Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-10-30 godz: 14:10Publiczna
Zamknięta
nr 2024/09/11/SP2475Sprawę zgłaszałam we wrześniu tego roku. Do tej pory nie została ona rozwiązana. Firma Monologo odezwała się tego samego dnia z komentarzem, że muszą odnaleźć sprawę w magazynie, ale od tamtego momentu nie było kontaktu z ich stron, o zwrocie pieniędzy (478 zł) nie wspomnę.
2024-10-30 godz: 14:02Publiczna
Zamknięta
zwrot towaruchcę zwrócić zakupioną kurtkę , za mała. brak adresu do zwrotu na stronie, mało informacji dotyczącej zwrotu
2024-10-30 godz: 13:39Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówieniW dniu 27.09.2024 złożyłam zamówienia nr 1500038086 na kwotę 258,99 zł (w tym przesyłka 9,99 zł) oraz zamówienie nr 1500038078 na kwotę 248,99 zł ( w tym przesyłka 9,99zł). Poprosiłam o połączenie tych dwóch zamówień w jedną przesyłkę, bardzo szybko otrzymałam odpowiedź od obsługi klienta, że zamówienia zostały połączone oraz otrzymałam zwrot 9,99 zł za jedną przesyłkę. Podczas składania zamówienia, na karcie produktu, widniała informacja o terminie realizacji: 14 dni roboczych. 16.10. wysłałam zapytanie czy zamówienie zostanie w dniu jutrzejszym wysłane - nie otrzymałam odpowiedzi. W dn. 18.10 napisałam ponownie maila o treści: "W związku z tym, że termin realizacji zamówienia upłynął i nie dostałam żadnej informacji o opóźnieniu, proszę o anulowanie obu zamówień i natychmiastowy pieniędzy.". W dniu 21.10. otrzymałam odpowiedź: "Bardzo Nam przykro, że nie udało się zrealizować Pani zamówień. Potwierdzam anulację i przekazuję zlecenie zwrotu środków do Działu Księgowości. Zwrot środków zostanie zlecony przez platformę, z której dokonała Pani płatności. Czas realizacji do około 7 dni.". Otrzymałam również powiadomienie systemowe ze sklepu dotyczące anulacji. Jednak do tej pory nie otrzymałam zwrotu środków. Proszę o jak najszybszy zwrot należności za niezrealizowanie zamówienie.
2024-10-30 godz: 13:20Publiczna
Zamknięta
Brak odzewu, paczka niewysłana i stracone pieniądzPaczka zamówiona tydzień temu, na stronie informacja o wysyłce w 24h. Podany numer telefonu nie istnieje, kontakt mailowy niemożliwy nikt nie odpisuje na moje wiadomości. Brak kontaktu ze strony sprzedawcy. Zostałam oszukana na ponad 100 zł.
2024-10-29 godz: 14:51Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 2931 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłam projektor 14 października, nie otrzymałam go do dziś, napisałam na e-mail kontakt.visionhub@gmail.com w sprawie wysyłki, otrzymałam automatyczną wiadomość, która informuje że trwa przedsprzedaż i o kolejnych krokach wysyłki zostanę poinformowana. Dzisiaj ponownie napisałam e-miala z informacją zwrotu pieniędzy w przeciwnym razie zglosze sprawę do praw konsumenta i ponownie taka sama wiadomość. Uważam że strona VISIONHUB [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]w taki sposób pieniądze od klientów, nie wysyła żadnych informacji a jak już ktoś się próbuje z nimi skontaktować to jest automatycznie wygenerowana wiadomość. Dodatkowo na numer telefonu który jest podany w warunkach świadczenia usług nie można się skontaktować. Oczekuje zwrotu pieniędzy i nie chce już od tej firmy żadnego sprzętu!!!!
2024-10-29 godz: 14:33Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlS.M.
Brak kontaktu z firmą i brak możliwości zwrotu Dnia 8 października 2024 zamówiłam buty damskie UGG Tazz Chestnut Brązowe. Towar otrzymałam 23 października. Obszycie dookoła buta uniemożliwia chodzenie w nim, powoduje ból i dyskomfort, nawet przy założeniu skarpetkinlub tylko włożeniu buta.Kilkukrotny kontakt email został zignorowany. Pomimo tego że zaznaczone zostało iż w przypadku zwrotu towaru należy kontaktować się ze sklepem w celu uzyskania adresu do wysyłki. Oczekuję możliwości zwrotu towaru i zwrotu kosztów w kwocie 369 zł.
