- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 04.02.2025r. złożyłem zamówienie na kwotę 142.59 zł w sklepie internetowym camoshop. W związku z nierzetelnością firmy camoshop co do obsługi klientów, zapoznaniem się z komentarzami na temat w/w sklepu zaszło duże prawdopodobieństwo że mogłem zostać oszukany. W związku z powyższym w dniu 10.02.2025r podjąłem decyzję o anulowaniu zamówienia i zwróciłem się z prośbą o zwrot należnych środków na łączną kwotę 142.59 zł. Po upływie 14 ustawowego terminu na zwrot pieniędzy oraz licznych prośbach (korenspondencja e-mail od dnia 04.02.2025r.) do dnia dzisiejszego nie otrzymałem należnych mi pieniązków. Oczekuję od sklepu camoshop zwrotu należnej kwoty 142,59 zł wraz z ustawowymi odsetkami naliczanymi od dnia 24.02.2025r. na wskazany w e-mailu nr konta bankowego.