Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-08-20 godz: 07:27Publiczna
Rozwiązana
Zwrot pieniędzy za zwrócone zamówienie amówienie Dnia 30.07 zwrot mojego zamówienia został rozpatrzony pozytywnie, na co otrzymałam potwierdzenie mailowe. Dnia 13.08 otrzymałam fakturę korygującą. Na tym kontakt z firmą ucichł, nie otrzymałam zwrotu środków za zwrócona sukienkę. Po próbie kontaktu otrzymałam wiadomość, o problemach z księgowością, natomiast po kolejnych dniach i próbach kontaktu, zaczęłam otrzymywać informacje iż moje maile są odrzucane przez odbiorcę, na telefony nikt nie reaguje. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze.
2024-08-20 godz: 07:15Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy po anulowanym zamówieniuZamówienie złożone w dniu 11/07 nie zostało zrealizowane w deklarowanym terminie, po jego upływie i mojej interwencji dowiedziałam się, że zamówienie może być zrealizowane z poślizgiem 8 dni roboczych. W tej sytuacji w dniu 5/08 anulowałam zamówienie. Zostałam poinformowana o zwrocie środków w ciągu 14 dni. 14 dni minęło, środków na koncie brak. Niestety jest to powszechna praktyka stosowana przez firmę, oczekuję natychmiastowego zwrotu środków, w przeciwnym razie zgłaszam sprawę do UOKiK oraz na policję.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towar Zamówiłam kilka rzeczy, część z nich odesłałam. Towar został dostarczony do firmy 19.07.2024, jest 20.08 pieniędzy za zwrot nadal nie otrzymałam
2024-08-20 godz: 06:50Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy6 czerwca 2024 złożyłam zamówienie w sklepie Stone Skirts. Czas realizacji miał wynosić 14 dni roboczych. Zamówienie otrzymałam dopiero po 6 tygodniach, już po kilku moich mailach, w których dopytywałam o wysyłkę i w odpowiedzi otrzymywałam informację, że przesyłka jest opóźniona ze względu na bardzo dużą ilość zamówień. Paczkę wysłano do mnie po kilku godzinach, po tym jak mailowo zrezygnowałam z zamówienia, ponieważ okazja, na którą zamówiłam rzecz już minęła oraz postanowiłam nie wspierać tej firmy moimi zakupami, skoro stosują takie nieuczciwe praktyki. Przesyłkę odebrałam 25 lipca, a następnie 31 lipca nadałam zwrot do sklepu. Od tamtej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, tj 273,39 zł. W zeszłym tygodniu kontaktowałam się mailowo w tej sprawie ze sklepem, ale twierdzą, że na zwrot mają 14 dni. Wiem, że wszystkim upominającym się o zwrot czy wysyłkę towaru wysyłają maile w podobnym tonie, czyli zbywają klientów, przeciągają w czasie wysyłkę ze względu na "bardzo dużą ilość zamówień" itp. Dodatkowo usuwają nieprzychylne komentarze w social mediach oraz blokują osoby, które te komentarze zostawiły (również mnie zablokowano po tym jak napisałam komentarz z opinią na instagramie). Przeczytałam, niestety już po fakcie, wiele opinii na ich temat, chociażby na stronie Trustpilot. Wszędzie pojawia się podobny schemat. Zależy mi na tym by odzyskać pieniądze za zamówienie, czyli 273,39 zł. Będę wdzięczna za pomoc w tej sprawie.
2024-08-19 godz: 21:44Publiczna
Zamknięta
Zamówienie 754321 sierpnia 2024 r. dokonałam zakupu (18904_20240626203217 | Łóżko tapicerowane rozkładane szuflady HERMES | 1 499,00 zł - 1 szt.). Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej w sklepie internetowym jeszcze przed jej faktycznym wykonaniem przez sprzedawcę, tj. przed wysłaniem zakupionego towaru, w załączniku przesłałam drogą mailową oświadczenie o odstąpieniu od umowy, dnia 2 sierpnia 2024 r. Do dnia dzisiejszego (tj. 19.08.2024) nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, ani zwrotu pieniędzy. Z tego co mi wiadomo Sprzedawca musi niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia – zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Tym bardziej niepokoi mnie ta sytuacja, gdyż po dokonaniu zakupu trafiłam na niepochlebne opinie na temat tego sklepu. Ludzie skarżą się, że nie mają ani mebli, ani przesłanych pieniędzy. Bardzo proszę o zwrot moich pieniędzy.
2024-08-19 godz: 18:36Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.W.
Jx00002388Wyslane buty zupelnie inne niz.zamowione Brak kontaktu i adresu.zwrotnego.do.firmy, mail nie odpowiada Zaplacono gotówka przy odbiorze czy jest szansa na jakakolwiek pomoc z Panstwa strony? Dysponuje jedynie nr whatsup
2024-08-19 godz: 14:11Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy za zamówienie Dnia 30.07 zwrot mojego zamówienia został rozpatrzony pozytywnie, na co otrzymałam potwordzenie mailowe. Dnia 13.08 otrzymałam fakturę korygującą. Na tym kontakt z firmą ucichł, nie otrzymałam zwrotu środków za zwrócona sukienkę. Po próbie kontaktu otrzymałam wiadomość, o problemach z księgowością, natomiast po kolejnych dniach i próbach kontaktu, zaczęłam otrzymywać informacje iż moje maile są odrzucane przez odbiorcę, na telefony nikt nie reaguje. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze.
2024-08-19 godz: 12:37Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.S.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towartuNa stronie Haia.pl zamówiłam 4 sukienki, z których 3 odesłałam. Odesłałam je w dn. 16.07.24 i dzień później, w dn. 17.07.24 firma odebrała paczkę. Na dzień 19.08.24 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za oddany towar (339,97zł). Pisałam maila do firmy, ale nie ma żadnego kontaktu. Próbowałam dzwonić, natomiast numer nie istnieje. Bardzo proszę o pomoc. Z poważaniem
2024-08-19 godz: 12:31Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlA.K.
Zwrot pieniędzy W dniu 18.07.2024 w sklepie internetowym Babyboom zostało złożone zamówienie (artykuły dziecięce). W związku z brakiem wysyłki, 8 lipca zamówienie zostało anulowane, a pieniądze do chwili obecnej nie zostały zwrócone. Napisałam wiele e-maili do nich, firma początkowo pisała, że ​​pieniądze zostaną zwrócone w ciągu tygodnia, ale od 22.07.2024 nie było żadnych transakcji. Proszę o zwrócenie uwagi na tę firmę (APE GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) , gdyż wielu klientów ma z nią problemy w związku z wysyłką zamówień czy zwrotem pieniędzy. NIP: 7312079305 REGON. 523891936 KRS. 0001007156 Oczekuję pełnego zwrotu pieniędzy.
2024-08-19 godz: 12:25Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienie Zamówienie zostało złożone dnia 20.06.2024r. Mimo próśb o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy (z uwagi na ciągłe przeciąganie wysyłki i niesłowność) wysyłka została dostarczona 08.08. Zgodnie z ustaleniami nie odebrałam przesyłki od kuriera i do tej pory tj. 19.08 czekam na zwrot pieniędzy, brak kontaktu ze sklepem. Kontakt możliwy tylko poprzez e-mail, odpowiedzi po czasie, ciągłe przeciąganie sprawy.