ZwrotFirma po otrzymaniu numeru konta i kwoty na którą zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]zapewniła mnie że odda pieniądze. Nie chcą wysłać żadnego potwierdzenia zlecenia przelewu. Dostałam tylko informacje że przelew został zlecony. Tak samo jak klocki wysłane ? Od tamtej pory nie odpisują na maile. Nie przestanę pisać dopóki nie odzyskam swoich pieniędzy !
Zwrot pieniędzy za zwrot towaru Towar został odesłany zgodnie z instrukcją sklepu poprzez wygodne zwroty. Sprzedawca odebrał towar 13.11.2024. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy a sprzedawca ignoruje moje maile z prośbą o informację.
Sprawa nr 3457 [tytuł zmieniony przez moderatora]- odstąpienie od umowy
- zwrot pieniędzy
Brak zwrotu środków Dnia 27 listopada br. zamówiłam futro, które zgodnie z opisem powinno zostać nadane w ciągu 5 dni roboczych. Dnia 4 grudnia br. dostałam informację, że futra jeszcze nie doszły i przesyłka nie zostanie nadana w obowiązującym terminie. Poprosiłam o zwrot środków, jeżeli nie ma produktu, nie powinien być sprzedawany. Oczekuję na niezwłoczny zwrot środków.
Brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowyKupiłem od wcześniej wspomnianej firmy (firma na internecie kryje się pod hasłem Fibonacci Team School - założyciel [dane usunięte przez moderatora]) szkolenie z zakresu finansów. Umowa została opłacona w ramach umowy kredytowej na raty 0% w banku InBank. Jednak po 3-4 dniach odstąpiłem od umowy, gdyż uznałem, że szkolenie to nie jest warte tej ceny. Wysłałem maila z odstąpieniem od umowy do firmy oraz do bank. Firma zwróciła pieniądze, jednak nie całość. Umowa z bankiem ma nr 89022542606. Całkowita kwota kredytu wynosiła 6150zł, a firma zwróciła 5,843.11zł. Kontak z nimi jest praktycznie niemożliwy. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na maila. Z mojej strony próowałem się z nimi kontaktować wszelimi sposobami, jednak ewidentnie unikają kontaktu. Proszę o informację, co mogę z nimi zrobić, aby oddali kredyt w całości.
Towar dostarczony jest chinska kopia bez opakowani26 listopada dokonalam zakupu klockow Lego Kot. Towar dostarczony 4 grudnia jest niezgodny z zamowieniem - nie jest to towar oryginalny, jest bez opakowania i w widoczny sposob odbiega jakoscia od standardow Lego. 5 grudnia zlozylam oficjalna reklamacje, ale jak wnioskuje z rozlicznych wpisow internetowych, pieniedzy nie odzyskam bez zaangazowania wyspecjalizowanych instytucji i bez zaangazowania prawnika.
Zdaje sobie sprawa, ze padlam ofiara [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]internetowego i zamierzam zglosic sprawe m.in. do Urzedu Ochrony Konsumentow.
Pobrana dodatkowa oplataZostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]zamówiłam 11.11.24 zabawke za którą zapłaciłam z przesyłką 169.98 5 grudnia maz odebrał paczkę na poczcie i musiał dopłacić koszty cla 39.50 o których przy zamówieniu nie było mowy
Sprawa nr 3449 [tytuł zmieniony przez moderatora]W moim przypadku zgłoszona reklamacja została automatycznie odrzucona. Dotyczyła estetyki wykonania /zdjęcie w załączeniu/. Internet w moim domu został podłączony w miejscu od początku spisanym na straty. Naturalnie wiązało się to z utratą łącza. Doprowadziłam do spotkania w moim udczuciu reklamacyjnego. Po prawie 2 msc otrzymałam fakturę na usługę. Kolejna próba nawiązująca do odwołania od decyzji również zakończona niepowodzeniem.
W odpowiedzi na moje treści mogę przeczytać że sama sobie to zepsułam. Zaprosiłam więc na oględziny sugerując odnalezienie miejsc profesji w montażu. Myślę że w drewnianej szafie byłyby widoczne 🩵 Na próżno. Właściciel zaproponował że może podjechać ale wystawi mi za to kolejna fakturę, pożegnał się sugerując Sad jeżeli w dalszym ciągu nie wyczerpał tematu.
Wystawiłam post na miejscowych grupach z zapytaniem o ocenę sytuacyjna. Wiele osób odezwało się do mnie prywatnie, a kolejne tyle skomentowało post opisując swoje doświadczenia. W załączeniu przesyłam zrzuty z grup sugerując [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyki. Wraz ze zdjęciem realizacji o. Której mowa.
Oczekuje korekty do faktyry za realizację zgłoszenia reklamacyjne go usługi.
Brak towaru, brak zwrotu, brak kontaktu[dane usunięte przez moderatora]NIP 5170434421
Towar zamówiony, brak kontaktu mailowego (czasami odpisze automat tą sama formułkę), telefon wyłączony, nie ma możliwości odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy. NIE POLECAM
Sprawa nr 3447 [tytuł zmieniony przez moderatora]5.11.2024 kupiłam sukienkę, 13.11.2024 otrzymałam maila, ze towaru niestety nie ma i mogę sobie wybrać coś innego. Odesłałam wiadomość , że nie chce innego towaru bo tylko tamta sukienka wchodziła w grę, i proszę w takim razie o oddanie pieniędzy (169,zł). Po tygodniu odpisali do mnie że nie mogę anulować zamówienia które złożyłam. Toczę od miesiąca słowną wymianę, że to nie ja anulowałam zamówienie tylko w sumie oni niewywiązali się z warunków zawartej umowy, potwierdzony brak towaru z ich strony więc chce aby zwrócili mi zapłacone przeze mnie pieniądze. Teraz to już nie chce tej sukienki bo już impreza minęła, a ja kupiłam inną u [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] sprzedawcy. Piszę ciągle maile z prośbą o zwrot pieniędzy a w odpowiedzi dostaję informacje, że rozpatrują sprawę. Jakiś żart. O dziwo był to mój drugi zakup u nich - pierwszy był ok.