Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-12-06 godz: 08:28Publiczna
Rozwiązana
ZwrotFirma po otrzymaniu numeru konta i kwoty na którą zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]zapewniła mnie że odda pieniądze. Nie chcą wysłać żadnego potwierdzenia zlecenia przelewu. Dostałam tylko informacje że przelew został zlecony. Tak samo jak klocki wysłane ? Od tamtej pory nie odpisują na maile. Nie przestanę pisać dopóki nie odzyskam swoich pieniędzy !
2024-12-06 godz: 02:23Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy za zwrot towaru Towar został odesłany zgodnie z instrukcją sklepu poprzez wygodne zwroty. Sprzedawca odebrał towar 13.11.2024. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy a sprzedawca ignoruje moje maile z prośbą o informację.
2024-12-05 godz: 20:24Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.M.
Sprawa nr 3457 [tytuł zmieniony przez moderatora]- odstąpienie od umowy - zwrot pieniędzy
2024-12-05 godz: 17:14Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków Dnia 27 listopada br. zamówiłam futro, które zgodnie z opisem powinno zostać nadane w ciągu 5 dni roboczych. Dnia 4 grudnia br. dostałam informację, że futra jeszcze nie doszły i przesyłka nie zostanie nadana w obowiązującym terminie. Poprosiłam o zwrot środków, jeżeli nie ma produktu, nie powinien być sprzedawany. Oczekuję na niezwłoczny zwrot środków.
2024-12-05 godz: 16:41Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowyKupiłem od wcześniej wspomnianej firmy (firma na internecie kryje się pod hasłem Fibonacci Team School - założyciel [dane usunięte przez moderatora]) szkolenie z zakresu finansów. Umowa została opłacona w ramach umowy kredytowej na raty 0% w banku InBank. Jednak po 3-4 dniach odstąpiłem od umowy, gdyż uznałem, że szkolenie to nie jest warte tej ceny. Wysłałem maila z odstąpieniem od umowy do firmy oraz do bank. Firma zwróciła pieniądze, jednak nie całość. Umowa z bankiem ma nr 89022542606. Całkowita kwota kredytu wynosiła 6150zł, a firma zwróciła 5,843.11zł. Kontak z nimi jest praktycznie niemożliwy. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na maila. Z mojej strony próowałem się z nimi kontaktować wszelimi sposobami, jednak ewidentnie unikają kontaktu. Proszę o informację, co mogę z nimi zrobić, aby oddali kredyt w całości.
2024-12-05 godz: 16:05Publiczna
Rozwiązana
Towar dostarczony jest chinska kopia bez opakowani26 listopada dokonalam zakupu klockow Lego Kot. Towar dostarczony 4 grudnia jest niezgodny z zamowieniem - nie jest to towar oryginalny, jest bez opakowania i w widoczny sposob odbiega jakoscia od standardow Lego. 5 grudnia zlozylam oficjalna reklamacje, ale jak wnioskuje z rozlicznych wpisow internetowych, pieniedzy nie odzyskam bez zaangazowania wyspecjalizowanych instytucji i bez zaangazowania prawnika. Zdaje sobie sprawa, ze padlam ofiara [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]internetowego i zamierzam zglosic sprawe m.in. do Urzedu Ochrony Konsumentow.
2024-12-05 godz: 15:53Publiczna
Rozwiązana
Pobrana dodatkowa oplataZostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]zamówiłam 11.11.24 zabawke za którą zapłaciłam z przesyłką 169.98 5 grudnia maz odebrał paczkę na poczcie i musiał dopłacić koszty cla 39.50 o których przy zamówieniu nie było mowy
2024-12-05 godz: 15:35Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 3449 [tytuł zmieniony przez moderatora]W moim przypadku zgłoszona reklamacja została automatycznie odrzucona. Dotyczyła estetyki wykonania /zdjęcie w załączeniu/. Internet w moim domu został podłączony w miejscu od początku spisanym na straty. Naturalnie wiązało się to z utratą łącza. Doprowadziłam do spotkania w moim udczuciu reklamacyjnego. Po prawie 2 msc otrzymałam fakturę na usługę. Kolejna próba nawiązująca do odwołania od decyzji również zakończona niepowodzeniem. W odpowiedzi na moje treści mogę przeczytać że sama sobie to zepsułam. Zaprosiłam więc na oględziny sugerując odnalezienie miejsc profesji w montażu. Myślę że w drewnianej szafie byłyby widoczne 🩵 Na próżno. Właściciel zaproponował że może podjechać ale wystawi mi za to kolejna fakturę, pożegnał się sugerując Sad jeżeli w dalszym ciągu nie wyczerpał tematu. Wystawiłam post na miejscowych grupach z zapytaniem o ocenę sytuacyjna. Wiele osób odezwało się do mnie prywatnie, a kolejne tyle skomentowało post opisując swoje doświadczenia. W załączeniu przesyłam zrzuty z grup sugerując [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyki. Wraz ze zdjęciem realizacji o. Której mowa. Oczekuje korekty do faktyry za realizację zgłoszenia reklamacyjne go usługi.
2024-12-05 godz: 15:21Publiczna
Zamknięta
Brak towaru, brak zwrotu, brak kontaktu[dane usunięte przez moderatora]NIP 5170434421 Towar zamówiony, brak kontaktu mailowego (czasami odpisze automat tą sama formułkę), telefon wyłączony, nie ma możliwości odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy. NIE POLECAM
2024-12-05 godz: 14:49Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 3447 [tytuł zmieniony przez moderatora]5.11.2024 kupiłam sukienkę, 13.11.2024 otrzymałam maila, ze towaru niestety nie ma i mogę sobie wybrać coś innego. Odesłałam wiadomość , że nie chce innego towaru bo tylko tamta sukienka wchodziła w grę, i proszę w takim razie o oddanie pieniędzy (169,zł). Po tygodniu odpisali do mnie że nie mogę anulować zamówienia które złożyłam. Toczę od miesiąca słowną wymianę, że to nie ja anulowałam zamówienie tylko w sumie oni niewywiązali się z warunków zawartej umowy, potwierdzony brak towaru z ich strony więc chce aby zwrócili mi zapłacone przeze mnie pieniądze. Teraz to już nie chce tej sukienki bo już impreza minęła, a ja kupiłam inną u [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] sprzedawcy. Piszę ciągle maile z prośbą o zwrot pieniędzy a w odpowiedzi dostaję informacje, że rozpatrują sprawę. Jakiś żart. O dziwo był to mój drugi zakup u nich - pierwszy był ok.