Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-10-28 godz: 12:36Publiczna
Zamknięta
Zwrot IlluminateDokonałam zakupu w sklepie internetowym w/w firmy. Było to 6sukienek. Dnia 7.10 4 z nich odesłałam. 8.10 paczka została dostarczona do firmy. Po kilku dniach otrzymałam maila o treści : "Szanowny Kliencie, Od pewnego czasu Firma Illuminate spółka z o.o. zmaga się z dużymi trudnościami finansowymi, które mają bezpośredni wpływ na brak zwrotu środków za odesłane przez Ciebie produkty. W związku z zaistniałą sytuacją, chcielibyśmy prosić Cię o wyrażenie zgody na odesłanie pierwotnie zamówionych przez Ciebie produktów. Firma Illuminate nie jest w stanie zrealizować Twojego prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Dlatego prosimy Cię o przychylenie się do naszej prośby. Napisałam do ich ponaglenie dając czas do 22.10 na zwrot. Kwota 742,36zł. Do dzisiaj nie otrzymałam
2024-10-28 godz: 12:35Publiczna
Zamknięta
problem z naprawą samochodu Pod koniec sierpnia odałem samochód do naprawy z powodu wyłączania silnika w czasie jazdy . Najpierw mechanik bez porozumienia ze mną wymienił czujnik połozenia wału. Potem powiedział ze trzeba olej w skrzyni biegów i rozrząd rachunek za usługe nie miał przekroczyć 4000 zł przy odbiorze ok sie za do zapaty 4780 .Zapłaciłem ale po przejechaniu kilkudziesęcu km okazało sie ze usterka nie została usunieta . Ponownie zostawiłem samochód w warsztacie gdyz dowiedziałem sie ze trzeba kolejny raz wymienic czujnik położenia wału. Samochód stał ok 2 tyg .Jak przyjechałem okazało sie ze nie trzeba było wyminiac czujnika wału ze samochód był diagnozowany i sprawdzany jezdzi idealnie .Zabrałem auto i pojechałem w trase . Niestety usterka nie usuniąta po przejechaniu kilkunastu km samochód gasł . Kolejny powrót do warsztatu i diagnostyka Rezultat wymiana sondy lambda niestety i ta naprawa nic nie zmieniła podniosła tylko mój koszt o 420 zł Postanowiłem zasięgnąc porady w innych zakładach napraczych byłem w trzech pzyjechałem wszyscy jednogłosnie stwierdzili ze mechanik mnie naciąga .
2024-10-28 godz: 12:33Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.K.
Brak zwrotu pieniędzy Dzień dobry, Dnia 2.10.2024r. zamówiłam towar w sklepie La Sagil, której właścicielem jest p. [dane usunięte przez moderatora], na kwotę 469.30zl. Otrzymałam przesyłkę, jednakże nie kompletna. Poinformowałam o tym fakcie sklep, zaznaczając przy tym, że do zwrotu będą dwa przedmioty. W dniu 7.10.2024r. przesyłka została przeze mnie nadana (na mój koszt) a wraz z nią odstąpię od umowy w wersji papierowej. Dnia 9.10. przesyłka została dostarczona do firmy La Sagil. Zaległy towar otrzymałam 11.10.2024r, niestety również go zwróciłam, jego stan odbiegał od ego, który był promowany na stronie sklepu. Dnia 15.10.2024r. przesyłka została dostarczona do sklepu, również z papierową wersja odstąpienia od umowy. Ustawowe 14 dni na zwrot środków minęły dnia 25.10.2024r. Firma do dnia dzisiejszego nie zwróciła mi pieniędzy w wysokości 327.55zl. Proszę o pomoc w wyegzekwowaniu zwrotu kosztów. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]
2024-10-28 godz: 11:52Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za kurtkęW dniu 28 marca 2024 kupilam kurtke w sklepie Gagaboo, następnie zrezygnowałam z zakupu w dniu 4 kwietnia 2024, nie mogłam skontaktować się z nikim z firmy przez cały czas, więc odesłałam przedmiot 16 kwietnia 2024. Niestety do tej pory nie otrzymałam pieniędzy, a kontaktu z firmą nie mam.
