Brak zwrotu pieniędzy Kupiłam sukienkę z sklepu Catalina, niestety okazał się nietrafiony rozmiar, wypisałam przez internet formularz zwrotu i postąpiłam zgodnie z zamieszczoną tam instrukcja. Sukienka dotarła na magazyn zwrotów około 5.10 niestety do tej pory nie zostały zwrócone pieniądze. Piszę e-maile oraz dzwonię na numer podany w internecie - numer cały czas nieaktywny, e-maile zostają bez odpowiedzi. Oczekuje zwrotu pieniędzy
zwrot zakupuStrona firmy
https://annakrakow.com
przestała istnieć .
Nie mogę dokonać zwrotu zakupionych sukienek ( skład materiału inny niż opisywany, fatalna jakość).
Bank na którego konto dokonałam wpłaty to:
72 1090 1489 0000 0000 4800 3393
PPRO Financial LtdNone Balderton StreetŹ 2000-000 London
Obecna storna firmy to:
https://juliawarszawa.com/
Działa, przyjmuje nadal zamówienia
Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Totalny brak kontaktuNiestety, z tą firmą nie ma żadnego kontaktu, blokują na FB i ig po próbie kontaktu, blokują również komentarze. Nie odpowiadają na maile, o tym że nie wysyłają zamówienia w 48h to już nie wspomnę. Chciałabym odzyskać zwrot pieniędzy za swoje zamówienie.
Zakup projektoraKupiłem projektora 14 października i do tej pory nie dostałem jego, pisałem dla sprzedawcy żeby wrócił mi pieniądze i żadnej odpowiedzi nie dostałem, proszę pomóc mi z tym żeby inny nie potrafił w taki sytuacji
Brak realizacji zamówienia, brak kontaktuPomimo upływu czasu podanego na stronie dotyczącego realizacji zamówienia firma nie wywiązała się z umowy, nie ma żadnego kontaktu z firmą - pomimo wysłania trzech wiadomości (w tym żądania zwrotu srodków za niezrealizowane zamówienie) ani razu nie otrzymałam odpowiedzi. Ta firma ti jedna wielka [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], szkoda, że nie przeczytałam wczesniej opinii w internecie. Nie majà czasu odpisać ludziom którym są dłużni pieniądze, natomiast mają czas na ukrywanie niepochlebnych komentarzy w socialach i blokowanie ludzi którzy piszą prawdę. Nienpolecam!! Oczekuję od firmy natychmiastowego zwrotu pieniędzy!
Brak zwrotu pieniędzySklep przyjął zwrot .
2 dni przed upływem zwrotu kwoty poinformowałam sklep , że czekam na zwrot. Przez cały tydzień pisałam e-maile , dziwiłam telefonicznie i codziennie dostawałam informację że już zgłaszają to do księgowości . W dniu 25.10 telefonicznie pani powiedziała że zwrot za chwilę zostanie wysłany przelewem ekspresowym . Brak zwrotu pieniędzy po upływie 3 tygodni . Zwrot na kwotę 1356 zl
Brak zamówienia i zwrotu pieniędzy W dniu 16.09 zamówiłam bluzy na ich stronie, do dnia dzisiejszego nie mam ani paczki ani zwrotu pieniędzy o który prosiłam. Pisałam również do PayPal o zwrot przelewu, ale oni mówią, że mogą zrobić zwrot tylko na polecenie Firmy Stone Skirts 🤷♀️ Zablokowali mnie na Facebooku i nie odpisują już na maile od kilku dni. Prosiłam o anulacje zamówienia o zwrot środków na konto ale nie odpisują 🤷♀️. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
Wadliwy produktSzanowni Państwo,
Zwracam się z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu dotyczącego wadliwego obuwia zakupionego na stronie renee.pl w dniu 22.09.2024. Po upływie zaledwie miesiąca od zakupu zauważyłam, że obuwie wykazuje istotne wady – od wewnętrznej strony pojawiły się dziury, które utrudniają komfortowe użytkowanie produktu.
