Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-01-20 godz: 13:54Publiczna
Zamknięta
zwrot 862,90 PLN za odstąpienie od umowy Zamówienie #1500043937 z dnia 15.10.2024 r.,opłacone, Faktura VAT nr 2613/11/2024 z dnia 22.11.2024 r. Zamówienie dostarczone: 25.11.2024r. Zamówienie wraz z formularzem zwrotu dotarło do STONE SKIRTS dnia 05.12.2024 r. za pośrednictwem InPost nr przesyłki: 630727266415136021395435. 02.01.2025 r. upomniałam się mailem o zwrot pieniędzy. 02.01.2025 r. otrzymałam mailowe zobowiązanie do zwrotu należności do 15.01.2025r. 20.01.2025 brak wpłaty na konto . Wysłałam przedsądowe wezwanie do zapłaty Oczekuje natychmiastowego zwrotu 862,90 zł na podany rachunek bankowy
2025-01-20 godz: 13:41Publiczna
Rozwiązana
Zakup klocków Zamówione klocki dziecku na święta jako prezent 3 grudnia nie ma ich do dzisiaj czyli 20 stycznia . Wartość 129 zł . Ciągle e-maile że wysłane ,że to że tamto . Nie polecam !!!!!!
2025-01-20 godz: 11:50Publiczna
Rozwiązana
Zwrot pieniędzy za zakup 19061Zamówienie i opłata przelewem zostały złożone 15.01.2024r. w kwocie 89,98zł. Paczka miała do mnie dotrzeć w ciągu 24h - tak było napisane podczas składania zamówienia. 16 stycznia został wysłany do mnie numer przesyłki: 3048100339815250. W firmie Pocztex nie ma przesyłki o takim numerze. Po wysłaniu przezemnie wiadomości e-mail z zapytaniem o przesyłkę nie ma odzewu. Produkt, który miałam otrzymać miał być dziś czyli 20.01.2025r. dany w formie prezentu. W sytuacji takiej, że nie ma odzewu od sprzedawcy, paczka nie dotarła zgodnie z deklaracją i z negatywnymi opiniami, które są wystawiane sklepowi Pilkomania.pl chciałabym zrezygnować z zamówienia zgodnie z moimi prawami jako konsumenta. Numer konta bankowego na który proszę przelać pieniądze jest ten sam z którego opłaciłam zamówienie. Czekam na szybką realizację przelewu.
2025-01-20 godz: 10:49Publiczna
Rozwiązana
Mr. Gugu & Miss Go prawie 2 miesiące bez dostawyOd 28.11.2024 czekam na opłacone zamówienie na 4 bluzy. Miało być już dawno, potem przyszedł mail, że jest opóźnienie i szacowana data dostawy to 1 sty - 15 sty. Dziś jest 20 stycznia i zamówienia nie ma. Telefon nie odpowiada - przed chwilą próbowałem się połączyć. Oczekuję szybkiej dostawy zamówienia lub jeśli to niemożliwe w ciągu 7 dni to odstępuję od umowy i żądam zwrotu pieniędzy.
2025-01-20 godz: 03:10Publiczna
Zamknięta
ZwrotNie otrzymałam od Pana pieniędzy za zwrot za 3 sukienki. Nowy właściciel Karko umywa ręce.
2025-01-19 godz: 22:04Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy za koncert który nie odbył się w tDnia 12.09.2024r. Zakupiłam 4 bilety na koncert muzyki filmowej dla dzieci łączny koszt 356pln , który miał się planowo odbyć 1.12.2024 w Katowicach w Spodku. W październiku poinformowano o odwołaniu koncertu i planowanej nowej dacie tj 22.03.2025r koncert w Gliwicach. Termin ten mi nie odpowiadał o czym poinformowałam organizatora i zażądałam zwrotu pieniędzy drogą mailową dnia 8.10.2024r. 6.11.2024 otrzymałam wiadomość od Trinity, ze w przypadku żądania zwrotu pieniędzy należy wysłać nr rezerwacji oraz nr kk ta do zwrotu pieniędzy. Niezwłocznie przestałam powyższej informacje, jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy (19.01.2025). Odesłano mnie do pana [dane usunięte przez moderatora] jao osoby odpowiedzialnej za dokonywanie zwrotów, jednak człowiek ten nie odpisuje na maile oraz nie odbiera telefonów. Moje ponowne maile do biura obsługi klienta z prośbą o interwencję również nie przyniosły rezultatów, w skutek czego 13.stycznia.2025 wysłałam maile do BOK trinity oraz pana [dane usunięte przez moderatora] z Ostatecznym Wezwaniem do zwrotu kwoty 356pln do dnia 17.stycznia.2025r na mój nr konta za koncert, który się nie odbył w terminie umowy. Pieniędzy nie ma, odpowiedzi BRAK! W związku z zaistniałą sytuacją żądam od firmy zwrotu poniesionych kosztów na 4 bilety na koncert o łącznej sumie 356pln oraz zadość uczynienia w wysokości 500pln za poniżające permanentne upominanie się o swoje pieniądze.
2025-01-19 godz: 19:04Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu za zamówienieWe wrześniu zeszłego roku zamówiłam bluzę. Zapłaciłam. Paczki nie odebrałam i wróciła do sprzedającego (tak doradziłam mi pani w korespondencji mailowej, że jeśli po 2 miesiącach czekania już nie chcę bluzy, to mam nie odbierać przesyłki). 19.11. otrzymałam maila, że przekazano zwrot środków, ale do dzisiaj nie otrzymałam pieniędzy. Minęły 2 miesiące. Czekam na przelew.
2025-01-19 godz: 16:33Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pieniędzy po rezygnacji z zamówieniaWitam, 14.11.2024 zostało złożone zamówienie na kwote 959zł, sklep deklarował się że wysyłka nastąpiw ciągu trzech dni ale tak się nie stało, 21.11.2024 w rozmowie telefonicznej "pan" mówił że wyśle towar w ciągu 1-2 dni i też nic. 1.12.2024 wysłałem na e-mail firmowy biuro@dobreinstrumenty.pl, oświadczenie o rezygnacji z zamówienia podany został nr konta jak i kwota do zwrotu oraz nr zamówienia, 3.12.2024 zamówienie zostało anulowane przez firmę i nastała cisza. oczekuje jak najszybszego zwrotu pieniędzy
2025-01-19 godz: 11:15Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaru Dnia 2024-12-05 wystawiono korektę FS-2078_11/2024 za zwrot towaru na kwotę 552,01 zł. Do dnia dzisiejszego pieniądze nie zostały zwrócone, a firma unika kontaktu.
2025-01-18 godz: 12:13Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków za zwrócony towar Zakup ubrań za kwotę 518,97. Po dwóch dniach następuje zgłoszenie o zwrocie towaru i wysyłka do do firmy towaru. Do chwili obecnej pomimo upływu ustawowego terminu, firma nie zwróciła pieniędzy. Posiadam potwierdzenie że towar doszedł, w wiadomościach mailowych zobowiązują się do zwrotu pieniędzy w wyznaczonym terminie jednak po jego upływie, na koncie nadal nie ma pieniędzy.