Zwrot należności 24 października złożyłam zamówienie na stronie Stone Skirt. Długo nie otrzymywałam zamówienia dlatego napisałam maila z pytaniem na jakim etapie jest realizacja zamówienia. Otrzymałam informacje, że mają opóźnienia i dlatego zamówienie jest długo realizowane. 6 grudnia otrzymałam zamówienie. Postanowiłam zwrócić jeden komplet dresów, na początku grudnia wysłałam zwrot (posiadam potwierdzenie z poczty). Od tego czasu czekałam na środki. 14 stycznia napisałam maila z pytaniem kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków. 14 stycznia odpisali mi , że firma przechodzi intensywny okres rozwojowy i że zobowiązują się dokonać zwrotu środków do 31.01. Środki nie zostały zwrócone więc 05 lutego napisałam kolejnego maila z tym samym pytaniem. Tego samego dnia otrzymałam informacje, że w związku ze zmianą platformy płatniczej i brakiem możliwości dokonania zwrotu przez system Przelewy24 muszę podać numer konta żeby otrzymać zwrot. Podałam numer konta i dostałam odpowiedź, że informacja ta została przekazana do działu księgowego. 17 lutego napisałam kolejnego maila. Otrzymałam odpowiedź, że zwrot zostanie nadany tego samego dnia lub następnego. 20 lutego napisałam ostatniego maila z informacja, że jeśli nie dostanę należności to sprawa zostanie zgłoszona. Nie dostałam odpowiedzi ani zwrotu środków. Powinnam otrzymać zwrot w wysokości 289 zł a z firmą nie ma już kontaktu. Oczekuję zwrotu całej kwot.
brak zwrotu środków po anulacji zamówieniaPrzed zamówieniem zapytałam się o termin realizacji zamówienia. Otrzymałam odpowiedź, że 5 dni. Zamówiłam towar pod warunkiem realizacji zamówienia w ciągu 5 dni. Po trzech tygodniach dopytywania się kiedy towar zostanie wysłane (za każdym razem pracownik był zdziwiony, że towar nie został jeszcze wysłany) anulowałam zamówienie. Miną miesiąc od anulowania zamówienia a ja ciągle nie otrzymałam zwrotu środków. Piszę, dopytuję się, pierwsze dwa razy otrzymałam odpowiedź, że już interweniują w księgowości, teraz już się nie odzywają. A zwrotu 790zł jak nie było tak nie ma. Przestrzegam wszystkich przed zakupem w tym sklepie.
Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków.
Zwrot pieniedzyFirma Pilkomania.pl przysłała mi towar którego nie zamawiałam, a teraz jest problem ze zwrotem gotowki. Cały czas dostaje pytania co zamawiałam aby przesłać zdjęcia itd. Poprostu grają na zwłokę.
reklamacjaZamówienie nie warte tych pieniedzy kłódka za 2.50 i dwa badziewia plastikowe .Proponowali coś zupełnie innego za 150 zł plus koszty wysyłki 15 zł .Do tej pory zero kontaktu z ich strony .Oczekuje zwrotu całej sumy i adresu do zwrotu tego badziewia
Zegarki Brak kontaktu z sprzedawcą
Zegarki nie działają
Zwrotu gotówki na 319zl
Brak zwrotu srodkow za zwrocone artykulyW dniu 03 .01.2025 dokonalam zwrotu 4 artykulow do Zara Home (zamowienie w sklepie internetowym nr 80086759211 dostarczone 02.01.2025) . Zwracane artykuly dotarly do Zara Home 07.01.2025, zwrot zostal zaakceptowany po kilku moich monitach na infolinii. Za ta akceptacja jednakze nie poszedl przelew srodkow w kwocie 487,80 PLN na moje konto (konto karty kredytowej ktora placilam za zamowienie). Po kolejnych zapytaniach otrzymalam od Zara Home informacje, iz przelew zwrotny zostal zlecony 27.01.2025 o g. 14:42. Niestety do dnia dzisiejszego pieniadze do mnie nie dotarly. W zalaczeniu przekazuje screeny z mojej korespondencji mailowej z firma Zara Home, w ktorej odpowiedzi otrzymuje glownie od boota.
