Odblokowanie portu optycznegoSzanowni Państwo,
jako prosument posiadający instalację fotowoltaiczną oraz bezinwazyjne urządzenie do dokonywania pomiarów w zakresie produkcji/poboru energii proszę o umożliwienie bieżącego śledzenie ww. danych poprzez odblokowanie portu optycznego licznika dwukierunkowego zainstalowanego w moim Punkcie Poboru Energii.
Z poważaniem,
Brak zwrotu środków w związku ze zwrotem zamówieniDokonałam zwrotu części zamówienia, do 31 lipca 2024 r. powinna mi zostać zwrócona kwota 101,40 zł. Do chwili obecnej przedmiotowe środki do mnie nie wpłynęły.
Nie wysłanie towaru, brak zwrotu pieniędzyDnia 06.09.2024r. zamówiliśmy zestaw łazienkowy umywalka z szafką w cenie 952,20zł. Przy produkcie czas wysyłki był deklarowany na 48h. Gdy 11.09.24r. status zamówienia nie zmienił się z "w trakcie przygotowania" postanowiłam skontaktować się z BOK. Pan zadeklarował wysyłkę jutro (12.09.24r.) z obietnicą, że przesyłka dojdzie najpóźniej we wtorek. W piątek także status przesyłki zmienił się na "przesyłka wysłana" (w załączeniu screen). Gdy we wtorek 17.09.24r. Przesyłka wciąż do nas nie trafiła, ponownie skontaktowaliśmy się z BOK. Otrzymałam wiadomość zwrotną że towar został uszkodzony, a nowy zestaw zostanie ponownie wysłany (screen w załączniku). Przystaliśmy na tą propozycję, z zaznaczeniem że jeżeli zestaw nie trafi do nas do 20.09.2024r., poprosimy o zwrot pieniędzy i rezygnujemy z realizacji zamówienia. Finalnie w czwartek wieczorem nie otrzymaliśmy informacji o nadaniu przesyłki, dlatego w mailu poprosiliśmy o zwrot kosztów. Telefonicznie pan z BOK poinformował że pieniądze zostaną zwrócone, przelew niestety nie dotarł. Oczekujemy jak najszybszego zwrotu pieniędzy na podany w mailu nr konta bankowego.
Zamówione, nigdy nie wysłane Zamówione 17 września, do dnia maksymalnie 20 września miało zostać wysłane. Zero kontaktu, zmiana statusu też nie nastąpiła, ciągle jedynie złożone i nic więcej. Nikt nie odbiera telefonu, na mejle też nie odpisują.
Zwrot towary03.06.2024 Firma Karko otrzymała zwrot mojego zamówenia. do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy pomimo wilelokrotnych próśb z mojej strony. Oczekuję jak najszybszego zwrotu moich pieniedzy. Kwota 249,36 zł
Odmowa przyjecia zwrotu towaruW dniu dzisiejszym chciałam zwrócić buty lub wymienić na większy rozmiar, w sklepie CCC we Wrocławiu, ul.Sucha 1, galeria Wroclavia. Sklep odmówił przyjęcia zwrotu ze wzgledu na brak pudełka. Posiadam metki, paragon, obuwie tylko przymierzone. Kierownik sklepu stwierdził, że tak majà w regulaminie -musi byc pudelko i to w stanie nienaruszonym. Co jest bzdurą, ponieważ buty zakupiłam on-line i przy otwieraniu paczki i tak się uszkodziło.
Wiem, że to zapis niezgodny z prawem konsumenta.
3663-168DD | Koszulka dla Pielęgniarki Niech Już T13 września zamówiłam dwie koszulki ,czas realizacji miał byc dwa dni maksymalnie,zamówienie opłacone blikiem od razu potwierdzenie zamówienia i opłacenia otrzymałam na emaila ,brak kontaktu z firmą i oczyiście zamówienia nie mam
Zamówienie 15.09.2024 złożyłam zamówienie i cisza od tamtej pory. Ani nr zamówienia ani nic. Telefonu nie odbiera ani nie odpisuje na maile. Kolejny . [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]z tiktoka. Sprawę zgłoszę na policję.
Rozliczenie zwrotu zakupionej pralko-suszarkiDzień dobry.
W dniu 9.06.2024 zakupiłem w internetowym sklepie RTV EURO AGD pralko-suszarkę Beko, nr zamówienia 67931596/2024. Sklep dostarczył pralko-suszarkę 12.09.24 Zakup na raty 0% z dwoma pierwszymi płatnymi przez sklep.
Jako, że pralko-suszarka okazała się wyjątkowo kiepska (głośna, na kołnierzu zostawała woda, nie dosuszała ubrań), 15.06 zgłosiłem jej zwrot. Nr zwrotu 7311495791. Pralkę odesłałem przesyłką kurierską DPD, nr przesyłki 1000777674209U. Pralka odebrana 23.06.24, dostarczona 24.06.24. W tym momencie status zwrotu w systemie sklepu zmienił się na "podjęto rozliczenie". I ta sytuacja nie zmienia się od trzech miesięcy. Zapłaciłem już pierwszą wymaganą ratę za pralkę (po tych dwóch promocyjnych). Kilkukrotnie próbowałem kontaktu ze sklepem - przez infolinię, przez formularze kontaktowe. Na infolinii byłem zapewniany, że takie rozliczenia zajmują 2-3 dni i odbywają się z automatu. Kontakt przez formularz uciął się po podaniu numeru przesyłki. Nikt nie jest w stanie mi wytłumaczyć, dlaczego do tej pory nie otrzymałem rozliczenia. W chwili obecnej sytuacja wygląda tak, że płacę raty za pralkę, której nie mam, bo oddałem ją do sklepu. Od firmy oczekuję niezwłocznego zwrotu środków lub rozwiązania umowy kredytowej i zwrotu już wpłaconej raty.
Zwrot pieniędzy za zamówienie Uwaga oszustka. Fikcyjna strona z meblami. Pobierają pieniądze za meble i ani mebli ani pieniędzy. Nie dajcie się nabrać. Sprawa zgłoszona na policję.