Brak zwrotu środkówW dniu 07.11.2024 został dostarczony zwrot przez firmę kurierską. Nie otrzymałam żadnego zwrotnego maila czy zwrot został zaakceptowany czy też nie, więc dnia 20.11.2024 napisałam do Stone Skirts czy mój zwrot został zaakceptowany, dostałam zwrotną wiadomość że zwrot zaakceptowany i środki zostaną zwrócone w przeciągu kilku dni, co oczywiście się nie wydarzyło. 10.12.2024 znów napisałam do firmy, gdzie dostałam odpowiedź że pracownik już właśnie zlecił zwrot, co znów było kłamstwem. 23.12.2024 po naleganiu na zwrot otrzymałam odpowiedź o treści " Po weryfikacji zauważyliśmy, że zwrot środków jednak nie został zrealizowany. Niestety, mamy obecnie problemy z realizacją zwrotów dokonanych przez kartę Visa.
W związku z tym uprzejmie prosimy o przesłanie numeru rachunku bankowego, na który moglibyśmy wykonać zwrot „ręcznie”. Gdy tylko otrzymamy te dane, środki zostaną niezwłocznie przesłane." - przesłałam chyba z pięć razy swój numer konta aby firma "ręcznie" dokonała zwrotu na kwotę 291,39 zł. i choć mamy 07.01.2025 to nadal nie otrzymałam pieniędzy za zwrócony towar. A na każdego maila jakiego wyślę do firmy to mam wrażenie, że odpisuje mi bot, wysyłając jedną i tą samą wiadomość o treści :
"Szanowna Pani [dane usunięte przez moderatora] ,
Dziękujemy za wiadomość i przepraszamy za zaistniałą sytuację. Po weryfikacji zauważyliśmy, że zwrot środków jednak nie został zrealizowany. Niestety, mamy obecnie problemy z realizacją zwrotów dokonanych przez kartę Visa.
W związku z tym uprzejmie prosimy o przesłanie numeru rachunku bankowego, na który moglibyśmy wykonać zwrot „ręcznie”. Gdy tylko otrzymamy te dane, środki zostaną niezwłocznie przesłane.
Raz jeszcze przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.
Z poważaniem,
[dane usunięte przez moderatora] – Stone Skirts" a na marginesie to ja nawet nie mam na imię [dane usunięte przez moderatora] . Ta firma to sami [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]tylko ludzi na pieniądze. CHCĘ, ABY FIRMA W KOŃCU POCZUŁA SIĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI I ZWRÓCIŁA MI MOJE PIENIĄDZE ZA ZWRÓCONY TOWAR !
problem ze zwrotem pieniędzy za oddany towar16 grudnia , na maila otrzymałam fakturę korygującą za zwrócony towar. Do dzisiaj nie dostałam zwrotu pieniędzy. Próbowałam się kontaktować z firmą telefonicznie, infolinia czynna ale można czekać godzinami i tak nikt się nie zgłasza.
Zwrot pieniędzy 4.12.2024 kupiłam ocieplany komplet dresowy damski rozmiar XL na kwotę 90,64 brutto 10.12.2024 zwróciłam towar przez DPD(screen zwrotu)i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Wcześniej kupiłam inny komplet ale jakbym wiedziała że będzie z tą firmą problem zwrotu pieniędzy to nie robiłabym kolejnych zakupów. Nie ma żadnego kontaktu z tą firmą. Chce odzyskać pieniądze, bo na tą chwilę nie mam ani towaru ani pieniędzy
Zwrot pieniędzy 28.11.2024 kupiłam ocieplany komplet dresowy damski ekri rozmiar L na kwotę 109,99 brutto
10.12.2024 ze byłam zwrot poprzez firmę kurierską DPD
Pisałam e-maile przed 24.12.2024 na jakim etapie jest rozpatrywana moja przesyłka zwrotna komplet i o zwrot pieniędzy i do tej pory 07.01.2025 nie otrzymałam pieniędzy, nie mogę dodzwonić się do firmy, na email odpowiadają jakimiś wymyślonymi problemami. Oczekuje zwrotu pieniedzy
Oczekuje od tej
Artykuł nie pokrywający się z zamowieniemZamówiłam dwa sweterki męski, czekałam na zamówienie ponad msc, po czym otrzymałam niskiej jakości polary które do niczego się nie nadają. Oczekuje zwrotu kosztów i możliwość zwrotu towaru.
Krzesło Horizon Kare Design 4 szt27.08.2024 zakupiłem 4 krzesła Horizon Kare Design za kwotę 8 322,00 zł.
Termin wysyłki 15 dni roboczych. Kiedy termin dostawy minął, próbowałem się skontaktować ze sklepem, ale nikt nie odbierał telefonu, ani nie odpowiadał na maile. 26.09 dostałem email, że dostawa będzie opóźniona i zostanie dostarczona 04.10. Ten termin również nie został dotrzymany. Nie udało mi się skontaktować ze sklepem. 05.12 dostałem kolejnego emaila z informacją, że kolejny termin dostawy to 07.04, oraz pytanie czy rezygnuję z zamówienia czy będę czekał. Zrezygnowałem z zamówienia, podając numer konta do zwrotu środków. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem pieniędzy. Ze sklepem nie da się skontaktować. Oczekuję zwrotu środków.
Brak wysyłki towaru29.12 zamówiłam dres Ola Voga burgundowy. Od dnia zakupu status zamówienia się nie zmienił. Zaplaciłam przelewem 338 zł. Chciałabym dostać zamówione rzeczy, lub odzyskać pieniądze.
Brak zwrotu środków Zamówienie internetowe złożyłem 06.01.2025. Po złożeniu zamówienia okazało się, że czas oczekiwania na nie jest znacznie dłuższy, niż podany na stronie sklepu. Niezwłocznie odstąpiłem od umowy zawartej na odległość ze sprzedającym. Wysłałem sprzedającemu stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość drogą e-mail. Oświadczenie to złożyłem zanim sprzedający przystąpił do realizacji zamówienia. Mimo tego w dniu następnym otrzymałem wiadomość e-mail, że sprzedający przystąpił do realizacji zamówienia, ignorując wydane przeze mnie oświadczenie.
Oczekuję zwrotu pieniędzy z tytułu odstąpienia od umowy.
Odstąpienie od umowy kupna Zorientowałam się po złożeniu zamówienia że towar jest podróbką i że czas oczekiwania to nie 24h a nawet dwa miesiące plus opłata za cło gdzie nie było napisane skąd paczka ma przyjść . Zgłosiłam od razu rezygnację oraz odstąpienie od umowy w odpowiedzi dostałam że mogę otrzymać zwrot ale wysokości 50% zamówienia . Nie zgadzam się na coś takiego chcę całość zwrotu pieniędzy już pomijając opłatę za wysyłkę .
Brak dostawy Dnia 7 listopada 2024 wysłałam Zamówienie #MP33627 od tej pory czekam na przesyłkę i nic nie dostałam proszę o wyjaśnienia