Opóźnienie w wykonaniu zamówieniaBiurko zostało zamówione i opłacone w połowie września. Nie zostało dostarczone do dziś.
Początkowo sklep odpowiadał na maile. Teraz nie ma z nim żadnego kontaktu. Infolinia wydaje się kompletnie martwa. Spędziłem już godzinę czekając na podniesienie słuchawki przez kogokolwiek.
W poniedziałek (4 listopada) zgłoszę sprawę policji.
Monologo brak pieniędzy ze zwrotuFirma Monologo od czerwca nie oddaje mi pieniędzy za zwróconą sukienkę. We wrześniu, po wielokrotnych prośbach mailowych i smsowych o zwrot, zgodziłam się na wybór innej rzeczy, różnica miała mi zostać wypłacona od razu. Do tej pory ani nowej rzeczy ani różnicy kwoty nie otrzymałam. I nadal jestem zbywana, za każdym razem kiedy próbuję się kontaktować, dostaję wiadomość "proszę o sms". Nie mam już ochoty na polubowne załatwianie sprawy, wymiany, słuchania przeprosin, itp. Oczekuję zwrotu pełnej kwoty. Innych ostrzegam żeby nie kupować na stronie Monologo, bo ta sytuacja jest nie pierwsza - rok wcześniej też długo czekałam na zwrot co powinno mi dać do myślenia. Na forach internetowych również są skargi na tą firmę.
Zwrot środków za odesłane sukienki Dnia 22.09.2024r zamówiłam dwie sukienki z firmy larochell na kwotę 514,97 zł (w tym koszty przesyłki). Z powodu złego rozmiaru sukienki zostały odesłane i 8.10.2024r dostałam e-mail od firmy larochell że zwrot został przyjęty. 22.10.2024r minął 14 dniowy okres w którym firma powinna dokonać zwrotu środków, niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam należnych mi pieniędzy jak również firma oraz właściciel nie odpisują na kilkadziesiąt e-maili. Próba kontaktu z firma była poprzez portale społecznościowe takie jak Facebook oraz Instagram jak również adres e-mailowy firmy oraz Pana [dane usunięte przez moderatora]. Proszę o natychmiastowy zwrot MOICH pieniędzy!
Brak zwrotu pieniędzy Dokonałam zakupu sukienki w sklepie La Rochell, którą następnie zwróciłam. Zwrot został zaakceptowany 31 sierpnia, jednak do dnia dzisiejszegoz tj. 31.10 nie otrzymałam zwrotu należności. Pomimo wielokrotnych prób kontaktu oraz wysyłania przypomnień, firma nie udzieliła żadnej odpowiedzi.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaruWitam, zamówiłam sukienkę w dniu 26/09 /269,99pln br, otrzymałam towar 30/09, okazała się za duża-zwrot, zamówiłam drugą mniejszą- brak kontaktu ze sklepem, więc czekałam. Sukienka dotarła 06/10. Jednak mi nie podpasowala. Dokonałam kolejnego zwrotu. 07/10. Upomnienia, upomnienia, brak kontaktu. Zwrot środków do 14 dni. Czekam, czekam nic… wezwanie do zapłaty. Po kolejnych upomnieniach otrzymałam jeden zwrot 29/10. Wciąż czekam na drugi zwrot środków. Firma nie odpowiada, totalna olewka na prośby. Jest to niezgodne z ich regulaminem sklepu internetowego zamieszczonego na stronie la rochelle. Proszeni zwrot moich środków. W dniu dzisiejszym wysyłam zawiadomienie do UOKiK.
Zwrot środków za zakupiony towarBrak kontaktu ze sprzedającym, chce otrzymać zwrot środków za zakupiony towar w dniu 28.10.2024
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez Stone Skirts Anna SzczygielskaW dniu 25.09.2024 roku dokonałam zakupu towaru na kwotę 321,38 PLN za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego przez wyżej wymienioną firmę. Na następny dzień,
tj. 26.09.2024 roku, wysłałam maila z zapytaniem o realizację zamówienia. Firma poinformowała mnie wówczas o czasie realizacji wynoszącym do 14 dni roboczych. Po tym terminie, w dniu 13.10.2024 r., wysłałam wiadomość e-mail z prośbą o powiadomienie o stanie realizacji zamówień, jednak nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. W związku z tym, wysłałam wiadomość na profil Instagramowy firmy „Stone spódnice” oraz dodałam komentarze pod ich postami. W odpowiedzi na te działania mój profil został zablokowany, co spowodowało, że nie mogłem już śledzić ich działań za pośrednictwem tej platformy. 18.10.2024 roku otrzymam e-mail z informacją, ze firma przeprasza oraz proponuje dwa rozwiazania: zwrot kosztów lub możliwość otrzymania przesyłki, ale z opóznieniem. Poprosiłam o zwrot kosztów, jednakze do dnia 30.10, nie otrzymałłam ani odpowiedzi, ani swoich pieniędzy.
Na profilu Instagramowym firmy można zauważyć liczne komentarze od innych użytkowników, którzy zgłaszają podobne problemy związane z brakiem realizacji zamówień oraz brakiem kontaktu ze strony firmy (mnie po wystawionych komentarzach zablokowali po okolo 1h). Ponadto, w internecie dostępne są również opinie konsumentów wskazujące na analogiczne sytuacje, co budzi podejrzenia o stosowanie praktyk, które mogą naruszać zbiorowe interesy konsumentów. W dniu 30.10.2024 został poinformowany UOKiK.
brak zwrotu środków Dnia 25 kwietnia 2024 roku zgłosiłam sprawę (nr sprawy 2024/04/25/SP1291) do dnia dzisiejszego nie dostała żadnej informacji o dalszych postępach ani zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie.
Wymiana towaruZamawiałam 3 biustonosze w kolorze cielistym o rozmiarze 4XL, a otrzymałam zupełnie inne w kolorze i rozmiarze.
Oczekuję uczciwej realizacji zamówienia.
Brak zwrotu środkówFirma nie zrealizowała zamówienia złożonego 29.09.2024 r., które miało zostać wysłane w ciągu 14 dni roboczych.
Na maile odpisuje z opóźnieniem i podaje kolejne odległe terminy. Widząc bezskuteczność moich prób porozumienia się, odstąpiłam od umowy w dniu 22.10.2024 r. Do dziś nie otrzymałam zwrotu kosztów. Oczekuję terminowego zwrotu pieniędzy.