Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-12-17 godz: 11:23Publiczna
Rozwiązana
ZWROT TOWARUDzień dobry. zamówiłam klocki w dniu 6 grudnia 2024 dziś je odebrałam. ale nie dość że jedne przyszły bez opakowania to drugie z otwartym opakowaniem. Proszę o zwrot pieniedzy i adres gdzie odesłac przesyłkę.
2024-12-17 godz: 11:05Publiczna
Rozwiązana
Anulowanie zamówienia i zwrot pieniedzyWitam. Chciałbym anulować zakup i oczywiście prosić o zwrot pieniędzy za zamówienie nr.104390.
2024-12-17 godz: 10:40Publiczna
Rozwiązana
Towar podrobiony Otrzymałam w prezencie kalendarz adwentowy Funko pop Harry Potter który okazał się jawną podróbką, figurki ani trochę nie przypominają tego co powinno być na opakowaniu w dodatku zupełnie odbiegają od tego jak wyglądają w rzeczywistości postaci i są bardzo słabej jakości. Wysłałam mail do firmy z reklamacja jednak nie otrzymuje odzewu. Numer podany na stronie nie istnieje. Załączam zdjęcia otrzymanego towaru
2024-12-17 godz: 09:29Publiczna
Zamknięta
Product is fake and I want to cancel my orderI ordered a "Klocki Ideas Biało-Czarny Kot 1710szt" for 294.99 zł plus 19.99 zł delivery but then find out that the product is not an original LEGO bricks but a fake china bricks of unknown brand. This was not mentioned in the item description and therefore mislead me as a customer. This is not what I expect for that price and want to cancel my order and have a full refund to my original payment method (I used Tpay to pay for the order). I've already contacted pilkomania by email but didn't get any response. My order number is 16482
2024-12-17 godz: 09:19Publiczna
Rozwiązana
firma to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]super-promo.plNumer przesyłki która rzekomo została nadana nie istnieje, numer telefonu kontaktowego nie istnieje. Ostrzegam przed zakupem. Nie ma kontaktu z nimi
2024-12-17 godz: 09:12Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy Dzień dobry . Kiedy dostanę zwrot pieniędzy za zakup który został przez was anulowany i proszę o zwrot pieniędzy i potwierdzenie wpłaty
2024-12-17 godz: 08:26Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.P.
Nie zrealizowane zamówienieZamówiłem koszulkę z nadrukiem. Czas realizacji 2-3 dni. Żadnej informacji o postępach i brak możliwości kontaktu. Numer niedostępny. Żądam zwrotu pieniędzy wraz z kosztami wysyłki.
2024-12-17 godz: 08:19Publiczna
Zamknięta
Brak informacji o wysyłce towaruZamówiłam towar 11.12. Brak informacji z jakiego kraju wysłana będzie paczka. Od 11.12 zero informacji co do wysłania paczki. Napisane, że wysyłka w ciągu 24 h, a ja nie posiadam żadnej informacji oprócz potwierdzenia przelewu na konto bankowe za daną paczkę. Bra kontaktu z firmą. Telefon podany na stronie nie istnieje.
2024-12-16 godz: 13:51Publiczna
Zamknięta
rezygnacja z zamówienie Witam, zamówiłam na stronie plikomania klocki lego za prweie 600 zł, ma to być prezent na gwiazdkę, wysyłka miałabym 1-2 dni, dnia 11.12 dostałam informację, że przesyłka została wysłana ale dziś dowiedziałam się, że paczka moja nie opuściła jeszcze Państwa firmy z tego powodu rezygnuję z zakupu i zwrot środków pieniężnych.
