykro, że nie udało się zrealizować Pani zamówienia. Potwierdzam anulację i przekazuję zlecenie zwrotu środków do Działu Księgowości. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni przez platformę, z której dokonała Pani płatności.” 08 sierpnia 2024 roku napisałam: „ Dzień dobry, dzisiaj mija 14 dni od anulowania zamówienia, kiedy zostanie zlecony zwrot środków?” 08 sierpnia 2024 dostałam odpowiedź: „Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. W dniu dzisiejszym zwrot zostanie zlecony na konto i poprzez platformę, z której została dokonana płatność.” 09 sierpnia 2024 roku napisałam: „ Dzień dobry, czy zwrot został wczoraj zlecony? „ 12 sierpnia 2024 roku dostałam odpowiedź: „ Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. Najmocniej Panią przepraszamy za zwłokę - byliśmy przekonani, że środki dotarły na Pani konto. Zwrot zostanie niezwłocznie zlecony w dniu dzisiejszym.” 13 sierpnia 2024 roku napisałam: „ Dzień dobry, zwrot nie został zlecony, niestety wygląda na to, że zwodzicie mnie, odpisujecie na wiadomości a przelewu dalej nie ma. Jeżeli jutro nie otrzymam przelewu zgłaszam Stone Skirts za kradzież środków.” 14 sierpnia 2024 roku dostałam odpowiedź: „Dzień dobry! Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jesteśmy w trakcie stabilizowania sytuacji związanej z opóźnieniem zwrotów. Zwrot już został zgłoszony i przekazany do Księgowości. Jest w trakcie realizacji. Rozumiemy Pani obawy, jednak zapewniamy, że środki na pewno wrócą na Pani konto. Mamy nadzieję, że ponowne problemy nie będą miały miejsca w przyszłości.” Dzisiaj jest 16 sierpnia 2024 i nadal nie otrzymałam zwrotu środków. Proszę o pomoc w sprawie zwłaszcza, że nie jestem pierwszą osobą oszukaną w podobny sposób przez firmę Stone Skirts i widać, że podobne wyłudzenia są u nich regularną praktyką. Nie można dodać opinii na Google i dopiero znalazłam negatywne opinie poszkodowanych klientów na innych portalach. Oczekuję od firmy natychmiastowego zwrotu pieniędzy.