W dniu 20.10.2024 zgłosiłam reklamację u sprzedawcy. Otrzymałam informację, że reklamacja jest niezasadna, bo to moja wina, że źle użytkowałam buty.
Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta przysługuje mi prawo do otrzymania towaru zgodnego z umową, który nie wykaże wad ukrytych po zaledwie miesiącu od zakupu. W przypadku jego wady wnoszę o pomoc w skorzystaniu z moich praw jako konsumenta i zapewnieniu naprawy, wymiany lub zwrotu kosztów za zakupione obuwie.
Proszę o Państwa interwencję w tej sprawie. Liczę na wsparcie oraz pomoc w wyegzekwowaniu moich praw konsumenckich.
Z poważaniem,
[dane usunięte przez moderatora]
Odradzam zakupZamówienie z dnia 29.09.2024 do dnia dzisiejszego brak realizacji jak również brak kontaktu z firmą nie odpowiadają na maile a na instagramie w dalszym ciągu obiecują ostatnio realizację nawet 24 godz . W wiadomościach na instagramie odsyłają do kontaktu mailowego , a na maila odpisują ze mają dużą spraw ( prawdę mówiąc nie dziwię się ) i kiedyś odpowiedzą . PO wielu zapytaniach o termin kiedy dotrze zamówienie brak odpowiedzi Przy składaniu zamówienia zapisane było 14 dni . Przestrzegam , no coś mnie zamroczyło że kupiłam bez poczytania o tym sklepie wcześniej i tak to moja wina Stąd przestrzegam innych Nic Nie Kupujcie w tym sklepie i powinien ktoś poważnie zająć się tym sklepem !!!!! I usunąć go z medi aby nikt nigdy nie mógł tam nic zamówić.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyka dotycząca zwrotu towaru Zgłosiłam potrzebę zwrotu towaru z zamówienia z dnia 23.09.2024. Zamówienie otrzymałam 07.10.2024, a zwrot zgłosiłam w dniu 10.10.2024r. Zakupionych przedmiotów nie mogę nosić, są za duże lub za małe.
W związku z tym nie chcę/nie mogę zostawić tych przedmiotów, bo nie mam po co, poprosiłam o możliwość zwrotu.
Poprosiłam o adres do zwrotu oraz formularz zwrotu. Do dziś nie otrzymałam od Anna Krakow formularza zwrotu i adresu do zwrotu towaru. Odpisują mi na moje e-maile, że nie przyjmują zwrotów, że mają taką politykę zwrotu, podają link, który nie działa. Oferują rabat w ramach rekompensaty na kolejne zakupy. Jak mam kupić kolejne rzeczy we właściwym rozmiarze skoro nie mogę zwrócić tych rzeczy i otrzymać zwrotu pieniędzy, które mogłabym wykorzystać na zakup. Podają na stronie, że nie przyjmują zwrotów przedmiotów zakupionych na aukcji lub wyprzedaży, a przy produktach (wszystkich zresztą!) jest informacja, że są w promocji. To wprowadza w błąd i myli kupującego. Bo przecież promocja, to nie wyprzedaż! Gdyby określenia były jednoznaczne, takie same, to na pewno nie składałabym zamówienia, bo wiem że z rozmiarem różnie bywa. Czy zakup w internecie nie daje mi prawa do zwrotu? Ja potrzebuję dokonać zwrotu towaru z tego zamówienia. To co robi Anna Krakow to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyka dotycząca zwrotów. Nie spotkałam się z firmą, która nie przyjęłaby zwrotu, o ile został zachowany czas.
Mam jeszcze nadzieję, że firma zachowa się właściwie i załatwi sprawę, czyli prześle mi formularz zwrotu oraz adres do zwrotu towaru oraz zwróci pieniądze.