Sprawa nr 3274 [tytuł zmieniony przez moderatora]Chcę ostrzec wszystkich przed zakupami u tego sprzedawcy. Pobierają pieniądze za towar, ale sam towar nie jest dostarczany. Zapłaciłem za dostawę, a jej nie ma już od 20 dni. Nie informują, kiedy zostanie zrealizowana dostawa.
Odmawiają zwrotu pieniędzy.
To [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Brak zwrotu pieniędzy za źle spakowane zamówienie Nie otrzymałam od ponad 3 tygodni od odebranych przez firmę produktów które zostały źle spakowane i nie trafiły do mnie produkty które zamówiłam więc je zwrociłam, ale zwrotu pieniędzy nie dostałam.
Nieotrzymane zamówienieZamówienie złożone 13.10.2024. 30.10.2024 zwróciłam się z zapytaniem kiedy otrzymam zamówienie, dostałam odpowiedź, że w ciągu 10 dni roboczych. 14.11. kolejny raz zapytałam kiedy otrzymam zamówienie, do tej pory nie otrzymałam ani odpowiedzi ani zamówienia ani zwrotu kosztów.
Brak przesyłki , brak kontaktu Witam, niestety podana firma Pilkomania.pl nie odpisuje na wiadomości dotyczące błędnego numeru przesyłki która miała dotrzeć już wczoraj, podany numer nie zgadza się z żadnym dostawcą , a numer kontaktowy na który dzwonię jest wyłączony , z mojego researchu już wiem że dana firma jest [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] i prawdopodobnie mogę się spodziewać przesyłki za ponad 3 miesiące .
Za przesyłkę zapłaciłam dodatkową opłatę szybkiej wysyłki w postaci 20zl aby paczka została wysłana w 24h, i była informacja ze towar jest na stanie dostępny.
Paczka była z prezentem na który już wydałam daną kwotę więc niestety dziecko zostanie bez prezentu urodzinowego. Proszę o pozytywne rozpatrzenie sprawy abym mogła szybko otrzymać zwrot bądź informację od firmy pilkomania co dalej z przesyłka . Jeżeli przesyłka nie dotrze dzisiaj , chce zwrócić z góry przesyłkę . Ta firma jest [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] więc jeśli tak to ma wyglądać że paczka dotrze w innym terminie niż dzisiaj to chce skończyć tą współpracę i domagam się zwrotu poniesionych kosztów .
Brak zwrotu środkówNie mam kontaktu z firmą, nie otrzymałam pieniędzy za zamówiony towar, który został zwrócony.
26.09.2024 zamówiłam w firmie dres na kwotę 263,40 zł, po długim oczekiwaniu i upominaniu się przesyłka dotarła do mnie 22.10.2024 i została zwrócona do Sklepu przesyłką INPOST na adres zwrotu z formularza zwrotu: Stone Skirts, ul.Wasilkowska85/1, 15-136 Białystok, w dniu 23.10.2024. Mimo wezwania do uregulowania należności po terminie, który na to był wyznaczony nie otrzymałam pieniędzy.
W przypadku braku zaksięgowanego zwrotu na koncie bankowym (z którego powyższe zamówienie zostało opłacone), jeszcze dzisiaj zgłoszę sprawę na policji jako [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Sprawa zostanie również zgłoszona do UOKiK.
Podsumowując mimo zapewnień pracownika - Pani [dane usunięte przez moderatora], że termin zwrotu to14 dni (liczone jako dni robocze, odejmując od tego 1 listopada oraz 11 listopada) ten termin minął 13.11.2024. Dlatego oczekuje natychmiastowego zwrotu swoich pieniędzy.
Brak potwierdzenia zakupuPo wpłaceniu przez PayU za buty Cantabar cena 149,95 zł.brak potwierdzenia zakupu i terminu dostawy na maila. Natomiast na tel. sms przyszła wiadomość "Twój koszyk w mokosz-piotrkowska.comzostał porzucony". brak kontaktu ze sprzedawcą. Skoro nie doszło do transakcji niech zwrócą poprzez PayU pieniądze.
Zwrot pieniedzyPaczka według waszego maila została wysłana . Minęło 7 dni .
Nie ma kontaktu
Telefon podany nieaktywny
Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy .
Widzę że nie jestem pierwszy
3045117895605250 to jest numer tej niewidzialnej paczki
Brak zwrotu kosztów Po kilku wiadomościach ponaglających nie ma zwrotu środków na konto. Zostaje non stop zbywana. Zwrotów były dwa. 14 dni minęło, a zwrotu ani widu ani słychu.
Sprawa nr 3262 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłem ciuchy bluzy spodnie kurtki za przeszło 1400 zł
Brak koszulki zwrot do tej pory nie został wysłany
Inne kolory koszulek
Inne rozmiary spodni
Brak kontaktu ze sprzedającym
Sprzedający zamiast poinformowac że niema danej rzeczy wkłada w paczkę i liczy że kupujący weźmie to nie patrzeć na inny kolor inny rozmiar.
Brak zwrotu środków za niezrealizowane zamówienieDnia 4go października 2024 złożyłem zamówienie 206421 na kwotę 1988.00 PLN. Zgodnie z informacją dostawa miała zostać zrealizowana pomiędzy 9-10 października.
Dnia 15 październik, w związku z brakiem dostawy, oraz brakiem moźliwości uzyskania informacji o stanie zamówienie wysłałem maila z prośbą o anulację i zwrot gotówki. Otrzymałem e-maila zwrotnego z prośbą o podanie numeru konta na który ma zostać dokonany zwrotu oraz terminem 14 dni na dokonanie zwrotu.
Zwrot nie został wykonany, a od tego czasu sklep nie odpowiedział ani na maile proszące o informacje dotyczące zwrotu pieniędzy (4ty i 6ty listopada) ani na maila z wezwanie do zapłaty (13ty listopada).
Dokumentacja mailowa w załącznikach.