2024-12-16 godz: 12:25Publiczna
Zamknięta
Reklamacja-wymiana towaru na nowy12.12.2024 Minęły 2 tygodnie od zgłoszenia reklamacji (28.11.2024) na towar (komputer) zakupiony 25.11 przez sklep internetowy. Komputer nie działał prawidłowo od początku i stopniowo ujawniały się kolejne wady sprzętu. Sprzedawca przekazał (po tygodniu) sprzęt do producenta , firmy HP i obecnie uporczywie utrzymuje ,ze nie może nic zrobić w kwestii reklamacji i jest ona w gestii producenta. Nie przyjmuje odpowiedzialności sprzedawcy. Poniżej szczegółowy opis sytuacji: Wiedziona dobrym doświadczeniem z innym urządzeniem serii spectre (jedna z moich córek używa go z satysfakcja od 2 lat); 25.11. 2024 zakupiłam za pośrednictwem strony euro.com.pl Spectre SN_5CD227269L (faktura w załączniku). I tu zaczęły się nierozwiązane do dziś moje duże problemy, włącznie z ograniczeniem możliwości zarobkowych... Była to niedziela więc, komputer dotarł do mnie za pośrednictwem kuriera, w godzinach wieczornych (już po g.19) we wtorek 26.11.2024 W środę 27.11.2024 komputer został włączony 1x. Niestety po krótkiej chwili rozpoczęła się seria usterek. Pierwszą z nich była kwestia rysika- niestety nie ładował się... Aplikacja hp support nie chciała działać w związku z tym skontaktowałam się telefonicznie z działem technicznym HP. W trakcie rozmowy b. miły Pan stwierdził że rysik bez problemu zostanie wymieniony, natomiast zmartwił się problem z korzystaniem z aplikacji support bo jego zdaniem świadczy to o większym problemie. Przy kolejnym, wieczornym włączeniu pojawiła się następna wada - ekran zaczął migać poziomymi pasami.... Tak więc zapłaciłam za potrzebne do pracy urządzenie - i to wszystko co mogłam z nim zrobić... Nie musze mówić o głębokości frustracji jaka mnie ogarnęła ponieważ z pewnością ja Państwo rozumiecie. W kontakcie telefonicznym kolejnego ranka ktoś z Waszego wsparcia technicznego stwierdził, ze dla was stroną jest sklep i mam towar reklamować w sklepie. 28.11.2024 zaniosłam komputer do sklepu, złożyłam reklamację i jak wydaje mi się po minionych 2 tygodniach był to mój największy błąd. Powinnam była oddać komputer który ewidentnie dotarł do mnie uszkodzony, i wtedy problem byłby Wasz, dużej korporacji dla której to urządzenie nie stanowi wielkiej wartości, zaś dla mnie jest dużym wydatkiem i prawdziwą inwestycją. Sklep przesyłał urządzenie do Waszego serwisu tydzień; serwis HP otrzymał go 04.12.2024 Do wczoraj komputer nie miał założonego żadnego indeksu serwisowego , jest do odnalezienia tylko po numerze seryjnym... Ponoć serwis HP czeka na część niezbędna do naprawy mojego komputera,....ale nie wiadomo kiedy się ona pojawi; może płynie z Chin... Sklep nie chce ze mną rozmawiać na temat reklamacji bo towar jest w serwisie HP; serwis HP też nie chce ze mną rozmawiać bo czeka na przesyłkę i nic nie wie. Zarówno sprzedawca jak i producent maja swoje procedury i moje pieniądze oraz uszkodzony sprzęt, a ja mam problem. Niestety musiałam do 13.12.2024 oddać pożyczony komputer - zakładałam że 14 dni na gwarancję będzie czasem wystarczającym abym mogła rozpocząć pracę na "nowym" urządzeniu. Obecnie nie mam na czym pracować i zarabiać, bo kupiłam komputer HP w firmie rtveuroagd/euro-net... Kolejne wnioski o wymianę na nowy sprzęt i zadość uczynienie są zbywane sztampowymi odpowiedziami. np. "W odpowiedzi na wiadomość, uprzejmie wyjaśniamy, że w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji, Sprzedawca jest zobowiązany do przekazania produktu do punktu serwisowego, a następnie do jego zwrotu do sklepu lub do Klienta". Przed chwilą na moją kolejną prośbę: "Zgodnie z postanowieniami artykułu 5615 Kodeksu cywilnego, jeśli sprzedawca, który otrzymał żądanie wymiany, naprawy wady lub obniżenia ceny, nie ustosunkuje się do tego żądania w ciągu 14 dni, uznaje się je za uzasadnione. W związku z powyższym proszę o natychmiastową dostawę nowego urządzenia, i jednocześnie przejęcie roszczeń od producenta uszkodzonego sprzętu na firmę RTV_EURO_AGD (Sprzedawcę).", dostałam odpowiedź typu : "Szanowny Kliencie, W odpowiedzi na wiadomość, ponownie uprzejmie wyjaśniamy, że przedmiotowe zgłoszenie reklamacyjne zostało sporządzone z tytułu gwarancji. Sprzedawca w takim przypadku nie jest zobowiązany do zajęcia stanowiska w terminie 14 dni. Nie przychylamy się do roszczenia wymiany towaru. Decyzja ma charakter ostateczny. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt. Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora] Specjalista ds. Obsługi Klienta Zespół RTV EURO AGD Masz pytania Zadzwoń 855 855 855" Mam czekać na rozpatrzenie reklamacji w zasadzie nie wiadomo do kiedy.... Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za sprzedany sprzęt.. Ja po prostu potrzebuję komputera- sprawnego, wymienionego na nowy egzemplarz (nie po generalnym "remoncie" bo jaki inny zabiera tyle czasu?)