Brak zwrotu pieniędzy po 14 dniach od odstąpienia W dniu 12.08.2024 odstąpiłem od umowy sprzedaży zamówienia nr 6184 i 6185 na łączną kwotę 2 532,59 zł opłaconego przez internet w dniu 11.08.2024.
W tym samym dniu otrzymałem e-mail z aktualizacją statusu zamówienia - "Aktualny status to: Odstąpienie od umowy - proces zwrotu środków"
W dniu 21.08.2024 zwróciłem się z pytaniem w jakim terminie otrzymam zwrot środków, otrzymałem indormację, że sprawa powinna być zamknięta w poniedziałek lub ostatecznie we wtorek czyli po terminie 14 dni od mojego odstąpienia od umowy sprzedaży o czym informowałem w odpowiedzi, każdego kolejnego dnia do dziś dostaję absurdalne tłumaczenia o dalszej zwłoce zwrotu moich środków przez opieszałość księgowości owej firmy.
Załączę dla przykładu dwie ostatnie wiadomości:
Z dnia 28.08.2024:
"Witam serdecznie
W nawiąsniu do tematu przelewu, ten został zlecony Payu. Jeżeli w dniu dzisiejszym nie otrzyma Pan zwrotu, to przelew zostanie wykonany manualnie przez księgowość i zostanie podesłane potwierdzenie przelewu do Pana."
oraz z dnia 29.08.2024:
"Witam serdecznie
W temacie zwrotu już weryfikujemy sprawę z PayU, i jeżeli nie wykonali przelewu to księgowośc dokona zlecenie w dniu dzisiejszym w sposób standardowy."
Nie udało mi się ani razu dodzwonić pod podany nr telefonu: 725 388 444 w obwieszczonych godzinach pracy infolinii tj.
PON.-CZW.: 10:00-18:00
PIĄTEK .: 10:00-16:00
Domniemuje, że infolinia tej firmy to raczej fikcja mimo, sygnału w słuchawce, podobnie jak umieszczona infografika w stopce strony o rzekomo "RZETELNEJ FIRMIE", po weryfikacji nr NIP tej firmy w owym programie jest nastepująca informacja:
"Jest uczestnikiem programu Rzetelna Firma, jednak obecnie nie spełnia warunków programu."
BRAK ZWROTU PIENIĘDZY ZA ZWRÓCONY TOWAR01.07.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym fasardi.com kwotę 518,40 zł. Po otrzymaniu zamówionych towarów, w dniu 04.07.2024 dokonałam zwrotu całości zamówienia. Następnie dnia 11.07.2024 dostałam wiadomość e-mail ze sklepu o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu i informację, że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni. Dnia 22.07.2024 została wysłana do mnie faktura korekta. Niestety do dnia dzisiejszego tj. 29.08.2024 pieniądze nie zostały zwrócone, sklep nie odbiera telefonów, nie odpisuje na wiadomości e-mail.
Regulamin sklepu dostępny na stronie internetowej wyraźnie mówi o 14-dniowym terminie na zwrot pieniędzy.
ZWROT PIENIĘDZYW dniu 23.07 zrobilam zamowienie na kwote 787zl po 14 dniach nie otrzymalam swoich produktow wysylajac do firmy zapytanie w mailu dostalam informacje o opoznieniach w produkcji. Zażądałam anulacje zamowienia oraz zwrot pieniedzy. Mineło juz 14dni i na maile GDZIE SĄ MOJE PIENIĄDZE otrzymalam informacje o „ zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów” co dla mnie jest oszustwem i wyłudzeniem pieniędzy przez firme! Żądam natychmiastowego zwrotu MOICH pieniędzy!
Nie otrzymałam zwrotu pieniędzyPo otrzymaniu zamówionych sukienek, zrezygnowałam z ich zakupu. Odesłałam produkt niezwłocznie, mieszcząc się w 14 dniach od otrzymania przesyłki. Sklep odebrał paczkę 8 sierpnia 2024r. Dziś jest 29 sierpnia, ja do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, pomimo, iż regulamin zapewnia, że w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot. Telefon podany na stronie internetowej nie odpowiada. Kontakt tylko mailowy, przy czym odpowiedzi są lakoniczne, służbowe - "Dzień dobry, dziękuję za wiadomość, jutro status Pani zwrotu będzie zweryfikowany. Pozdrawiam". Chcę ostrzec inne klientki przed zakupami w tym sklepie. Mam nadzieję, że uda mi się odzyskać pieniądze, ale więcej na taki stres się nie zdecyduję. Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie! Nr zwrotu: R/Mod/2024/08/06/43796.
Odzyskanie pieniędzy za zwrócony towar6 lipca 2024 kupiłam w sklepie internetowym kombinezon, ale musiałam go zwrócić i zrobiłam to tego samego dnia.
