CAMOSHOP SYLWIA PIĄTEK

Usługi inne

CAMOSHOP SYLWIA PIĄTEK

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-03-31 godz: 19:05
Od
avatar-urlM.I.
Publiczna
Otwarta

Brak towaru i brak zwrotu pieniędzy

Zamówiłem bluzę, wpłaciłem pieniądze od razu, nie dostałem bluzy, termin wylki był kilkukrotnie przekładany, zwrot pieniędzy za towar przekładany o wymyślane noraz to nowe wymówki aż kontakt się urwał. (czytaj więcej)

2025-03-19 godz: 12:23
Od
avatar-urlE.W.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków za anulowane zamówienie

W dniu 17 grudnia 2024 r. złożyłam zamówienie. W związku z brakiem infomacji o terminie realizacji zamówienia (w regulaminie 3-5 dni) anulowałam zamówienie 18 lutego br. Środki miały zostać z wrócone w terminie 14 dniu. Termin minął. Napisałm w tej sprawie wiadomość-uzyskałam informację "Jako, że jesteśmy po zmianie operatora płatności z PayU na Przelewy24 i zwrot możemy wykonać już tylko przelewem tradycyjnym. Poprosimy o numer konta do wpłaty." Przesłałam nr konta. Dzisiaj jest 19 marzec 2025r. i w dalszym ciągu braku środków oraz jakiejkolwiek informacji. (czytaj więcej)

2025-02-03 godz: 23:25
Od
avatar-urlP.R.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu wpłaconych pieniędzy

Po kilkukrotnym przesuwaniu przez sklep terminu wysyłki za którą czekałem 3 tygodnie, postanowiłem zrezygnować z zamówienia. Pieniądze miały wrócić na moje konto po upływie 14 dni. Po tym czasie pisałem maile kiedy otrzymam zwrot, na co sklep znów przesunął termin wysłania pieniędzy. Dziś mija 18 dzień od czasu złożenia rezygnacji i nadal nie otrzymałem swoich środków. (czytaj więcej)