- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
CAMOSHOP SYLWIA PIĄTEK
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
W gurdniu złożyłam zamówienie, nie dotarło w ogóle mimo zapewnień . 05.02.2025 zrezygnowałam i anulowałam zamówienie, otrzymałam maila z informacja że zostaną zwrócone koszty w ciągu 2 tygodni. Nie otrzymałam do dzisiaj zwrotu pieniędzy, na maila nie odpisują. oczekuje zwrotu gotówki gdyż nie otrzymałam towaru już 4 mc(czytaj więcej)
Zamówienie opłacone 29.01.2025. Ze względu na opóźnienie w dostawie zrezygnowałem z zamówienia 4.02.2025. Do dnia dzisiejszego tj. 9.04.2025 nie otrzymałem zwrotu moich pieniędzy. Sprzedający do pewnego momentu zwodził kolejnymi wiadomościami. Po podaniu wszystkich wymaganych przez sprzedającego danych, brak kontaktu i brak przelewu moich środków. Proszę o natychmiastowy zwrot moich nielegalnie przetrzymywanych pieniędzy.(czytaj więcej)
10.11.2024 zamowienie na kwotę 209.30zł. 15.11.2024 zamowienie opóźnione nowy termin wysyłki.11.2024 12.12.2024 zamowienie anulowane sklep informuje że odda pieniądze w ciagu 14 dni 10.01.2025 przypomnialem termin minął sklep odpowiada że mieli awarie i że zwroty będą realizowane w tym tygodniu 10.03.2025 ponawiam żądanie zwrotu pieniedzy 11.03.2025 sklep przeprasza i informuję ze odda pieniądze w tym tygodniu 9.04.2025 do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu ani innychinformacji ze strony sklepu(czytaj więcej)
Prawie miesiąc temu zamówiłem koszulki dostałem po zakupie inf że zostaną wysłane do 5 dni roboczych minął prawie miesiąc zero odzewu towaru brak , telefon nie odpowiada brak kontaktu mailowego co z zamówieniem .zamowienie na stronie oczekuje zwrot pieniędzy(czytaj więcej)
Zamówiłem bluzę, wpłaciłem pieniądze od razu, nie dostałem bluzy, termin wylki był kilkukrotnie przekładany, zwrot pieniędzy za towar przekładany o wymyślane noraz to nowe wymówki aż kontakt się urwał. (czytaj więcej)
Zamówienie z dnia 10 stycznia 2025r. - z powodu niewywiązania się sprzedawcy z realizacji zamówienia w terminie (3 - 5 dni, zgodnie z informacją na stronie sklepu), po 2 miesiącach zamówienie zostało anulowane 11 marca 2025r. Do dnia dzisiejszego, czyli 19 marca 2025, nie otrzymałem zwrotu zapłaconej kwoty. Informację o numerze konta bankowego, na które powinien nastąpić zwrot, podawałem trzykrotnie (mailowo oraz w komentarzu do zamówienia). Sklep wysyla kolejne maile z prośbą o numer konta, odwlekając w czasie zwrot zapłaty. (czytaj więcej)
W dniu 17 grudnia 2024 r. złożyłam zamówienie. W związku z brakiem infomacji o terminie realizacji zamówienia (w regulaminie 3-5 dni) anulowałam zamówienie 18 lutego br. Środki miały zostać z wrócone w terminie 14 dniu. Termin minął. Napisałm w tej sprawie wiadomość-uzyskałam informację "Jako, że jesteśmy po zmianie operatora płatności z PayU na Przelewy24 i zwrot możemy wykonać już tylko przelewem tradycyjnym. Poprosimy o numer konta do wpłaty." Przesłałam nr konta. Dzisiaj jest 19 marzec 2025r. i w dalszym ciągu braku środków oraz jakiejkolwiek informacji. (czytaj więcej)
Zamówienie złożone w styczniu.Po kilkukrotnej zmianie terminu i zwodzeniu abstrakcyjnymi tłumaczeniami.Postanowiłem zrezygnować z zakupu.Rezygnacja przyjęta,ponowne zwodzenie klienta.Termin zwrotu dawno minął.Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem ani pieniędzy ani towaru.Na dzień dzisiejszy firma nie kontaktuje się w sprawie zwrotu,telefony nie są odbierane.Oczekuję zwrotu pieniędzy za zamówienie,wraz z ustawowymi odsetkami.(czytaj więcej)
W dniu 04.02.2025r. złożyłem zamówienie na kwotę 142.59 zł w sklepie internetowym camoshop. W związku z nierzetelnością firmy camoshop co do obsługi klientów, zapoznaniem się z komentarzami na temat w/w sklepu zaszło duże prawdopodobieństwo że mogłem zostać oszukany. W związku z powyższym w dniu 10.02.2025r podjąłem decyzję o anulowaniu zamówienia i zwróciłem się z prośbą o zwrot należnych środków na łączną kwotę 142.59 zł. Po upływie 14 ustawowego terminu na zwrot pieniędzy oraz licznych prośbach (korenspondencja e-mail od dnia 04.02.2025r.) do dnia dzisiejszego nie otrzymałem należnych mi pieniązków. Oczekuję od sklepu camoshop zwrotu należnej kwoty 142,59 zł wraz z ustawowymi odsetkami naliczanymi od dnia 24.02.2025r. na wskazany w e-mailu nr konta bankowego.(czytaj więcej)
Od ponad miesiąca brak kontaktu z sklepem, zamówienie opłacone Blikiem. Towar nie wysłany .Telefon wyłączony. Proszę o kontakt i zwrot pieniędzy !(czytaj więcej)