Brak opłaconych swetrówZakup zrobiony 4 grudnia dwa swetry Ralph za kwotę 233,91 zł do dzisiaj żadnej informacji o wysyłce . Chciałbym zwrot pieniędzy lub zzkupione swetry
Opłacone zamówienie nie zrealizowaneWitam złożyłem. zamówienie ze strony szafa medyka.na ubrania medyczne, 24 listopada 2024r. Do tej pory nic nie zostało do mnie wysłane pisałam. e-maile żadnej odpowiedzi nie uzyskałam, a dziś już e-maila nie można wysłać, telefon nie opowiada. !!!!!!
Kwota zamówienia 172,43 zł .
Co można z tym [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]zrobić !!!!!!!!!!!!!!!! Czekam na zamówiony towaru, lub na zwrot pieniędzy!!!!
Brak kontaktu po zgłoszeniu zwrotuPo dokonaniu zakupów i odebraniu produktów, niestety produkty nie odpowiadały ze względu na krój i rozmiary nie były właściwe. W regulaminie zwrotów jest informacja, że w takim wypadku należy zgłosić potrzebę zwrotu na wskazanego maila i zostanie przesłany adres do zwrotu wraz z formularzem. Od 4 dni codziennie informuję, że proszę o przesłanie informacji odnośnie zwrotu i niestety jest cisza. Dodam, że koszt zwrotu jest po stronie konsumenta a nigdzie na stronie nie widnieje informacje, że wysyłka produktów odbywa się z poza granic Polski. Nie polecam zakupów u tego sprzedawcy. Produkty swoje kosztują a [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] obsługi nie ma, bo jest totalna cisza w korespondencji.
Zwrot pieniędzyW dniu 13.11.2024 kupiłem wysyłkowo używany komputer DELL w cenie 1305,70. Według telefonicznych i zawartych na stronie internetowej sprzedawcy zapewnień, komputer miał być w stanie "nieskazitelnym, bez oznak użytkowania". Niestety egzemplarz który otrzymałem był w złym stanie wizualnym - porysowane elementy obudowy w wielu miejscach, brudny i zakurzony a do tego również niezgodny z podaną specyfikacją - zamiast pojedynczego dysku o pojemności 512GB były zainstalowane 2 po 256GB. Ponieważ komputer był potrzeby dla członka rodziny, byliśmy skłonni przeboleć stan wizualny i porozumieć się ze sprzedawcą w temacie zmiany dysku we własnym zakresie poprzez obniżenie ceny o 200zł. Po kilkukrotnym ponaglaniu telefonicznym otrzymałem 3 propozycje:
- obniżka o 100zł (nie pokrywała nawet kosztu zakupu dysku),
- wymiana (nie miała sensu bo sprzedawca w ogóle nie ma takich komputerów jakie oferuje - każdy ma 2 dyski zamiast jednego)
- zwrot - jedyne słuszne w tej sytuacji rozwiązanie.
W dniu 18.11.2024 zgłosiłem chęć zwrotu z winy sprzedającego, przedmiot został wysłany i sprzedawca odebrał go w dniu 21.11 o godz. 11:13. Do dzisiaj minęło 18 dni i pomimo próśb telefonicznych i emailowych nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Proszę o pomoc.
Rezygnacja z zakupu Chcę anulować zamówienie.Brak kontaktu ze sprzedającym.
Zapłata zrealizowana.Zakupu dokonałem 6.12.2024 godz.9-11. Zglaszam tego dnia o godzinie 17.30
Proszę o zwrot zapłaconej kwoty że
Brak kontaktuWitam.
3 Grudnia zamówiłem zabawkę na stronie pilkomania.pl. Tego samego dnia dostałem informacje, że paczka jest już pakowana. od tamtego momentu cisza. sprawdzając numer przesyłki na stronach internetowych kurierów, którzy są obsługiwani przez stronę, dostaje komunikat, że takie zamówienie nie istnieje w ich bazie. Dzwoniąc pod numer kontaktowy, który jest zapisany w regulaminie - informacja, że skrzynka pocztowa jest zapełniona. Żadnej możliwości kontaktu z firmą. Adres mailowy mam wrażenie, że obsługiwany jest przez swojego rodzaju bota. Chciałbym uzyskać zwrot pieniędzy na moje konto bankowe. Pierwszy i ostatni raz zakupy w tym sklepie. Zdecydowanie ODRADZAM!
Dostarczono niekompletne zamówienieDnia 11/03/2023 zamówiłam biurko ze stelażem elektrycznym składającym się z blatu oraz stelażu oraz maskownicę na kable. Do tej pory (06.12.2024) otrzymałam tylko blat oraz maskownicę, a firma nie dostarczyła stelażu mimo zapewnień na infolinii, oraz potwierdzenia dostawy stelażu w SMS.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]mnie na kwotę 1 721,82 minus wartość blatu. Brak reakcji ze strony firmy na prośbę o zwrot środków.
Problem ze zwrotem pieniędzy Dzień dobry,
21.10.2024 r. zakupiłam kombinezon w firmie Fasardi. Niestety okazał się za duży, więc go zwróciłam.
29.10. dostałam wiadomość, że mój zwrot został rozpatrzony pozytywnie i do 14 dni dostanę przelew zwrotny na kwotę 122,10 zł (otrzymałam też fakturę korygującą).
Do tej pory nie mam pieniędzy na koncie. Tydzień temu napisałam maila do firmy, a w odpowiedzi dostałam informację o przejściowych problemach księgowych.
Proszę o interwencję, bo chcę odzyskać swoje pieniądze.
Pozdrawiam.
Brak zamówienia oraz kontaktu z firmą 2 grudnia zamówiłam na stronie pilkomania.pl klocki, jeszcze tego samego dnia otrzymałam smsa , że przesyłka już do mnie leci.
Napisane maja że wysyłka w ciągu 1 dnia roboczego. Mamy 6 grudnia a przesyłki dalej nie ma.
Próbowałam się skontaktować z firmą dzwoniąc na numer z którego przyszedł sms, ale cały czas mają zajęte.
Czytałam opinie o tym sklepie internetowym że to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
https://annakrakow.comWitam,
11-11-2024 zakupiłem płaszcze, towar beznadziejnej jakości, chciałem je zwrócić lecz
strona ze zwrotem nie istnieje.
Nie ma możliwości kontaktu i zwrotu z "annakraków.com"
Chciałbym odesłać produkt i otrzymać zwrot pieniędzy