Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-08-20 godz: 12:49Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu Pan właściciel straszy pismem od prawnika a mailowo [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientów od cytuje „głupich” „nietrzeźwych” Czekam na pismo od Pana prawników :)
2024-08-20 godz: 12:29Publiczna
Zamknięta
Czekam na zwrot§ 8 Polityka zwrotów 3. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres działalności sprzedawcy podany w danych kontaktowych. W paragrafie 8 (ósmym) podpunkt 4 (czwarty) Oświadczenie odstąpienia od umowy należy wysłać na adres podany w danych kontaktowych. U Pana w danych kontaktowych jest informacja o adresie e-mail „E-MAIL: pomoc@vision-x.pl” na ten adres e-mail został wysłany formularz odstąpienia umowy. Nie zostało w pełni sprecyzowane na jaki adres e-mail w pragrafie Polityka zwrotów ma zostać wysłany formularz. Mój formularz został wysłany w ciągu 12 dni od potwierdzenia rezerwacji. Czekam na zwrot kosztów. Nie mój problem, że Pan źle zformuował regulamin. W załączaniu zrzuty ekranu Pana regulaminu, którym sie Pan wybrania.
2024-08-20 godz: 11:49Publiczna
Zamknięta
ZWROTCZEKAM NA ZWROT KOSZTÓW
2024-08-20 godz: 11:43Publiczna
Zamknięta
Nie polecamCzekam na zwrot kosztów za produkt, właściciel: - Nie podaje informacji o wysyłce produktu - Nie odpowiada w ciągu 48h na wysłane wiadomości - czekałam od 12.08 do 16.08 na odpowiedź od właściciela specjalnie żeby minął termin odstąpienia umowy
2024-08-20 godz: 10:10Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy Zamówienie złożyłam 4.06.2024, do 12.07. nie zostało zrealizowane, więc na moją prośbę sklep je anulował. Od tamtego czasu nie otrzymałam zwrotu środków, mimo kilku upomnień odpowiedź jest ciągle taka sama, że już zlecają przelew, jednak nic z tego nie wynika. Do tej pory nie odzyskałam swoich pieniędzy. Żądam natychmiastowego zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami naliczanymi od dn. 26.07.2024, kiedy to minął termin 14 dni na zwrot.
2024-08-20 godz: 10:03Publiczna
Zamknięta
Firma nie zwróciła pieniędzy za zwrot zamówieniaZamówienie złożyłam 4 czerwca. Nie dość, że szło około miesiąca, to teraz od 3 tygodni nie mogę doprosić się zwrotu środków. Sprzedawca odpisał mi tylko raz, że przeprasza za zwłokę w zwrocie środków, ale to wina księgowości. Pisałam jeszcze kilkukrotnie bez odpowiedzi. Jeżeli pieniądze nie zostaną zwrócone to skieruję sprawię do sądu, wezmę adwokata i jeszcze firma będzie musiała zapłacić koszty sądowe i koszty zastępstwa procesowego. Dawno nie nie spotkałam się z taką nieuczciwością. Sprawę chcę też opisac publicznie, ponieważ widac, że negatywne opinie są kasowane a mamy do czynienia z nieuczciwym przedsiębiorcą i warto o tym poinformować innych.
2024-08-20 godz: 10:03Publiczna
Zamknięta
BRAK KONTAKTU, ZWROTU, WYSYŁKI PRODUKTUWłaściciel nie potrafi odpisać na maila czekam już kilka dni. Nie polecam kupować ponieważ nie wysyła produktu i nie otrzymam zwrotu pieniędzy. Właściciel inforumuje że w ciągu ROKU wyślę produkt, potem otrzymuje wiadomość że wcale tak nie jest, ale w sumie to nie wiadomo kiedy wyślę. Zwrotu również nie otrzymam bo zły mail, właściciel mógł odpisać w ciągu zapewnianych „48h” że zły mail, ale dostałam odpowiedź dopiero po 4 dniach kiedy zaczęłam się upominać na tej stronie, gdyby odpisał szybciej to trwałby jeszcze okres 14dni odstąpienia umowy. Niestety mój błąd, prawnik polecił napisać przesądowe wezwanie do zapłaty i tak też zrobię jeśli nie otrzymam zwrotu.
2024-08-20 godz: 09:52Publiczna
Zamknięta
Stone Skirts brak zwrotu środkówOpóźnione zamówienie do dziś nie otrzymałam ani zamówienia a po anulowaniu zamówienia ani śladu pieniędzy od 06.07.2024. Oczekuję tylko zwrotu moich pieniędzy.
2024-08-20 godz: 09:30Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy 10.07 zamówiłam przez stronę stoneskirts.pl sukienkę, za którą zapłaciłam z góry 429 zł. Po określonym na stronie czasie 14 dni roboczych na wysyłkę, sukienka nadal nie została wystana więc zrezygnowałam z zamówienia (sukienka była mi potrzebna na konkretne wydarzenie, a już i tak nie zdążyłaby przyjść, szczególnie po przeczytaniu opinii, mogłam czekać nawet 2 miesiące). Anulowałam zamówienie, dostałam potwierdzenie anulowania 1.08 oraz informacje o zwrocie środków na konto w ciągu 14 dni. Po 14 dniach nie otrzymałam zwrotu, na moje maile przypominające otrzymuje odpowiedzi, że zwrot został zlecony. Nadal jednak brak pieniędzy na koncie. W tym momencie nie dostaje już nawet odpowiedzi na maile.
2024-08-20 godz: 07:46Publiczna
Otwarta
Niezrealizowane zamówienie Dnia 22.04.2024 złożyłam zamówienie w sklepie completo.pl. najpierw zostałam poinformalowana, że czas realizacji zamówienia to ok 20 dni. Po tym czasie dostałam informację, że zamówienie zostanie zrealizowane dopiero 14 czerwca, zaproponowano zamiennik, ale, że nie spieszyło mi się to odpisałam, że poczekam. Kolejny maili informował o realizacji zamówienia ok 12 lipca. 10 lipca napisałam do sklepu maila, że chciałabym anulować zamówienie, bo znalazłam ten sam przedmiot gdzieś indziej. Na stronie widniała informacja, że można to zrobić zanim towar zostanie skompletowany. Od tamtego czasu nie ma kontaktu z firmą. Strona przestala działać, telefon nie odpowiada, czytając komentarze z ostatnich tygodni okazuje się, że nie tylko ja zostałam oszukana. Wartość mojego zamówienia to prawie 800 złotych. firma została wypisana z bazy ceidg. Sprawę zgłosiłam na policję. Dodatkowo wysłali do oszukanych wiadomość mailem, że ogłosili upadłość, co nie jest prawdą, upadłość nie widnieje w żadnych rejestracjach.