- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Breuninger
Dobra konsumpcyjne
Nr zamówienia 93364801 zamówienie na kwotę 183,99 zł według aplikacji InPost zwrot dotarł do sklepu dnia 20.02.2025 a gdy wchodzę w zwroty przez aplikację Breuninger widnieje tylko informacja o zgłoszeniu zwrotu dnia 17.02.2025. Czy ja w ogóle odzyskam swoje pieniądze?(czytaj więcej)
8.01 dokonałam w sklepie internetowym Breuninger zakupu. Towar okazał sie na mnie za duzy i spakowałam go w oryginalne opakowanie, wszystko dołączyłam i 22.01 zgłosiłam zwrot i wysłałam na podany na stronie adres. 28.01 zwrot zostal zatwierdzony i pomyślnie przetworzony i dostalam maila w tej sprawie. Zwrot środków powinien wpłynąć na konto, ale tak do dziś (14.02 ) się nie stało. Wymienilam maile z Dzialem Obslugi klienta ale te informacje zwrotne to formułki z automatu, który mnie informuje, że potrzebuje jeszcze czasu żeby odnieść się do mojego “pytania”. Ja nie zadaję pytań tylko proszę o zwrot moich pieniędzy do których mam prawo. Firma zobowiązała sie do ich wypłacenia! Bardzo prosze o pomoc w tej sprawie. Na trustpilot okazało się, że takich osób jest więcej i jest to polityka firmy i jej sposób dzialania! Skala tego działania jest porażająca! Nigdy nikt mnie nie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]w internecie, robie mnósto zakupów a sklep wyglądał na totalnie legit i godny zaufania. Prosze o pomoc [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Zwróciłam zamowienie 91884280 z dnia 04.01.2025 na kwotę 935,10 PLN w caości. Odesłałam przesyłkę 15.01 przez Inpost nr 659700489551317010699309 – doręczona do sprzedawcy dnia 20.01.2025. Do dzis nie otrzymalam zwrotu pieniedzy, na moim koncie sklepu brakl potwierdzenia zwrotu, a jedynie info o zgłoszeniu zwrotu. Wielokrotnie kontaktowalam sie z firma przez e-mail. W odpwoedzi otrzymuje: potrzebujemy wiecej czasu, bez okreslenia ile to ma byc czasu. Telefonow firmy nikt nie odbiera. Wyslalm maila z wezwaniem do zaplaty w którym wyznaczylam ostateczny termin zwrotu pieniedzy na dzien 6.02. Bezskutecznie: brak zwrotu pieniedzy. Oczekuje zwrotu pieniedzy za moje zamowienie(czytaj więcej)
Dokonałam zwrotu towaru 25 września - do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków. Kontakt z firmą jest skrajnie trudny - nie oddzwaniają, nie odbierają, nie odpisują na maile. Otrzymałam informację ze zwrot pieniędzy został zlecony ale do tej pory nadal ich nie ma. Oczekuję zwrotu moich pieniędzy!(czytaj więcej)