Sklep Fasardi w dniu 25 lipca 2024 wystawił fakturę korygującą na kwotę 154,39 zł, która miała zostać zwrócona w ciągu 14 dni.
Jest 29 sierpień i nadal nie mam pieniędzy, nie można się dodzwonić, pisałam maile ale na nie nikt nie odpisuje, napisałam na WhatsApp ale tam również brak odpowiedzi.
Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy.
Brak zwrotu należności za zakupiony towar Pomimo upływu 14-dniowego terminu zwrotu należności za zakupiony towar (firma niewywiązała się z umowy kupna sprzedaży) brak pieniędzy na koncie, pomimo wysłania wezwania do zapłaty.
Karko.pl - brak zwrotu środków za zwrócony towarW dniu 23 lipca dokonałam zakupu dwóch sukienek na stronie karko.pl - jedną z sukienek zwróciłam we wskazanym przez firmę terminie i 7 sierpnia otrzymałam mailowo potwierdzenie że zwrot został uznany i że w ciągu 14 dni otrzymam przelew środków za zwrócony towar (chodzi o kwotę 321,65 zł).
26 sierpnia w związku z brakiem zwrotu napisałam do firmy karko i otrzymałam maila iż firma boryka się z problemami finansowymi i zamiast zwrotu środków oferują mi kolejny zakup na ich stronie do wysokości kwoty zwrotu. W mailu zwrotnym nie zgodziłam się na taką opcję, nadal chcę zwrotu pieniędzy a firma oczywiście "obiecała" jak najszybszy zwrot. Niestety paragon fiskalny został odesłany do firmy razem z dokumentem zwrotu a nie zrobiłam mu zdjęcia.... Dysponuję jedynie informacjami zakupowymi na moim profilu na karko.pl oraz potwierdzeniem przelewu bankowego.
Opinie w internecie (które niestety przeczytałam dopiero po fakcie) sugerują, że firma zwleka z dalszym kontaktem i nie zwraca pieniędzy, więc mimo że jest dopiero nieco tydzień po terminie zwrotu pieniędzy to od razu zgłaszam...
brak realizacji umowyW marcu zakupiłem w WDM Dywany [dane usunięte przez moderatora] dywan. Pieniądze przelałem tego samego dnia. Od 10 marca 2024 roku nie ma kontaktu z firmą, nie ma też dywanu.
Próbowałem dzwonić na nr telefonu nikt nie odbiera. Nie wiem czy firma działa. Na pewno jest jeszcze strona w sieci.
Chciałbym zwrotu pieniędzy lub przesłanie dywanu, który zamówilem.
Nie otrzymałam paczki od ponad miesiąca Dzień dobry zamówiłam paczkę 25 lipca z firmy jadore fashion i do tej pory jej nie otrzymałam. Dzwoniłam kilkanaście razy również pisałam na emaila do tej pory ni udało się skontaktować.Paczka ma cały czas status złożone. Zamówiłam top i legginsy oczekuję na wysłanie paczki lub zwrotu pieniędzy.
brak zwrotu pieniędzy przez 8 tygodni Wzywam firmę
“CATALINA”
Bylew 17
62-563 Licheń Stary
do zwrotu 313 zł za sukienki oddane w regulaminowym terminie i otrzymane przez firmę "Catalina" w dniu 8 lipca br.
Kilkukrotnie wysyłałam mejle, telefon w firmie nie odpowiada. Otrzymywane mejlowo odpowiedzi przychodziły kilka dni po moim mejlu i noszą znamiona zwodzenia i oszukiwania. Dwa razy otrzymałam propozycję podwójnego vouchera, z czego nie skorzystałam. Wysłałam firmie potwierdzenia nadania i doręczenia zwrotu poprzez WygodneZwroty. Nawet raz otrzymałąm informację o przekazaniu zwrotu do "weryfikacji". Podejmę kroki razem z innymi oszukanymi. Wzywam firmę
“CATALINA”
Bylew 17
62-563 Licheń Stary
do zwrotu 313 zł za sukienki oddane w regulaminowym terminie i otrzymane przez firmę "Catalina" w dniu 8 lipca br.
Kilkukrotnie wysyłałam mejle, telefon w firmie nie odpowiada. Otrzymywane mejlowo odpowiedzi przychodziły kilka dni po moim mejlu i noszą znamiona zwodzenia i oszukiwania. Dwa razy otrzymałam propozycję podwójnego vouchera, z czego nie skorzystałam. Wysłałam firmie potwierdzenia nadania i doręczenia zwrotu poprzez WygodneZwroty. Nawet raz otrzymałąm informację o przekazaniu zwrotu do "weryfikacji". Podejmę kroki razem z innymi oszukanymi. [dane usunięte przez moderatora]