2024-10-29 godz: 13:19Publiczna
Zamknięta
Brak otrzymania produktu oraz brak zwrotu pieniędzZamówiłam dwie sukienki w dniu 14.10.2024, żadna z nich nie dotarła do dnia dzisiejszego. Dostałam jedynie informację, że nie mają tych produktów na stanie (na stornie w dalszym ciągu można je zamówić). Poprosiłam sprzedawcę o zwrot pieniędzy w wysokości 590,97 zł i niestety nie otrzymałam pieniędzy do dziś.
2024-10-29 godz: 12:55Publiczna
Zamknięta
BRAK KONTAKTU I REALIZACJI OPŁACONEGO ZAMÓWIENIAW dniu 12.08.2024 złożyłam przez Internet zamówienie w firmie Nature Style z siedzibą pod adresem ul. Warszawska 111, 32-087 Bibice, oraz z ekspozycją i punktem odbioru zamówień pod adresem ul. Graniczna 85, 32-087 Bibice, reprezentowanej przez Sprzedawcę, pana [dane usunięte przez moderatora]. Składając zamówienie musiałam opłacić całość w wysokości 2008,5 tys zł + przesyłka 189 zł. W dniu 13.08.2024 otrzymałam z firmy Nature Style mail z informacją o tym, że meble zlecono do produkcji oraz że maksymalny czas oczekiwania na realizację zamówienia może wynieść do 12 tygodni, co jest również zdefiniowane w regulaminie oraz w mailu otrzymanym z firmy Nature Style. Po 12 tygodniach, w czasie których Sprzedawca nie skontaktował się ze mną ani razu, a więc nie poinformował mnie, że wystąpiły opóźnienia w realizacji zamówienia. Dzwoniłam dwukrotnie na infolinie od sierpnia, żeby dowiedzieć się na jakim etapie jest moje zamówienie, dwukrotnie zostałam zapewniona przez Panią, że zamówienie napewno dotrze do 12 tygodni, ponieważ firma nie przekracza tego terminu. Termin dostawy minął, a kontaktu od dwóch tygodni brak. Infolinia już sprawnie została odłączona, oba telefony które znalazłam przy KRS firmy również są odłączone. Jeszcze tego samego dnia ponownie napisałam do Nature Style prosząc o jednoznaczną deklarację, kiedy konkretnie zamówienie zostanie zrealizowane. Ponieważ moje prośby o wydanie zakupionych mebli były bezskuteczne, zwróciłam się po pomoc do Powiatowego Rzecznika Konsumentów, za radą którego 21.06.2024 wysłałam do Sprzedawcy ‘Wezwanie do wykonania umowy sprzedaży’, w którym wezwałam Sprzedawca nie wywiązał się z umowy – tj. nie dostałam ani zwrotu pieniędzy ani towaru, który zamówiłam. Oczekuję, że firma Nature Style zwróci mi kwotę, którą jej powierzyłam za zakup mebli i zrekompensuje mi w ten sposób rażące złamanie moich praw konsumenckich.
2024-10-29 godz: 12:26Publiczna
Zamknięta
brak zamówienia Dnia 9 października br; na stronie sklepu internetowego pilkomania.pl zamówiłam na prezent dla dziecka wieżę Psi Patrol za 169,98 zł. plus koszty wysyłki Paczka Ekonomiczna Poczta Polska koszt dostawy: 9,99 zł. Przesyłka opłacona natychmiast. Otrzymałam mejla z potwierdzeniem zamówienia i informacją o przewidywanym terminie wysyłki: 1 dzień roboczy. Do dnia dzisiejszego przesyłki nie otrzymałam, już nie wspomnę o tym, że przedmiot miał być prezentem. Wprawdzie dnia 10 października br; otrzymałam mejla o zmianie statusu zamówienia, że przesyłka wysłana o nr 3043047188585250. Jednak ten numer na stronie śledzenia przesyłki poczty polskiej jakby nie istniał. Napisałam mejla do sklepu o braku dostawy mojego zamówienia z żądaniem zwrotu pieniędzy. Bez odzewu! Proszę o pomoc w załatwieniu sprawy ponieważ, widzę że nie jestem jedyną osobą z takim problemem w przypadku tego [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]sklepu.
2024-10-29 godz: 11:26Publiczna
Zamknięta
Niekompletne zamówienie Po 13 dniach dotarła do mnie paczka oczywiście oplacona z góry. Brak bluzy za 186zl druga bluza w innym kolorze.Brak kontaktu. Tel. Nieodpowiada,na e-mail też nie odpisują.