- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
FAWORIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Witam, miałam wizytę w salonie fryzjerskim Re. Fresh Beauty Studio w dniu 11.06.2025r. o godzinie 16:30 która trwała ponad 7 godzin, czego Pani która farbowała mi włosy trzymała mi farbę na głowie i włosach ponad 6 godzin przez co zaczęłam odczuwać silne pieczenie skóry głowy oraz mocny ból, kiedy zgłosiłam to fryzjerce ona dalej kontynuowała zabieg, poprosiłam o wcześniej zmycie farby z głowy lecz Pani zmyła mi farbę tylko z tyłu głowy, a na bokach oraz na górze głowy zostawiła jeszcze na dłuższą chwilę po czym zaczęła zmywać. Podczas mycia bardzo prosiłam o użycie chłodniejszej wody ponieważ od ciepłej tylko mocniej odczuwałam ból i pieczenie. Przez które ta usługa fryzjerska była dla mnie prawdziwą torturą. Po tej wizycie, musiałam się udać do lekarza dermatologa, który potwierdził liczne nadżerki i rany na głowie pokryte farbą i skierował mnie na SOR. Spędziłam trzy dni na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym z czego dwie wizyty były bez skutku ponieważ z uwagi na bardzo złe samopoczucie po długim oczekiwaniu musiałam zrezygnować i wrócić do domu. Na następny dzień zaczęły sie zawroty głowy oraz miałam podwyższoną temperaturę ciała, nie mogłm spać przez kilka dni przez ból i pieczenie. Po kilku dniach rany zaczęły się goić ale zaczęły się problemy z wypadaniem włosóww bardzo szybkim tempie. Mam całą dokumentację medyczną, zdjęcia licznych ran na głowie oraz zdjęcie w jakich ilościach wypadają mi włosy. Oczekuję od firmy zwrotu kosztów poniesionych za wizytę lekarską, za leczenie oraz zadośćuczynienia za doznane szkody zdrowotne oraz moralne i za czas spędzenia i długiego oczekiwania na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym. Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)