Brak dostawy Dnia 7 listopada 2024 wysłałam Zamówienie #MP33627 od tej pory czekam na przesyłkę i nic nie dostałam proszę o wyjaśnienia
produkt nie spełnia oczekiwań, zwrot Zamówiłam piżamę z jedwabiu ze strony internetowej lodowego łabędzia, nie czytając wcześniej opinii o tej firmie. Po około miesiącu przyszła paczka - ubrania były z poliestru. Napisałam mejla do firmy z informacją, że nie jestem zadowolona z produktu i chcę go zwrócić - początkowo zaproponowano mi 10% zwrotu pieniędzy, a następnie 20% "w moim przypadku". Odmówiłam, a ponieważ w jednym z mejli zostało napisane "W normalnych okolicznościach nasze produkty są wysyłane z kraju.", poprosiłam o Polski Adres zwrotu, gdyż adres zwrotu jaki został mi podany to chińska restauracja. Dostałam informację, że po otrzymaniu zestawu zostaną mi zwrócone pieniądze, jednakże według mnie istnieją spore przesłanki, że nawet po wysłaniu tego produktu nie odzyskam pieniędzy. (zwłaszcza, że zwrot jest na mój koszt)
Zwrot kupionego towaru Zamówiłam sweter w cenie 169.99 i rozmiarze XL. Przyszedł w rozmiarze co najmniej XXL mało tego na swetrze niema żadnej metki nawet ze składem nic kompletnie nic. Nie wspomnę że jakość pozostawia wiele do życzenia. Żałuję że nie przeczytałam opinie o tym sprzedawcy! Poraz pierwszy dałam się tak nabrać! Zwrot na własny koszt do CHIN! [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]to mało powiedziane. Oczekuje zwrotu środków i wysyłki na koszt sprzedawcy.
Skarga na Zalando Polska w sprawie nierozwiązanej
Dotyczy: Skarga na Zalando Polska w sprawie nierozwiązanej reklamacji zwrotu zamówienia nr 10903119848384
Szanowni Państwo,
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu z firmą Zalando Polska. Sprawa dotyczy nierozwiązanej reklamacji zwrotu zamówienia nr 10903119848384, zrealizowanego w ramach usługi „Przymierz teraz, zapłać później”.
Towar został przeze mnie zwrócony w dniu 21 listopada 2024 r., co potwierdza załączone przeze mnie potwierdzenie nadania przesyłki. Do tej pory Zalando nie rozwiązało sprawy, informując jedynie, że zgłoszenie zostało przekazane do działu wewnętrznego. Otrzymane od Zalando informacje nie wskazują na konkretne kroki ani termin zakończenia sprawy.
3 stycznia zostałam poinformowana przez firmę Intrum, że należność za zamówienie została przekazana do windykacji. Zalando zaleca mi zapłacenie za produkt, który został odesłany, co uważam za niedopuszczalne.
Pragnę zaznaczyć, że zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, sprzedawca ma obowiązek zwrócić konsumentowi środki w terminie do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Tymczasem od odesłania przesyłki minęło ponad 1,5 miesiąca, a sprawa nadal pozostaje nierozwiązana.
W związku z powyższym zwracam się z prośbą o interwencję w moim imieniu oraz pomoc w:
Przyspieszeniu rozwiązania sprawy przez Zalando;
Zobowiązaniu Zalando do przestrzegania ustawowych terminów zwrotów pieniędzy i zakończenia sprawy w rozsądnym czasie.
Będę bardzo wdzięczna za Państwa pomoc i wsparcie w tej sprawie.
Z poważaniem
Brak zwrotu wpłaty Od ponad roku brak zwrotu wpłaty za anulowane zamówienie (nie mogłam odebrać). Zamówienie opłacone dnia 29.11.2023 (FS-6644_11/2023_K), korekta z dnia 12.12.2023 (FSK-536_12/2023_K)
Oczekiwania: pomoc w załatwieniu sprawy
Brak zwrotu środkówW dniu 14 maja 2024 dokonałam zakupu w sklepie internetowym www.olaroka.fashion
5 szt.odzieży na łączną kwotę 523,00 zł. W dniu 20 maja 2024 odebrałam paczkę z paczkomatu i okazało się, że w przesyłce zamiast zamówionych 5 sztuk odzieży, znajdowały się tylko 3sztuki, które były niezgodne ze złożonym zamówieniem. Zgodnie z regulaminem sklepu, w dniu 21 maja 2024 roku dokonałam reklamacji na wskazany adres mailowy. Odpowiedzi nie otrzymałam. W związku z tym w dniu 29 maja 2024 nadałam zwrot towaru (na adres podany na stronie internetowej sklepu) wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz wysłałam maila z informacją, że dokonuję zwrotu, załączając skan formularza zwrotu. Odpowiedzi również nie otrzymałam. W dniach 5 i 17 czerwca 2024 wysyłałam maile z ponagleniem zwrotu środków, bez odpowiedzi. W końcu w dniu 19 czerwca 2024 wykorzystałam portal społecznościowy fb, żeby nawiązać kontakt ze sprzedawcą, pojawiły się wymijające odpowiedzi i w dniu 25 czerwca zostałam zablokowana i już kolejna wiadomość nie dotarła do sprzedawcy. W związku z brakiem kontaktu z firmą, w dniu 27 czerwca 2024 roku wysłałam do sprzedawcy przedsądowne wezwanie do zapłaty ( w której wyznaczyłam 7 dniowy termin dokonania wpłaty na moje konto), przesyłkę poleconą doręczono w dniu 28 czerwca 2024, nadal bez efektu. W lipcu 2024 roku zwróciłam się z prośbą o interwencję do Miejskiego Rzecznika Konsumentów, który wysłał dwa zawiadomienia, przedsiębiorca nie ustosunkował się do zapytań wysłanych przez rzecznika, a ten w związku z brakiem odpowiedzi, sprawę zgłosił na policję. W dalszym ciągu nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
Strona z filmami [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]Strona z filmami która jest jednym wielkim[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] , każą zakupić subskrypcję aby można było oglądnąć film czy serial, po zakupieniu, nadal nie ma dostępu do niczego, niczego nie można oglądnąć, stracone 25zł i jeszcze pobierają opłate 5zł za przelew, wybrałam subskrypcję na 60dni ale i tak dla mnie to dużo stracić te pieniądze. Z firmą kontaktu brak, podany na dole strony fałszywy nieistniejący numer telefonu na którym nie da się w ogóle dodzwonić i email na którego nie odpowiadają. Jest mnóstwo takich ludzi [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]tak samo jak ja, recenzje na trustpilot pokazują to. Proszę o pomoc, chcę odzyskać swojego [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] pieniądze!!!
Zwror towaruOtrzymałam towar nie zgodny z opisemz chciałabym dokonać zwortu, jednak z firmą nie ma kontaktu.
zwrot swetratowar zupełnie niezgodny z opisem!!!! Chcę go zwrócić, ale brak kontaktu z firmą
Sprawa nr 3805 [tytuł zmieniony przez moderatora]Produkt zakupiony ( klocki ) w tym sklepie okazał się nieoryginalny. To, co dostałam rożniło się od zdjeć, oferty umieszczonej na stronie sklepu. Wyraziłam chęć zwrotu produktu, zaproponowano mi rekompensatę. Niestety, zostalam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]znów, bo do tej pory tej rekompensaty nie dostałam, mimo, że ponoć 10.12.2024 została ona zlecona do realizacji.
Wszystkie maile z prośbą o dane do zwrotu towaru są ignorowane.