Sprawa nr 2686 [tytuł zmieniony przez moderatora][UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], nie polecam
Rezygnacja z zmówienia i zwrot pieniędzyPisałam na tej stronie we wrześniu jakiś czas temu. Przesyłka przyszła, ale od razu kazałam ją kurierowi zwrócić do nadawcy. Wiem, że paczka wróciła do nadawcy, minęły dwa tygodnie (bo taki mają okres zwrotu pieniędzy) i w dalszym ciągu ich nie otrzymałam. Nie odpowiadają na wiadomości, bank mi nie pomoże i jedynie powiedział, że mam zwrócić się do policji. Po sprawdzeniu poczty dostałam kolejną ofertę zakupów i rabatów od tej firmy i napisałam do nich pod pretekstem zakupu kolejnego towaru. Czekam, czy uzyskam jakąkolwiek odpowiedź. Jestem nastawiona na o , że zgłoszę sprawę i może policja coś z tym zrobi. Od strony na której obecnie piszę, również nic nie uzyskałam, myślałam, że ktoś się tym zajmie widząc tyle zgłoszeń od konsumentów
ZWROT PIENIĘDZY/ ODZYSKANIE PIENIĘDZY Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], chciałam zrezygnować z zamówienia odrazu po wykonaniu przelewu, powodem tego był długi i błędnie podany czas oczekiwania na przesyłkę (początkowy podany czas to wysyłka w 24h, a po zapłacie dopiero pokazane są prawdziwe realia czyli oczekiwanie do 55dni), Chciałam zamówić ten produkt jako prezent urodzinowy dla ważnej mi osoby na przyszły tydzień, więc chciałam natychmiast zrezygnować z tego i podkreślam jak najszybciej otrzymać swoje pieniądze z powrotem bo nie mam za co kupić prezentu, a czas mi uciekał. Prosiłam o jak najszybsze anulowanie tego i wykonanie przelewu zwrotnego na moje konto, jeszcze w ten sam dzień, skontaktowałam się z „ działem reklamacji” tak jak mi powiedziano podałam dane i nr konta do zwrotu!, kontakt ze sklepem się urwał przestali odpowiadać na moje wiadomości nie zwrócili mi pięniędzy zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]
Projektor 11 Wrzesnia został przezemnie zamówiony projektor, proszę o potwierdzenie wysłania produktu bądź zwrot środków przeznaczonych na Państwa konto, w przypadku braku odzewu zgłoszę sprawę na policję. Dziękuję.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], towar inny niż zamawianyZakupiłam przez stronę na fb piękne markowe buty za 190pln a otrzymałam jakieś chińskie szmaciaki.
Brak paragonu, nie ma kontaktu do sprzedawcy. Ewidentnie zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Chcę zwrócić towar i odzyskać pieniądze. Napisałam maila na adres proxy.serviceinfo@gmail.com (był podany na jakimś świstku) i czekam na odzew.
Wszystkim którzy zamówili towar za pobraniem polecam przy kurierze otworzyć paczkę nie płacąc jeszcze za nią, a jeśli towar się nie zgadza- oddać paczkę. Ja bardzo żałuję, że tak nie zrobiłam.
Brak płatności po zwrocie towaru11/09/2024 złożyłam zamówienie w sklepie, zamówienie dotarło dzień później a 13/09 został nadany zwrot części zamówienia. Potwierdzenie odebrania zwrotu otrzymałam 16/09/2024. 18/09 dostałam uprzejmego maila, że zwrot został rozpatrzony pozytywnie i płatność zostanie zrealizowana w ciągu 14 dni. Niestety do tej pory pieniądze nie wpłyneły na moje konto, a firma nie odpowiada na wiadomości i telefony. Prosze ozwrot środków.
Brak środków za zwrot Czas na przelanie kosztów zwrotu przekroczył już 14 dni. Firma nie odbiera wielokrotnych telefonów i nie odpisuje na maile. Oczywiście otrzymałam maila z pozytywnym potwierdzeniem rozpatrzenia wniosku zwrotu.
Brak zwrotu pieniędzy09.09.2024 została dostarczona paczka ze zwrotem do firmy, od tamtej pory nie ma zwrotu pieniędzy. Kontaktowałam się już mailowo trzykrotnie
Brak zwrotu środków Odesłano paczkę ze zwrotem dwóch zamówień. Wedle trackingu paczka została przez sklep odebrana w dniu 5.09.2024, jednak do tej pory brak zwrotu pieniędzy na konto.
Numery zwrotów:
R/Mod/2024/09/01/44278
R/Mod/2024/09/01/44277
Oczekuję niezwłocznego zwrotu pieniędzy na moje konto.
CLM240822-8039Naprawa telefonu z sieci Plus GSM w Digital Care w ramach ubezpieczenia. Telefon trafił do serwisu 26.08.2024, czekał 12 dni roboczych na rozpoczęcie naprawy. Rozpoczęto naprawę. 7 dni roboczych według regulaminu na naprawę. Serwis rozpoczął kolejną naprawę oraz po kilku dniach 3 naprawę. Pod koniec czasu 3 naprawy serwis rozpoczął proces "zamawiania części" - według regulaminu cały proces może przedłużyć się w nieskończoność z tego powodu. Brak informacji oraz odniesienia się do regulaminowego rozpoczęcia naprawy i zakończenia w terminie 7 dni. W toku komunikacji z serwisem i operatorem Plus GSM dowiedziałem się że części były zamawiane 3 krotnie , w różnych odstępach czasu, bez komunikacji ze mną oraz że telefon jest naprawiany w serwisie zewnętrznymi, nie w digital Care. [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] z zamawianiem części w celu zatrzymania telefonu w serwisie, mimo rozpoczęcia naprawy i przekroczenia regulaminowego okresu do jej realizacji. Na dzień wpisu 09.10.2024 tel telefon znajduje się 44 dni w serwisie. Oczekuje rozpatrzenia regulaminu w punkcie dotyczącym przekroczenia czasu realizacji naprawy i wykupu nowego telefonu.