Bardzo dlugi zamowienia oraz brak zwrotu pieniedzy
Jestem bardzo niezadowolona z obsługi sklepu. Podobno na realizację zamówienia czeka się do 14 dni, ale na moje czekałam cały miesiąc. W tym czasie nie otrzymałam żadnych informacji, przeprosin ani informacji o możliwym opóźnieniu i przewidywanym terminie dostawy. Po miesiącu w końcu otrzymałam zamówienie, ale musiałam je zwrócić na własny koszt, mimo tak długiego oczekiwania i braku jakichkolwiek przeprosin. Teraz już drugi tydzień czekam na zwrot pieniędzy. Skontaktowałam się z działem obsługi klienta, ale oczywiście nikt nie zamierza poinformować mnie ani odpowiedzieć na maila, kiedy mogę spodziewać się zwrotu. Na pewno nic więcej nie zamówię z tego sklepu.
Brak zwrotu pieniędzy Zwrot został odebrany przez La Sagil 11 października , minęło 14 dni - nie otrzymałam pieniędzy , nie odpisują , telefonu nie odbierają . Po negatywnych komentarzach zablokowali mnie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]na Facebook , nie szkodzi mam kilka kont , Warszawa duża nie jest , pani [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]po prostu będzie gwiazdą Internetu że swoim prywatnym profilem na fb Patrycja EN , oraz jej partner z profilu na fb MA RIONI .
Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamowienieW dniu 14.10 anulowałam zamówienie, ponieważ zdecydowanie przekroczyło regulaminowy termin realizacji. 17.10 dostałam informację, że pieniądze zostaną zwrócone do 7 dni. 25.10 napisalam ponaglenie, ale juz nikt nie odpisal. Do dzisiaj tj do 28.10 moje pieniądze nie zostały zwrócone.
Złamanie warunków umowy- zwrot zaliczki13 sierpnia wpłaciłam zaliczkę na konsolę drewnianą. Czas realizacji miał wynieść od 8 do 12 tygodni. 25 września dopytywałam o status zamówienia, dostałam drugiego sms o przekazaniu uwaga ponownym zamówienia do produkcji, jednak niezidentyfikowany pracownik (nikt nie podpisał się imieniem i nazwiskiem) zapewniał, że czas realizacji liczy się od 13 sierpnia, że wszystko jest pod kontrolą i prosi o cierpliwość.
23 eg października dopytałam o relizację zamówienia oraz o kwotę jaką mam zapłacił - gdyż na statusie zamówienia nie było odnotowanej wpłaty zaliczki (mimo wystawienia przez Nature Style dokumentu potwierdzającego wpływ zaliczki). Zero odzewu, nikt nie odbiera telefonu, nie odpisuje na facebooku, ani na emaila. Żądam zwrotu zaliczki - 300 zł!
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]sprzedawcaDzień dobry,
złożyłam zamówienie poprzez stronę mokosz-piotrkowska.pl po odebraniu przesyłki i przymierzeniu odzieży okazało się, że kurtki nie spełniają Naszych oczekiwań pod względem rozmiarów. Chciałam dokonać zwrotu zgodnie z polityką zwrotów tejże firmy, gdzie jest jasno określone, że mam podać numer zamówienia oraz powód zwrotu a w odpowiedzi otrzymam adres do zwrotu. Niestety firma nie chce go podać utrudniając zakończenie sprawy. Po dosłaniu zdjęć produktu o który prosili zaproponowali jedynie wymianę a nie zwrot lecz nie jestem zainteresowana. Chciałabym towar odesłać i otrzymać zwrot pieniędzy. Nie liczę, że z ta firmą uda mi się cokolwiek załatwić, chyba, że mnie zaskoczy, obecnie sprawę zgłosiłam do UOKiK. Jeśli ktoś chciałby przeciwko firmie wnieść zbiorówkę może na mnie liczyć. Czekam na rozstrzygnięcie.
Brak wykonania usługi, brak kontaktu Firma świadczy usługi związane z inwestowaniem. Po zapłaceniu należności za roczną konsultację w wysokości ok 5500 zł, firma wyłączyła możliwość logowania się na stronę dla klientów - wyświetla się błąd. Brak kontaktu telefonicznego jak również odpowiedzi na wysyłane e-maile.
Oczekuję zwrotu pieniędzy.
ZwrotChcę zwrócić zamówiony towar (spodnie), które nie odpowiadają mi ze względu na materiał i krój.
Próbuje pozyskać dane adresowe do zwrotu, od kilku dni pisząc maile. Do tej pory nie uzyskałem odpowiedzi na moją prośbę, za to w odpowiedziach otrzymuje spam.
Oczekuję podania mi adresu do zwrotu zamówienia i zwrotu pieniędzy za to zamówienie.
Brak wysyłki zamówieniaW dniu 4.10 br. opłaciłam zamówienie (bluza Amina wino rozm M/L) w wysokości 171,39 zł (wraz z wysyłką).
Termin wysyłki (14 dni roboczych) minął w dniu 24.10 br.
Po kilku wysłanych przeze mnie e-mailach otrzymałam następującą odpowiedź:
„ Dzień dobry,
Dziękuję za wiadomość. Termin realizacji Pani zamówienia minął.
Przepraszam najmocniej, niestety przy realizacji wystąpiło opóźnienie do 10 dni roboczych.
Jesteśmy producentem naszych ubrań, dlatego kierując się jakością naszych produktów, termin odszycia jest indywidualny dla każdego modelu.
Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować zamówienie, natomiast będziemy bardzo wdzięczni za wyrozumiałość i cierpliwość.
Gdy paczka zostanie nadana, otrzyma Pani automatyczne powiadomienie mailowe.
W przypadku dalszych pytań służę pomocą.
Pozdrawiam,
[dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts”.
Po tej wiadomości kontakt się urwał. Zwracam się z prośbą o pomoc w wyegzekwowaniu od firmy realizacji zamówienia.
Brak zwrotu środków za anulowane zamówienieW dniu 12.10 anulowałam zamówienie ponieważ termin realizacji był dla mnie za długi. Dostała odpowiedź że płatność zostanie zwrócona w ciągu 7 dni. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu należności.
Oczekuję natychmiastowego zwrotu należności za niezrealizowane zamówienie.
Brak dostawy towaru Od 11 października nie dotarła do mnie paczka , z firmą brak kontaktu , zrobiona była przedpłata .
Oczekuje jak najszybciej dostawy paczki lub zwrot pieniędzy !