2024-10-28 godz: 11:34Publiczna
Zamknięta
nie wywiązanie się z umowyFirma nie dotrzymała terminu wysyłki zamówienia, brak jakiegokolwiek kontaktu. Po wystawieniu negatywnych opinie na fb oraz inastagramie są one od razu kasowana a na e maila nie potrafią odpowiedzieć. Po anulowaniu zamówienia z powodu nie wywiązania się prze z nich z terminu wysyłki mam problem z odzyskaniem pienięzdy.
2024-10-28 godz: 10:21Publiczna
Zamknięta
Brak realizacji zamówienia- brak kontaktuFirma nie wysłała zamówienia w określonym przez nich terminie, po ponagleniu nie ma dalej wysyłki towaru, po moim mailu, że w takim razie rezygnuję z zamówienia i proszę o zwrot gotówki całkowicie zero kontaktu z firmą. Kontaktowałam się mailowo z firmą i zero odpowiedzi. Teraz już żądam od tej firmy zwrotu gotówki.
2024-10-28 godz: 09:39Publiczna
Zamknięta
zwrot pieniędzy w kwietniu złożyłam zamowienie na łóżko dębowe, miesiac po terminie dalej mebla nie dostałam . Złożyłam pisemną rezygnację z zamówienia i do dnia dzisiejszego 28.10.2024 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Nie odbierają telefonów i nie odpisują na maile. Nie reagują na pisma rzecznika praw konsumenta. Totalna kpina z klienta i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]w biały dzień. Żądam zwrotu moich pieniędzy wraz z odsetkami ( 2941,13 + odsetki)
2024-10-27 godz: 22:33Publiczna
Rozwiązana
Brak zamówienia i brak zwrotu pieniędzy Dzień dobry. Złożyłam zamówienie na 2 bluzy na kwotę 320,79 zł. Otrzymałam informację iż do 14 dni roboczych otrzymam zamówienie. Niestety po tym terminie zamówienie nie przyszło. Próbowałam dzwonić - telefon podany jako kontakt z firmą jest głuchy. Na maile odpowiada w moim odczuciu bot , po kilku dniach. Kontakt z firmą jest żaden. W tej sytuacji odstąpiłam od umowy i zażądałam zwrotu kwoty na moje konto bankowe. Otrzymałam informacje iż do 29.10.2024 otrzymam zwrot. Informuje! , iż jeśli nie otrzymam pieniędzy do 30.10.2024 to 31.10.2024 zgłoszę sprawę na policję oraz do inspekcji handlowej zgodnie z sugestią UOKiK. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]nie toleruje i nie popuszczę tej sytuacji.
2024-10-27 godz: 21:58Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towarWitam! Pomimo wezwania za pośrednictwem poczty elektronicznej do zwrotu kwoty podmiot nie dokonał zwrotu na wskazane konto. Strona otrzymała zwrot bluzy około miesiąc temu. Zapraszam osoby poszkodowane do pozwu zbiorowego.
2024-10-27 godz: 21:18Publiczna
Zamknięta
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyka Zamówiłam dwie sukienki dzień po dniu, najpierw przyszła ta sukienka zamówiona później, po około tygodniu otrzymałam sukienkę zamówioną wcześniej. Żadna z nich nie miała metki, nie otrzymała żadnego paragonu ani faktury. Sukienki nawet nie były podobne do tych zamówionych, więc na podany adres e-mail wysłałam prośbę o przesłanie mi dokumentów zwrotu zamówionego towaru. W odpowiedzi otrzymałam e-mail że nie mogę zwrócić sukienek, gdyż kupiłam je na promocji (nie było takiej informacji na stronie sklepu). W kolejnej wiadomości ponownie poprosiłam o przesłanie dokumentów zwrotu . Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, jedynie informację że e-mail nie dotarł do adresata. Bardzo chce odesłać te rzeczy i otrzymać zwrot pieniędzy.