Bede wdzieczna za jakakolwiek pomoc przy odzyskaniu kwoty za zwrocone artykuly w kwocie 487,80 PL gdyz czuje sie powoli bezsilna.
Z pozdrowieniami
A.B.
Sprawa nr 4471 [tytuł zmieniony przez moderatora]W dniu 28.02.25 r. na stronie sklepu IMAN zakupiłam maszynę do robienia pierogów w cenie 73,98 zł.
W tym samym dniu zadzwoniłam na numer tel. 22 266 20 24 jako że nie otrzymałam potwierdzenia sprzedaży i wpłaty kwoty tytułem zakupu w/w rzeczy.
Pani z silnym, mocnym obcym akcentem stwierdziła, że wyśle mi potwierdzenie, bo cyt. pracuje w cyrku. Rozmowa ta mocno mnie zaniepokoiła.
Potwierdzenia żadnego nie otrzymałam, czekałam do dnia 2.03.25r. i wysłałam mailowo na adres imanmanagerpl@gmail.com odstąpienie od umowy z prośbą o zwrot pieniędzy. Jednak firma 2 razy prosi mnie o wyjaśnienie problemu z towarem!!!, pomimo, iż żadnego towaru nie otrzymałam. Pisałam o tym w mailu do firmy IMAN.
Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
Z góry dziękuję za pomoc.
( załączam korespondencję mailową oraz potwierdzenie wpłaty )
Z poważaniem,
DB
Odrzucona reklamacjaW dniu 04.11.2024 kupiłam na stronie www.estro.pl kozaki ze skóry zamszowej na szpilce. W dniu 20.02.2025 obcas pękł. Buty były noszone zaledwie 3 miesiące i to na zmianę z innymi. Tego samego dnia poinformowałam o tym sprzedawcę wysyłając zdjęcia obcasa, otrzymałam informację że mam buty odesłać do rozpatrzenia. W dniu 26.02.2025 otrzymałam odpowiedź, że moja reklamacja została odrzucona ponieważ uszkodzenia powstały w wyniku niewłaściwego eksploatowania obuwia, a nie z winy sprzedawcy (przechylania buta do tyłu na obcasie oraz nacisku ciała na obcas). Dodam że jestem użytkownikiem kilkunastu par butów na wysokich obcasach które użytkuje kilka lat i nic się nie dzieje. Odpisałam, że nie zgadam się z opinią ( była załączona rzeczoznawcy) i sama wystąpię o opinię ale wtedy powinni mi zwrócić jej koszty. Otrzymałam odpowiedź że nie poniosą kosztów rzeczoznawcy.
Kontroler Zamówiłem i zapłaciłem za kontroler na początku stycznia. Do dzisiaj nie dostałem żadnego potwierdzenia że został on nadany .pisałem parę razy do firmy Joy box odpisuję chyba automat i nic się nie zmienia. Chciałbym żeby wkoncu wysłali kontroler albo niech zwrócą pieniądze
Brak zwrotu pieniędzyW dniu 01.10.2024 r. złożyłam wymienione w tytule zamówienie na dwie pary obuwia na kwotę 585,00 zł. Z uwagi przedłużający się na brak przesyłki, skontaktowałam się sklepem. W dniu 24.11.2024 r., otrzymałam wiadomość, że dostawy obuwia będą wznowione w ciągu 2-ch tygodni lub nastąpi zwrot pieniędzy. Pomimo anulowania zamówienia do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu wpłaconych środków pieniężnych ani obuwia. Kontakt ze sklepem się urwał. Nie odpowiadają na wysyłane na e-maile, a podany numer telefonu jest niedostępny. W dalszym ciągu oczekuję na zwrot pieniędzy.