Problem ze zwrotem pieniędzyZłożyłam zamówienie w dniu 6.09. Ze względu na zły rozmiar odesłałam sukienkę. W dniu 13.09 zwrot został zarejestrowany 13.09 pod numerem R/Mod/2024/09/13/44620 a przesyłka ze zwracanym towarem dotarła 17.09. Nic się od tego czasu nie zadziało. Po mojej interwencji mailowej w dniu 21.10 otrzymałam email z informacją, że zwrot został zatwierdzony do wypłaty jednak do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Klikukrotnie otrzymałam informację, że przelew zostanie zrealizowany w ciągu 2 dni. Wysłałam 10.11 pismo z wezwaniem do zapłaty, w odpowiedzi otrzymałam propozycję wymiany na bon. Pomimo wysłania wiadomości, że nie chcę bonu tylko zwrotu pieniędzy nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, pieniędzy również nie. Telefon podany na stronie nie istnieje.
Sprawa nr 3258 [tytuł zmieniony przez moderatora]Podjąłem ofertę firmy Pomocni w zakresie opieki nad osobą starszą. Kierując się informacja na stronie, na którą zostałem przekierowany, na stronę z cennikiem, ograniczając usługę poszukiwania opiekuna do okresu 2 tyg. Nie zwróciłem uwagi na dopisek petitem, że to cena za abonament autoodnawialny. W konsekwencji byłem miesięcznie obciążany kwotą należną za 2 tyg, do czasu gdy się zorientowałem - kilka miesięcy. W tym czasie nie otrzymywałem i nie sledziłem ofert, co mogłoby wzbudzić jakieś podejrzenia. W korespondencji z firmą otrzymałem jedynie aroganckie odesłanie do wielostronnych regulaminów, przez zawarte nieścisłości niezrozumiałych zapewne i dla prawników.
Uwaga na tę firmę!!! To [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora], co jest szczególnie obrzydliwe gdy dotyczy ludzi na prawdę potrzebujących pomocy.
Zarządałem zwrotu bez powiadomienia pobranych opłat za okres braku ofert. Otrzymałem aroganckie odpowiedzi odsyłajace do labiryntu regulaminów ukrywających zasadniczy sens warunków finansowych.
Wstyd i hańba, jeżeli nie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. To obowiązkiem, co najmniej moralnym, są moralnie uczciwe praktyki rynkowe, a nie zaledwie zgodne z prawem konsumenckim.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot zamówieniaW dniu 21.10.24 został odebrany przez firmę Stone Skirts zwrot zamówienia. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Po kilku mailach i zgłoszeniu poinformowaniu ich o zgłoszeniu do UOKiK dostałam informację, że przekazali sprawę do działu księgowości (było to 12.11). Od tamtej pory nadal milczą. Nie ma odpowiedzi na kolejne maile (poza automatem) ani nie ma zwrotu pieniędzy! Proszę o pomoc w ich odzyskaniu
Sprawa nr 3256 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłem buty Nike tydzień temu. Do tej pory brak kontaktu ze strony firmy , brak jakiego kolwiek odzewu . Oczekuję zwrotu kosztów butów. Posiadam wszystkie potrzebne dowody zakupu .
Brak zwrotu środków za zwrot zamówienia W dniu 7.11 zwróciłam do Fasardi zamówienie. Otrzymałam potwierdzenie na maila o przyjęciu zwrotu oraz prośbę o potwierdzenie faktury korygującej na kwotę 115,99 zł.
Do tej pory pieniądze nie zostały zwrócone a do firmy nie można się dodzwonić .
Brak otrzymania zamówionego produktuDnia 24.10.2024 dokonałem zakupu projektora przy którym widniała informacja „kup teraz” za cenę 149.99. Po dokonaniu płatności okazało się że projektor został jedynie zarezerwowany a cena to 449.99. Na każdą wiadomość mailową odpisuje bot nie zależnie od treści pisanej przeze mnie wiadomości. Wysłałem również wiadomość o rezygnacji i zażądałem zwrotu pieniędzy na co również odpowiedział bot taką samą treścią jak na wcześniejsze wiadomości. Oczekuję rozwiązania które sprawi że sprzedawca zwróci moje pieniądze.
Wezwanie do uregulowania należności-zwrot pieniędzPomimo poniżej wiadomości do firmy, i ponownego ponaglenia, zwrot środków nie został uregulowany, z Firmą nie ma żadnego kontaktu:
W związku z brakiem zwrotu należności za zamówiony towar, numer zamówienia 1500037700, komplet dresowy Lisa - stalowy, rozmiar M/L - 263,40 zł; zamówiony 26.09.2024, który dotarł do mnie 22.10.2024 i został zwrócony do Państwa przesyłką INPOST, numer przesyłki: 630727407415136119069489, która dotarła na Państwa na adres zwrotu z formularza zwrotu: Stone Skirts, ul.Wasilkowska85/1, 15-136 Białystok,w dniu 23.10.2024 wzywam Państwa do uregulowania należności 263,40 zł w stosunku co do mojej osoby, na podany numer konta bankowego w terminie nieprzekracającym 4 dni roboczych liczonych od dnia 18.11.2024 to jest do czwartku 21.11.2024.
W przypadku braku zaksięgowanego zwrotu na wspomnianym koncie bankowym (z którego powyższe zamówienie zostało opłacone), w piątek tj.22.11.2024 sprawa zostanie zgłoszona na policji jako próba [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]z całą dokumentacją w powyższej sprawie (formularz zwrotu, maile, potwierdzenie płatności-wyciąg z banku).Sprawa zostanie rówież zgłoszona do UOKiK.
Podsumowując pozwolę sobie Państwu przypomnieć że podnoszony przez Panią [dane usunięte przez moderatora](we wcześniejszej korespondencji) termin zwrotu - 14 dni (liczone jako dni robocze, odejmując od tego 1 listopada oraz 11 listopada) minął 13.11.2024.
Dziś został wysłany do firmy mail przypominający o sparwie, zero odzewu.
Oczekuję zwrotu wspomnianych środków jeszcze dzisiaj. Brak zaksiegowania wspomnainej kwoty skutkuje tym, że jutro sprawa zostaje zgłoszona do odpowiednich organów.
Zakup towaru16 listopada 2024 kupiłam w firmie Mokosz Piotrkowska sweter męski , błękitny ,rozmiar 2 xl . Cena wynosiła 109,95 PLN. Za towar zapłaciłam Blikiem.
Do dziś nie otrzymałam zadnej informacji z w/w firmy. Nie nadano mi numeru klienta, nie podano terminu przysłania towaru.
Mam jedynie potwierdzenie z PRZELEWÓW 24, że wpłata została zaksięgowana przez sprzedawcę.
Jestem bezradna wobec takiej sytuacji. Bardzo prosze o pomoc.
Zamówienie 15 września zamówiłem towar do tej pory nie otrzymałem zakupionego opłaconego towaru.Kontakt z firmą żaden na meile nie odpowiadają tel milczy.Prosze o natychmiastowy zwrot pieniędzy
Brak dostawy zakupionego towaru Stone SkirtW dniu 04.10.2024 roku zakupiłam w firmie Stone Skirt komplet dresowy Lisa Kakao na kwotę 263,40 zł. Do dnia dzisiejszego tj. 21.11.2024 r. nie otrzymałam zamówionej przesyłki. Firma nie odpisuje na maila, a dzwoniąc na numer telefonu podany na stronie internetowej firmy słyszę, że abonent czasowo niedostępny. Oczekuję zwrotu gotówki. Co mogę zrobić.