- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Puciopucio.pl
Dobra konsumpcyjne
Kupiłam w sklepie klocki i chce je zwrócić bo to chińska podróba bez pudełka o czym nie było informacji na stronie. Sklep mi to uniemożliwia nie odpisując od tygodnia na moje maile - w regulaminie jest informacja że żeby dokonać zwrotu trzeba się skontaktować mailowo ze sklepem a oni nie odpisują na wiadomości. Mają taką informację na stronie: „Każdy zwrot musi zostać zgłoszony do nas drogą mailową - sklep@puciopucio.pl w odpowiedzi dostaną Państwo pełną instrukcję zwrotu.”(czytaj więcej)
Zamówienie złożone 12.12.2024. Dzień po zakupie otrzymałam informację o wysyłce towaru, jednak brak linku do sprawdzania przesyłki oraz planowanego terminu dostawy. Informacje na stronie wprowadzają w błąd, że dostawa będzie w 24 godziny. Brak odpowiedzi ze sklepu na wielokrotne pytania mailowe dotyczące zamówionego towaru oraz mailowe żądanie anulowania zamówienia. Proszę o pomoc w anulowaniu zamówienia i zwrot wpłaconej należności. (czytaj więcej)