- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
AZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Witam Zakupiłem wideorejestrator przez sklep internetowy. Najpierw [słowo usunięte przez moderatora], że nie mają na stanie (na allegro wystawiony ten sam przedmiot x4 w wyższej cenie), zgodziłem się na inny model. W końcu po około 2 tygodniach paczka doszła. Z racji wykonywanego zawodu nie ma mnie w domu po 6-9 dni, więc paczkę odebrała żona (paczkomat inpost) - opakowanie nie nosiło żadnego śladu uszkodzenia/otwarcia, pudełko w środku też nie było uszkodzone. Natomiast sam wideorejestrator jest wzrokowo wadliwy - przednia gumowa ścianka nie pasuje do obudowy, jest krzywa (źle odlana), nie trzyma się plastikowej obudowy i od niej odskakuje. Oczywiście Sprzedawca próbuje mydlić oczy, że towar został sprawdzony przed wysłaniem a uszkodzenia powstały w trakcie transportu - ja mam zgłaszać reklamację do Inpost'u co raczej nie jest moim zadaniem w tej kwestii. W opisie przedmiotu nie było mowy o jakichkolwiek defektach, zażądałem więc zwrotu zapłaconej kwoty i odesłania przedmiotu na koszt Sprzedawcy. Ten jednak uparcie zrzuca winę na przewoźnika - jak napisałem wcześniej paczka (opakowanie zbiorcze i karton zabezpieczający) doszła w stanie idealnym. Działania (wymiana emaili bo telefon [dane usunięte przez moderatora] nie działa) pernamentnie w celu zbycia natrętnego kupującego (niech sobie zachowa otrzymany bubel a pieniędzy i tak nie oddamy).(czytaj więcej)